Daar ben ik ergens wel blij om.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
Iemand schreef daarstraks dat Lieke zich bij iedereen al had ingelikt of zoiets. Niet bij Brian en Amanda dus.
2x van Centrum West naar IJburgquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
2x ??? Ik zal maar niet vragen wat je daar moest![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Dat zou gaaf zijn. Als hedda de nieuwe miljonaire is en met Huub mee komt. Moet Huub wel blijven natuurlijk
Ergens? Ik vind het prima, uitstekend, fantastisch. Hoe eerder ze van haar ingebeelde troon valt, hoe beter.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Huub al in het huis zit. Verkleed als plant namelijk.
Weet ik, maar hij was te makkelijk om te laten liggenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
2x van Centrum West naar IJburg
edit: tis en gewone doorgangs route in A'dam
Wat zijn jullie grappig vanavond, ik lag me rotquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Wachten op Huub zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:09 schreef Varen het volgende:
Amanda tegen Brian: Schat, kunnen we het een andere dag erover hebben, ik heb er geen zin meer in. Ze wil buiten zitten
en een N (NENA) make my day!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:07 schreef mootie het volgende:
Het gerucht gaat dat Huub een H... bij zich heeft. Hedda?
Een Hoer??quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:07 schreef mootie het volgende:
Amanda weet dat haar feestje nu over is.Kom er maar in Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:09 schreef Varen het volgende:
Amanda tegen Brian: Schat, kunnen we het een andere dag erover hebben, ik heb er geen zin meer in. Ze wil buiten zitten
Ja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens? Ik vind het prima, uitstekend, fantastisch. Hoe eerder ze van haar ingebeelde troon valt, hoe beter.
Zijn onze grapjes leuker dan die van brian?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat zijn jullie grappig vanavond, ik lag me rot
Misschien ligt ie gewoon al dronken op bed.... en houden ze het voor de streamers nog even vol dat Huub nog niet terug is. Spanning en sensatie.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Nee hoor, daar zit Natasja inquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter het CS staat nog wel ergens een lege porto-cabin
Misschien is zij erbij, om zijn koffers in te pakkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:07 schreef mootie het volgende:
Allemachtig wat een dom kindquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Dark het volgende:
Lieke - Jongens op het forum, Huub komt gewoon terug, het is gewoon nep!
ze zijn zo sophisticatedquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Oh mijn God, loopt het daar met haar kroontje op haar kop. Brian lam naast zich.
Hè die Lieke verknalt ook alle pleziertjes.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Dark het volgende:
Lieke - Jongens op het forum, Huub komt gewoon terug, het is gewoon nep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |