quote:Op zondag 16 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij daar heel anders over dacht.
'k wil Talpa terug!quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
'k Wil Huub, Hedda en Jaap terug op de streams
Wow! Ik vond m toen al fantastisch! *stopt veer in Ians aarsch*quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ga voor de gein eensch kijken van wie COS#1000 was
brian gaat haar al helpenquote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
kom op, Streams terug naar Hedda, daar betaal ik voor. Niet voor een uitkledende Amanda
Als iemand iets wil bewerkstelligen in het belang van de kijkcijfers en dat kost ceepees of zo, dan valt er over te praten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay dat had ik dus gemist.
Je kan dus zeggen dat in de oliebollenregeling naast de 50CP voor een telefoongesprek, 150CP voor het uitnodigeen van een naast nu een 300CP regeling is gekomen om een naast een nacht te laten slapen. Of is dat te kort door de bocht?
Sorry, zo goed ken ik de bochten kronkels van Flens ook niet ...... Sven heeft kennelijk de oliebollen-regeling met de bewoners besproken; Zijn target is met Kerst 750.000 kijkers te scoren.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay dat had ik dus gemist.
Je kan dus zeggen dat in de oliebollenregeling naast de 50CP voor een telefoongesprek, 150CP voor het uitnodigeen van een naast nu een 300CP regeling is gekomen om een naast een nacht te laten slapen. Of is dat te kort door de bocht?
"Normaal" klinkt hij al als iemand die in de ruimte lult, maar nu........quote:Op zondag 16 december 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Zo Brian klinkt aardig van de wereld....
Tijd voor een streamers-actiequote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil dat Lieke een lading stront over zich heen krijgt.
sms dan: "lieke moet dood" naar 4030quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt me leukquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms dan: "lieke moet dood STRONT" naar 4030
mogguh ruud, gaat ie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |