Joh het is voorbijquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms dan: "lieke moet dood" naar 4030
ik citeerde alleen maarquote:Op zondag 16 december 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand blij maken met niet echt dode musjes is nooit grappig.
Ik snap het... maar blijf het vreemd vinden.quote:Op zondag 16 december 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, zo goed ken ik de bochten kronkels van Flens ook niet ...... Sven heeft kennelijk de oliebollen-regeling met de bewoners besproken; Zijn target is met Kerst 750.000 kijkers te scoren.
Das ook STRONT hè?quote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Krijg altijd kotsneigingen als ik Amanda zie douchen.Wetend dat ze schoon moet zijn voor Brian zijn rampegestamp van achter.Pfff ik draai nu door.
een filmrol in de nieuwe "schippers van de kameleon", hoorde ik van iemand op VOKquote:Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoeveel zal Hedda eigenlijk betaald krijgen om op TV een nachtje met Huub in bed te duiken ?
Amanda doet dat twee keer per jaar. Daarom gaat ze nieuwjaarsnacht van 2 voor twaalf tot 2 na twaalf haar pruik wassen .....quote:Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda gaat nu haar echte haar wassen? Of hoeft dat niet na 3 weken?
Wat erg normaal is voor iemand die doodmoe isquote:Op zondag 16 december 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
Brian is push ups aan t doen :s
he gadverquote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Krijg altijd kotsneigingen als ik Amanda zie douchen.Wetend dat ze schoon moet zijn voor Brian zijn rampegestamp van achter.Pfff ik draai nu door.
Misschien wordt het duidelijker als ook Tamara een nachtje blijft slapenquote:Op zondag 16 december 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het... maar blijf het vreemd vinden.
Ik las net ook over Netty maar weet niet meer hoe dat ging.
wie is tamara, vriendelijke borst?quote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wordt het duidelijker als ook Tamara een nachtje blijft slapen
Racisme!quote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Mochten ze dit jaar niet eens naar een kerstmarkt om zwarte ballen te kopen.
Brian speelt gitaar nu, nadat hij 2 situps gaf, da's zo goed als doodquote:
ik wil terror jaap terugquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil dat Lieke een lading stront over zich heen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |