Ik ben speciaal nog even terug gaan kijken. Heerlijk idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Die blik van Ferry! Priceless.![]()
![]()
.
No way. Tuurlijk heb je een publieksopwarmer bij Idols, maar de reactie bij Nathalie was compleet echt en spontaan bij iedereen.quote:Op zondag 16 december 2007 09:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het erg 'flashback'. Het zou mij niet verbazen als er een stagemanager gestaan heeft voor het publiek om te omhoog te dirigeren.
tsja, er komen nog zoveel shows om live van te genieten enzo dus dat komt wel goed, en de MyAT is toch noet te vermijdenquote:Op zondag 16 december 2007 14:02 schreef Brighteyes het volgende:Kijk jij hier voordat je het gezien hebt?
Ik doe dat dus niet, dan is de lol (ik wil niet zeggen 'spanning') er al vanaf.
Was vorige week ook al. Volgens mij heeft de klaagzang bij rtl4 geholpen + al die reclame blokken op hun website zal ook wel wat stimulatie zijn geweest.quote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Sirolf het volgende:
De uitzending en uitslag staan reeds op RTL Gemist (Backstage helaas niet). Ze zijn er vroeg bij dit keer!
Ik vond eerlijk gezegd dat de jury dat pas had moeten zeggen als ze dat volgende week wéér doetquote:Op zondag 16 december 2007 09:10 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk, het was goed, maar wat de jury zei: dit moet ze niet te vaak doen want dan is het kunstje er wel af.
Ja inderdaad, alleen om die vader al mocht hij wel weg.quote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
En dag vader van Davy... Die jongen zelf viel nog wel mee, maar die vader trek ik echt niet...
quote:Op zondag 16 december 2007 14:22 schreef Greys het volgende:
Als het om de vaders ging had Neil niet eens in de theaterrondes mogen komen
Die vader is de ergste die er bij zit
Die dikke broer: "Wat moet je nou, manquote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef roooosje het volgende:
De familie van Neil doet me denken aan de maffia
Nu willen we natuurlijk details!quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken omdat ik een kerstfeest had van m'n werk, maar omdat één van onze dochterbedrijven de SMS stemmen verwerkt en hier ook op moet letten kon ik wel aan de hand van een totaaloverzicht van sms en telefonische stemmen zien wie er in de smaak waren gevallen.One way or the other, I get my Idols fix.
![]()
Net naar wat optredens gekeken, Nathalie was zo lekker over the top.
Backstage wordt vandaag niet herhaald volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was Backstage een beetje boeiend?
Weet nog niet zo goed wat ik vanavond nou allemaal moet kijken en opnemen enzo, met Idols Aftershow, Expeditie Robinson en de herhaling met de backstage van gister tegelijkertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |