Ze heeft zich weken tot steeds grotere hoogten lopen opvieren, dus je hebt gelijk. Huub is nu zowat het grootste monster wat er is in haar opgehitste fantasie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Lieke niet meer te stoppen is met haar gezeik. Ze moet worden bedwelmd met insectenverdelger die zure bromtor.
Dus dat........quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
Of de fans van LIeke zijn intelligenter dan de fans van Huub omdat ze niet meer stemmen op een programma waarvan inmiddels overduidelijk is dat alles gescript is en dat de uitslag van de popoll geen enkel effect heeft op het verloop... en dat die zelfde popoll sowieso niet klopt omdat je nog kon stemmen op mensen die er uit waren.
lieke is nep !!!!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef ricofromrio het volgende:
Als huub brian een knuffel geeft voelt het echt aan
Als lieke brian een knuffel geeft voelt het nep aan
raar
Dat is waar de Lieke fans voor staan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de fans van LIeke zijn intelligenter dan de fans van Huub omdat ze niet meer stemmen op een programma waarvan inmiddels overduidelijk is dat alles gescript is en dat de uitslag van de popoll geen enkel effect heeft op het verloop... en dat die zelfde popoll sowieso niet klopt omdat je nog kon stemmen op mensen die er uit waren.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:37 schreef Ayelet het volgende:
Nu brian's clan weet dat Huub misschien lieke zal wegstemmers kunnen ze lieke met ze allen haar aanpakken.
Dat zal amanda en brian ook wel opeens mee doen. lieke is los geweekt en kan dus weggestemd worden. Misschien was dat juist wel het plan van b&a. Wat zou lieke er dan erg intrappen zeg. Zo naieve.
Als ze er achter komt kruipt ze terug na Huub. Maar gewoon weg met lieke.
Eeerst roepen dat Huub zou zakken omdat Lieke zielig is en nu dit weer excuus weerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is waar de Lieke fans voor staan?Da's me echt even ontgaan
Ze heeft zichzelf de hele avond zitten opvieren ('ik wist dat hij terug zou komen), maar Huub is helemaal zichzelf en laat zich niet provoceren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke zit half te hijgen op de bank. Die is echt woest.
Danserresje van Huub misschien ? Natalyquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:40 schreef AutumnTears het volgende:
Wat is Hedda anders .. of ik haal haar door de war met iemand anders
Er ontgaat jou wel meer... kwestie van (gebrek aan) intelligentie, en nou weer opzouten en niet meer op mij reagerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is waar de Lieke fans voor staan?Da's me echt even ontgaan
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:38 schreef Katewalker het volgende:
Zooooooooooooo de streams kunnen weer aan..Huub is terug...![]()
Ook wel weer een beetje jammer...blijf ik toch weer vast zitten aan DGK..
Hedda blijft slapen? hahahaha wat grappig..al die Huub haters die maar steeds roepen dat Hedda niks meer met hem te maken wil hebben...![]()
Wat me meteen opvalt in die 5 minuten dat ik de streams aan heb is dat zowel Lieke als Huub aan Brian trekken..
Go Hedda, Go Heddaquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:42 schreef Ziet het volgende:
woehoe hedda lult lieke plat: wat had je dan gedacht
Ik reageer op wie ik wil en zo netjes als ik kan Leandra, kan van jou helaas niet gezegd wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er ontgaat jou wel meer... kwestie van (gebrek aan) intelligentie, en nou weer opzouten en niet meer op mij reageren
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
Catfight Leke en Hedda!! Go Hedda!!!
Ze heeft zich voor nop ingeneuktquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon bot gevangen, Huub zit goed in zijn vel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |