Misschien, ik heb er goede herinneringen aanquote:
Oi, daag me niet uit héquote:Op zondag 16 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij niet... het is niet alsof je die TT dagelijks zou kunnen maken (ook niet deels)![]()
Okee, wat was het?quote:Op zondag 16 december 2007 02:50 schreef BuffyJan het volgende:
Misschien, ik heb er goede herinneringen aan
Ik zie dat je paardrijles geeft. Waar sta je met je paardje?
haha, die zit 'ook' in groningen te zuipenquote:Op zondag 16 december 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou idd wel heel erg opvallend zijn als ze gezegd had dat ze in Groningen ging zuipen
Ho, ho, ho... (kerst enzeaux)quote:Op zondag 16 december 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, wat was het?
Je eerste kus, je eerste dans?
Mijn paard staat nergens, ik heb er geen. Geef alleen les. Als ik ooit wat ga verdienen dan komt er zeker een leuk beestje.
Gatverdamme wat moet die kutkat in m'n name-topic?quote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, die zit 'ook' in groningen te zuipen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gatverdamme wat moet die kutkat in m'n name-topic?![]()
![]()
Waarom zou dat niet kunnen??quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho, ho, ho... (kerst enzeaux)
Jij hebt geen paard!?
Antwoord op je eerste vraag: Mijn vader draaide dat vroeger altijd. Gewoon warme herinneringen aanquote:Op zondag 16 december 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, wat was het?
Je eerste kus, je eerste dans?
Mijn paard staat nergens, ik heb er geen. Geef alleen les. Als ik ooit wat ga verdienen dan komt er zeker een leuk beestje.
Buffyjan komt van Buffy de tv serie, ik heb me aangemeld in 2004 geloof ik? Toen heb ik al die seizoenen zitten kijken, Jan erachter omdat dat de 2e naam van mn verkering is en de naam Buffy op FOK! al bezet wasquote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heet BuffyJan eigenlijk BuffyJan!?
Toch niet zo heel mongolide dat ik dacht dat het een man was!?
Wuhuhu!quote:Op zondag 16 december 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen??
Denk je dat iedere 747 instructeur een eigen boeing in z'n achtertuin heeft staan?
okee, sorry. zo goed:quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gatverdamme wat moet die kutkat in m'n name-topic?![]()
![]()
Veulen!!! Een klant !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Antwoord op je eerste vraag: Mijn vader draaide dat vroeger altijd. Gewoon warme herinneringen aan
2e: leuk joh! Geef je ook les in t Gooi? Mijn knollebeest staat in Ankeveen
[..]
Buffyjan komt van Buffy de tv serie, ik heb me aangemeld in 2004 geloof ik? Toen heb ik al die seizoenen zitten kijken, Jan erachter omdat dat de 2e naam van mn verkering is en de naam Buffy op FOK! al bezet was
En ik kon ook niets leukers verzinnen![]()
Moeilijk man, quoten
De muziek die mijn ouders draaien beschouw ik over het algemeen als mishandeling voor mijn orenquote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef BuffyJan het volgende:
Antwoord op je eerste vraag: Mijn vader draaide dat vroeger altijd. Gewoon warme herinneringen aan
Jaquote:2e: leuk joh! Geef je ook les in t Gooi? Mijn knollebeest staat in Ankeveen
Waarom de naam van je verkering en niet die van jezelf?quote:Buffyjan komt van Buffy de tv serie, ik heb me aangemeld in 2004 geloof ik? Toen heb ik al die seizoenen zitten kijken, Jan erachter omdat dat de 2e naam van mn verkering is en de naam Buffy op FOK! al bezet was
En ik kon ook niets leukers verzinnen![]()
Neuh... ik wil die krengen in geen enkele vorm in de buurt hebben, zelfs niet gevildquote:Op zondag 16 december 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, sorry. zo goed:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Gert die zich klaar maakt voor Dublin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |