quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki natuurlijk!
Ja he, de toplaag is wat mij betreft erg aan elkaar gewaagd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef Together het volgende:
Ik ga nog even in beraad, er is zóveel goeds om uit te kiezen.
Nou ja zeg, heb hetzelfde rijtje. Heb nu gekozen voor Nikki. Nigel vond ik gister wel tegenvallen en Sandy was een stuk beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Ik vind het echt heel moeilijk... Nigel, Charlene, Nikki, Nathalie, Sandy...
Ja en ik vind dat Sandy toch laat zien dat ze ook wel een lief karakter heeft en dat ze echt niet altijd zo arrogant is!quote:Op zondag 16 december 2007 08:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heb hetzelfde rijtje. Heb nu gekozen voor Nikki. Nigel vond ik gister wel tegenvallen en Sandy was een stuk beter dan verwacht.
Die plaasen de link altijd ergens op een hyves/site.quote:Op zondag 16 december 2007 15:10 schreef Woelli het volgende:
Pauline derde?
Idd! die stond de volgende keer ookal op 1 uit het niets!quote:Op zondag 16 december 2007 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die plaasen de link altijd ergens op een hyves/site.
Overall stond Charlene goed op het podium en vond ik haar ook goed.quote:Op maandag 17 december 2007 20:44 schreef TPC het volgende:
Charlene was erg goed... Wat zo bijzonder is zijn haar ritmische intervallen en bereik. Als je het nummer analyseerd zijn er een aantal zaken die belangrijk zijn om niet over het hoofd te zien en in dit geval horen...
1 het nummer is hoog vooral de bridge
2 omdat het nummer up tempo is moest het vreselijk stecato ( strak ) gezongen worden
3 Het nummer is in een constante climax....
Ik heb nog niet in detail naar de band geluisterd dus kan ik weinig zeggen over de strings e.d.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef TPC het volgende:
HS2... Charlene had de grondtoon goed te pakken wat het alleen wat vaag maakte was het feit dat de strings hinderlijk slecht gemasterd waren ( de strings stonden veels te hard tov het vocale geluid ) Vrijwel elke noot was goed alleen de strings te ver doorgetrokken. Dat staccato puntig is ( tjak tjak timing ) weet ik...alleen voor een leek vond ik strak een beter woord....dat ik het verkeerd schrijf wijd ik aan mijn dyslectie. Over ritme gesproken...het nummer zit constant op de tel tot op de bridge ...daar komt een gedeelde voor de tel...deze is lekker erin "gepropt"zodat je een leuke interval krijgt....een nummer goed staccato zingen is een kunst opzich. En de climax zat er volgens mij wel degelij k in tijdens de tweede refrein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |