Midi is perdefinitie iets dat ooit iemand heeft ingespeeld of met de hand heeft opgeschreven. Wat je kunt doen is van je CDtje een Midi bestand maken, daar zijn de computers tegenwoordig krachtig genoeg voorquote:Op zondag 16 december 2007 01:34 schreef Verbal het volgende:
Muziekje uit de film, als ze getrouwd zijn en op de fiets zitten.
Waar zou ik zo'n midi kunnen vinden?
Want?quote:Op zondag 16 december 2007 01:45 schreef remlof het volgende:
Misschien kan je het beter in MUZ vragen?
Kijk, hier heb ik wat aan... tot een mod het aanpassen van bits en bytes van je eigen eigendom ook als delict gaat beschouwenquote:Op zondag 16 december 2007 01:47 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Midi is perdefinitie iets dat ooit iemand heeft ingespeeld of met de hand heeft opgeschreven. Wat je kunt doen is van je CDtje een Midi bestand maken, daar zijn de computers tegenwoordig krachtig genoeg voor
quote:Op zondag 16 december 2007 01:45 schreef remlof het volgende:
Misschien kan je het beter in MUZ vragen?
Vaak zocht in altijd naar wav2mid, vroeger een hoop tools voor. Tegenwoordig bijvoorbeeld:quote:Op zondag 16 december 2007 01:48 schreef Verbal het volgende:
Hoe doe je dat?
Ik gaf het nog een kans, want ik hoopte op sarcasme, maar ik vrees het ergstequote:
Zou je de OP willen lezen alsjeblieft?quote:Op zondag 16 december 2007 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat weten nerds nou van film- en muziekklassiekers?
Caps lezen zo kutquote:Op zondag 16 december 2007 01:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou je de OP willen lezen alsjeblieft?
V.
Echt? Dus godzijdank niet iets ingewikkelds als de cd gebruiken?quote:Op zondag 16 december 2007 02:02 schreef Ulreazj het volgende:
Enige wat ik kan bedenken, dat is de film op de pc draaien. Dan bij dat stuk het liedje opnemen.
Kun je wat met m'n linkjes Verbal?quote:Op zondag 16 december 2007 02:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Echt? Dus godzijdank niet iets ingewikkelds als de cd gebruiken?
V.
Ik heb ze gebookmarked (je weet nooit of men het hier als misdaad ziet) en ga er morgen mee peuteren, al moet ik zeggen dat de goddelijke Armageddon ook al voor mij bezig is.quote:Op zondag 16 december 2007 02:10 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Kun je wat met m'n linkjes Verbal?
Dat dacht ik ook door remlof's post.. succes ermee, hou ons wel op de hoogtequote:Op zondag 16 december 2007 01:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik gaf het nog een kans, want ik hoopte op sarcasme, maar ik vrees het ergste
V.
Ik gok dat-ie de OST heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 02:51 schreef zarGon het volgende:
Wat heb jij precies op CD? Het muzakje of het hele filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |