quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:41 schreef PeterNB het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
En dan nog 1 hoe haar misvormde buik met Dennis erop getatoeëerd eruit ziet na de buikcorrectie
[ afbeelding ]
dat is toch niets nieuwsquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef ericahysterica het volgende:
gatver wat ziet die amanda er ranzig uit
Heb jij haar ooit anders gezien?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef ericahysterica het volgende:
gatver wat ziet die amanda er ranzig uit
ik denk van wel, maar hoop van nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef ricofromrio het volgende:
Huub komt echt niet terug
Dat is dan wel weer leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef Guuskeee het volgende:
hebben ze zelf niet in de gaten dat ze het de hele dag nog geen 5 minuten NIET over huub hebben gehad? sneu volk
Echt hè. Net waren ze nog helemaal uitgelaten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
Ze worden stil... ze denken dat Huub eraan komt.
Ik denk het wel, maar er zit wel wat achter. Op de een of andere manier gaan ze ons doen geloven van niet, denk ik. En dan niet alleen sneu met een lege auto.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef ricofromrio het volgende:
Huub komt echt niet terug
Dan is het waar!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef ricofromrio het volgende:
Ow nowlive zegt dat huub terug komt
Heb je eindelijk 8 uur de ruimte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk!![]()
Gewoon de hele dag weg zijn en iedereen heeft het over je!
ja en als iemand het kan weten is het Sly welquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef ricofromrio het volgende:
ja voor huub wel ja, maar zijzelf praten de hele dag over hun aardsvijand (amanda's worden)quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk!![]()
Gewoon de hele dag weg zijn en iedereen heeft het over je!
Om zn koffers te halen en dan door te reizen naar Amsterdamquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef ricofromrio het volgende:
klopt allemaal als een bus!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Iedereen die 1 jaar in het tv-programma DGK zit, mag 8 uur naar elders.
Reistijden worden niet mee gerekend.
Brian zegt timide dat Huub langer weg is dan zijn verlof 8 uurs dag.
Maar Almere ligt toch echt dichter bij dan Oldenzaal.
Huub vertrok vanochtend om 10:35 uur van Eemnes richting Oldenzaal.
Van de bewoners gelooft niemand dat Huub wegblijft!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef noucky het volgende:
Als Huub terugkomt is het nog niet zeker of hij blijft. Hij heeft tegen 1 uur afgelopen nacht de 24-uur aangevraagd, dus tot vannacht 1 uur nog kan gaan beslissen wat hij zal gaan doen.
Ik had 'm nog gemeld dat ik er mee bezig was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Bedankt ruby, ik hoop dat Prospera niet bezig is met een uitgebreide OP.
Hoe eet jij dan zo'n ijsje? Decadent met een lepeltje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk hij kan het wel onze homofoob likken als lassie aan die knop
Sly weet alles, die heeft een lijntje met godquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en als iemand het kan weten is het Sly wel
Staat ie daar in Amsterdam met z'n koffiersquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Om zn koffers te halen en dan door te reizen naar Amsterdam
Owww dat is schending van het Oliebollenverdrag van febo's kant.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Van de bewoners gelooft niemand dat Huub wegblijft!
ER ZIJN GEEN KOFFERS GEBRACHT!
De Febo wilde niet meewerken aan dit gedoe.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Eindelijk je gal eens spuien, niet iedere keer in de rede gevallen worden en dan ook nog een bevestiging krijgen van je mede bewoners. Waarschijnlijk gebeurd er toch meer in die villa.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef Guuskeee het volgende:
hebben ze zelf niet in de gaten dat ze het de hele dag nog geen 5 minuten NIET over huub hebben gehad? sneu volk
Nee hoor, ik had in de vorige al gevraagd of iemand alvast een nieuwe wilde klaarzetten en Ruby zei dat ze er mee bezig wasquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Bedankt ruby, ik hoop dat Prospera niet bezig is met een uitgebreide OP.
dan moeten zijn kleding maar in vuilniszakkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Van de bewoners gelooft niemand dat Huub wegblijft!
ER ZIJN GEEN KOFFERS GEBRACHT!
De Febo wilde niet meewerken aan dit gedoe.
Achter het CS staat nog wel ergens een lege porto-cabinquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat ie daar in Amsterdam met z'n koffiers
In dronken staat niet, maar kan me voorstellen dat je veel energie krijg van een groep mensen die achter je staat en een berg goede informatie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef noucky het volgende:
Veel energie uit deze dag gehaald? Ik denk dat hij helemaal geen energie meer heeft als hij hatstikke dronken terug komt.
Wij hoorden hetzelfdequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoorde Huub zijn stem of word ik nu gek.
Ik dacht het ook hoor.. een auto en Huub z'n stem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoorde Huub zijn stem of word ik nu gek.
Misschien zit er wel een pop in de auto ipv Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar er zit wel wat achter. Op de een of andere manier gaan ze ons doen geloven van niet, denk ik. En dan niet alleen sneu met een lege auto.
Ach... er is vast wel een doorgedraaide fan die hem wel een paar dagen in huis wil nemenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter het CS staat nog wel ergens een lege porto-cabin
Van binnen en van buiten zo rot als een mispelquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ricardo ziet er niet uit met die kapsel hij lijkt op een Franse soldaat of zo
Volgens mijn ook Hedda.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik dacht het ook hoor.. een auto en Huub z'n stem.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang moet Huub nog in dat ijskarretje blijven zitten ?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww dat is schending van het Oliebollenverdrag van febo's kant.....
Op vol hoorden ook ene stuk of 10 man huubs stem. (en die van hedda wordt geroepen, is zij dan de nieuwe miljoniar???)quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
Of is het één van die ijscomannen die zijn stem op Huub lijkt??
Yeahhhhhh, zou me niks verbazen.quote:
Not at my place , ben vandaag al 2 x acher CS langs geweest en dat vind ik genoeg !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... er is vast wel een doorgedraaide fan die hem wel een paar dagen in huis wil nemen
das altijd mooi meegenomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Brian klinkt para.
Ik geloof Brian op z'n woord en heb meteen weer betaald voor de streams.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
Brian - Huub komt vanavond terug, punt!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Not at my place , ben vandaag al 2 x acher CS langs geweest en dat vind ik genoeg !
Maar ja genoeg andere idd
Da's goed toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Brian klinkt para.
Welke Inge? Deze: _Inge_ ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef kissa het volgende:
Geheel off topic:
Hallo Inge![]()
![]()
(Inge is een fanatiek lurkster en mijn nicht)
LOLquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof Brian op z'n woord en heb meteen weer betaald voor de streams.
Mooi zo. De show gaat beginnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Brian klinkt para.
Net zo lang tot hij hard isquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang moet Huub nog in dat ijskarretje blijven zitten ?
Goed script!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef PeterNB het volgende:
Als ik Huub was en ik WILDE weg, belde ik ook in eerste instantie naar Jaap,
zou dan (volgens verwachting van iedere 'miljonair') TOCH terugkomen
En dan na een borrel de poort uitlopen
selene zegt het spel nu wel te gaan meespelen maar dan wel met amanda en brian want die vertrouwt ze.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Zeurlène doet ook een duit in het zakje, stom gastspelerwijf.
nee hoor zo is hij altijd.......PARA.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Brian klinkt para.
Bwian, onze wandelende tijdbom, is para.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Brian klinkt para.
Hij ging om 10.35 weg en zal dus rond 12.00 uur in Oldenzaal aangekomen zijn... vertrek dus rond 20.00 uur, maar dat bleek 20.23 uur te zijn (zie de "hij is een minuut geleden vertrokken" mededeling) en zal dus nu ongeveer terug moeten komen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Dus hij was er om 13.30, dus tot 21.30 dan is hij er niet voor 23.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |