wat is er dan gewaagd aan?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
A@ Riparius. Oeh een gewaagde prono!
Ik heb ze er gisteren ook al eentje gestuurdquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:07 schreef Greys het volgende:
Zal ik even als je secretaresse optreden en ze een herinnerings-PM sturen?
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:31 schreef BVO het volgende:
Bij roooosje ga ik ervanuit dat de 2e Mirjam Bas is (gezien haar exit).
Ik kon niet meer editten, mag ie dan zo meedoen BVO'tje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef roooosje het volgende:
1. Nathalie
2. Niki
3. Charlene
4. Sandy
5. Nigel
6. Mirjam
7. Tiffany
8. Pauline
9. Ollie
10. Neil
11. Asnat
12. Bas
Neil, Bas en Asnat in de gevarenzone
Bas exit
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
Hoe denkt FOK! dat de eindstand zal worden?!
01. Nikki
Wie wint er?
40% Nathalie.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef BVO het volgende:
BVO heeft een beetje gdronken en zit met zijn handen in zijn toch al niet al te best zittende te lange haar.
Ik snap ook nog niet hoe het nou zat met de gevarenzone die er niet leek te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef BVO het volgende:
BVO heeft een beetje gdronken en zit met zijn handen in zijn toch al niet al te best zittende te lange haar.
Als ze echt hebben gedaan wat ze zeiden dan stond Bas er toevallig naast. Ze zeiden immers dat de kandidaten die door waren zouden worden opgenoemd in een volgorde die geen relatie had met het aantal behaalde stemmen. Welnu, als de eerste 10 namen van de mensen die door waren werden genoemd in een volgorde die geen relatie heeft met het aantal behaalde stemmen, dan kan het niet anders dan dat de enige overblijver die ook nog door is (Bas dus in dit geval) weliswaar voldoende stemmen heeft gehaald, maar verder weet je niets. Het kan zijn dat Bas op Sandy na de minste stemmen heeft gekregen, maar dat hoeft helemaal niet. Het is net zo goed mogelijk dat één van de andere 10 op Sandy na de minste stemmen had.quote:Op zondag 23 december 2007 02:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet hoe het nou zat met de gevarenzone die er niet leek te zijnOp het laatst Bas en Sandy: hadden die nu beiden het minste punten, of was het alleen Sandy en zat Bas er toevallig naast:?
Vergezocht. Er werd heel duidelijk gezegd dat je uit de volgorde niets af kon leiden over de stemverhoudingen en volgende week zijn de meeste kijkers allang weer vergeten dat Bas toevallig 15 seconden naast Sandy heeft gestaan. Er is gewoon geen (voor de kijker waarneembare) gevarenzone meer.quote:Op zondag 23 december 2007 09:32 schreef Liquidootje het volgende:
Misschien is het wel heel slim van idols. Zij denken dat bas er te vroeg uit gaat. Dus plaats hem bij de laatste 2, volgende week zullen heel veel mensen stemmen die normaal niet stemmen omdat ze bas niet meer in de "gevaren zone" willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |