Normaal gesproken wel, tenzij hij met het oog op de thuiswedstrijd tegen AZ op 19 januari bij de selectie van het eerste elftal wordt gehouden en niet mee kan/mag doen...quote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Leuk debuut natuurlijk. Hij kreeg wel een fijne assist van Penders, maar kopte toch overtuigend in het hoekje. En die tweede was goed afgerond. We gaan hem vast zien tegen Quick Boys in januari?
Bedrag is mij niet bekend, maar hij was niet goedkoop inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sinds afgelopen zomer bij de club, gescout op jeugdtoernooi in Terborg... Naar ik heb begrepen heeft Afonso Alves ook nog een rolletje gespeeld (bemiddeling?) in de transfer, precieze details ken ik echter niet.
Nouja, en hij is dus gekocht door SC Heerenveen voor een bedrag van ik geloof rond de 1,8 miljoen (maar of dat klopt.. MaxPower zal daar wel meer over weten)
Wie anders?quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef MaxPower het volgende:
Riemer.
Riemer is niet in Brazilie geweest hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef MaxPower het volgende:
Riemer.
Vandaar dat 'ie ook in Terborg en Duitsland op jeugdtoernooien is gescout... Daarnaast heeft Alves nog een rolletje kunnen spelenquote:Op maandag 17 december 2007 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Riemer is niet in Brazilie geweest hoor.
Bron??quote:Heerenveen heeft overigens maar 70% van de transferrechten
En met 1-2 verloren van Jong Utrecht.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond trouwens samen met Alves in de spits bij de beloften.![]()
![]()
Spits kopen??quote:
Wacht maar, over twee jaar voetbalt hij bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Ik ben Paulo Henrique en ik doe Luis Suarez na."
Maar dan zonder succes.
Hij kan 'm ook aannemen en met links en/of in de korte hoek schieten...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef One_conundrum het volgende:
Kans was uit moeilijke hoek en hij moest voor de keeper langs schieten. geen schande dat ie em net miste
Ook die 2 tegen AZ was ik wel blij mee nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Mindstate het volgende:
Paulo heeft de laatste maanden ook niks laten zien, dus heb er totaal geen problemen mee. Het enige wat hij goed heeft gedaan is het toevallig op de goede plek staan tegen Groningen
Dat ziet er inderdaad niet uit, nee..quote:Op zondag 22 februari 2009 09:40 schreef RayMania het volgende:
Ik kan mij echt ergeren aan zijn manier van juichen.
Prima goals weer vandaagquote:
Idd, een zweefvliegtuigje dat laag over de grond gaat. En dan die verwarde blik erbijquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Rots het volgende:
Vind die bewegingen na zn goals altijd zo vet haha. Iemand nog een gifje om deze prachtige actie nogmaals te aanschouwen?
Voorlopig maar niet meer stappen in Groningen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef Coin het volgende:
Mooie buiging voor het uitvak maakte hij gister
dat laatste.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
prosac, volgens mij stond ie nog niet in de lijst van spelerstopics of ik heb hem over het hoofd gezien
Dat hoop ik toch niet, lijkt me net als Sulejmani typische 4-4-2 spits. Geen Ajax-speler.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat we in Amsterdam alvast langzaamaan mogen gaan sparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Rots het volgende:
Vind die bewegingen na zn goals altijd zo vet haha. Iemand nog een gifje om deze prachtige actie nogmaals te aanschouwen?
Hij heeft veel potentie, maar is ook de grilligheid ten top..quote:Op maandag 11 mei 2009 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
10 goals gehaald, echt een leuke en goede speler hoor.
Ik hoop voor Paulo dat hij de stap naar vaste spits kan maken. Hij heeft echter z'n lengte niet mee. Daarnaast denk ik dat hij in een 4-4-2 beter rendeert en laat dat nu niet het systeem zijn wat Sollied nastreeft..quote:Volgend seizoen de vaste spits van Heerenveen of zouden ze vanuit Alkmaar komen aankloppen?.
Ik denk dat Deekman eerder door zal breken dan Beda, maar ik gun het hun allebei. Paulo Henrique zie ik volgend seizoen wel uitgroeien tot een betrouwbare basiskracht. Dit seizoen 10, volgend seizoen twintig doelpunten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij heeft veel potentie, maar is ook de grilligheid ten top..
[..]
Ik hoop voor Paulo dat hij de stap naar vaste spits kan maken. Hij heeft echter z'n lengte niet mee. Daarnaast denk ik dat hij in een 4-4-2 beter rendeert en laat dat nu niet het systeem zijn wat Sollied nastreeft..
Maar van mij mag 'ie, volgend seizoen Paulo en Pedro (Beda) in de spits
Hoezo. Hij miste een opgelegde kans op 3-1 maar creeerde die kans wel en hoe lastig moet het zijn om in te vallen in zo'n wedstrijd met medespelers waarvan de helft nog nauwelijks op de pootjes kan staan.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef One_conundrum het volgende:
matige invalbeurt gister...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |