Toch wordt er zowel binnen als buiten het veld veel aan hem getrokkenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Mwah, vond ik vanmiddag toch meevallen. Sterker nog, hij trapte Hiariej 'doormidden'.
Bij VVV hoeft de tegenstander alleen maar op Nordin te letten, als hij straks bij ons speelt moet je ook met Pranjic en Sulejmani rekening houden. Dan komt er voor hem genoeg ruimte om zijn kunstje te doen. Hopelijk komt het rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het vooral al knap dat hij het op dit niveau al zo aardig kan laten zien. Een speler die twee jaar geleden nog anoniem rondhobbelde in de eerste klasse zaterdag heeft normaal meer tijd nodig. Dus hij gaat wel met sprongen vooruit. De vraag is hoe groot de sprongen zijn die hij hierna nog kan maken. Het "kunstje" is inmiddels bekend bij tegenstanders.
Het niveau is wellicht een goede stap, ik vind hem echter totaal niet passen bij Heerenveenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Dat is helemaal waar. Heerenveen zou sowieso een goede stap zijn voor hem, ook qua systeem en soort voetbal dat ze spelen. Maar dan moet ie ook met Beerens concurreren lijkt me?
en wat bedoelt ie daar in godsnaam meequote:Op maandag 25 februari 2008 17:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik hoorde vanmiddag nog een leuke uitspraak over Amrabat van journalist Wim Masker in het programma 'De Sport tot Twee' op Radio Noord: "Amrabat is een beetje het type treinreiziger die op de trein stapt maar niet weet waar de trein heen gaat (presentator van het programma tussendoor: "Heerenveen, denk ik") , zo voetbalt ie een beetje."
dan kun je concluderen dat hij potentie heeft maar nog veel moet leren?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:20 schreef calabi_yau het volgende:
Ik denk dat ie daarmee bedoelt dat Amrabat onberekenbaar is, maar dat er ook vaak geen gedachte achter z'n onnavolgbare acties zitten.
Lijkt me duidelijk. Weer een talent met Oranjepotentie erbij.quote:Je hebt nog tot je 21ste verjaardag, dus ruim een maand om alsnog voor Marokko te kiezen. Maar jij wilt toch naar de Spelen?
"Ja, héél graag."
Dan heb je je keuze al gemaakt. Je kunt niet meer switchen na je 21ste, zoals jij, al bindende jeugdinterlands hebt gespeeld. En Marokko gaat niet naar de Spelen.
"Oké, dan hebben jullie de primeur. Dan blijf ik voor Nederland spelen. Ik ga namelijk niet meer switchen voor mijn 21ste.
quote:PSV en VVV akkoord over Amrabat
EINDHOVEN - PSV heeft - net als eerder Heerenveen - overeenstemming bereikt met VVV-Venlo over de transfersom van Nordin Amrabat (20). Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van de vaardige aanvaller, kreeg groen licht om met de Eindhovenaren te onderhandelen. " De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft", aldus Haatrecht. "Nee, Nordin is daar niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren."
Heerenveen was in een eerder stadium al bereid 2,3 miljoen euro voor de oud-speler van FC Omniworld te betalen. PSV telt hetzelfde bedrag neer. Hoewel Amrabat een contract heeft tot 2010, kiest VVV eieren voor zijn geld. De speler van het olympisch elftal heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij bij degradatie voor 175.000 euro uit De Koel mag vertrekken.
Het lijkt Heerenveen nu op te breken dat de opvolger van Gertjan Verbeek nog niet bekend is. Amrabat had een goed gevoel bij de club en de vierjarige aanbieding die de Friezen hem deden, was uitstekend. Voordat hij zijn handtekening zette, wilde hij echter een gesprek met de nieuwe coach. " Dat vind ik belangrijk." Hem rest nu niets anders dan afwachten. " Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk."
telegraaf
Je kan het ook zo zien dat als je bij een winnend team wil horen je dan bij PSV omdat er veel jonge talenten spelenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je zou je afvragen als Amrabat wat je momenteel te zoeken hebt bij PSV als je ziet hoeveel jonge talentvolle spelers er nu rondlopen. Dan kan je beter naar Heerenveen gaan waar je zo goed als zeker bent van een basisplaats.
Huub nodigt ze gewoon bij hem thuis in Eindhoven uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen denk ik.
Er zal vast een vraag zijn geweest van Reker aan Stevens of hij Amrabat ook er bij zal willen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Amrabat en Stevens eens even lekker een goed gesprek hebben gehad over de toekomst van Amrabat bij PSV en welke rol er voor hem weggelegd is.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Huub nodigt ze gewoon bij hem thuis in Eindhoven uit.
De reden waarom Nordin nog niet bij SCH wou tekenen is omdat hij hij niet met de trainer van komend seizoen kan praten (die er nog niet is).
Dit heb je zelf verzonnen of wat?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef DarkShine het volgende:
De reden waarom Nordin nog niet bij SCH wou tekenen is omdat hij hij niet met de trainer van komend seizoen kan praten (die er nog niet is).
Dat zei Jack en Jack weet allesquote:Op maandag 3 maart 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit heb je zelf verzonnen of wat?
Dat dusquote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zal vast een vraag zijn geweest van Reker aan Stevens of hij Amrabat ook er bij zal willen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Amrabat en Stevens eens even lekker een goed gesprek hebben gehad over de toekomst van Amrabat bij PSV en welke rol er voor hem weggelegd is.
Zijn Nordin's eigen woorden.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit heb je zelf verzonnen of wat?
Stevens nodigt (toekomstige) spelers serieus bij hem thuis in Eindhoven uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er zal vast een vraag zijn geweest van Reker aan Stevens of hij Amrabat ook er bij zal willen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Amrabat en Stevens eens even lekker een goed gesprek hebben gehad over de toekomst van Amrabat bij PSV en welke rol er voor hem weggelegd is.
Lazovic, Koevermans, Farfan, Dzudszak, Bakkal, Afellay, Aissati + Amrabat. Gaat druk worden, want verhuren naar een lager niveau zal Amrabat ook niet heel erg zien zitten, want dan kan je wel beter naar Heerenveen gaan.
Preciesquote:
Ja, dat geloof ik best, maar het lijkt me nu wel erg sterk. Vrijdag meldt PSV zich officieel en maandag is het zo goed als rond. Stevens speelt met HSV op woensdag en zondag, terwijl Amrabat met VVV op vrijdag voetbalt. Wanneer zou Stevens in Eindhoven moeten zijn om even lekker te kunnen praten met Amrabat?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stevens nodigt (toekomstige) spelers serieus bij hem thuis in Eindhoven uit.
Momenteel wel. Daarom vermoed ik dat VVV mogelijk een clausule afdingt bij PSV (mocht hij daarheen gaan) dat die nog een jaar in Venlo speelt bij handhaving.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef Suijk het volgende:
Het blijft toch gissen wat er al besproken is met de speler en wat niet.
Overigens denk ik dat Amrabat toch wel wat te kort komt op het hoogste niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |