Wij hoorden hetzelfdequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoorde Huub zijn stem of word ik nu gek.
Ik dacht het ook hoor.. een auto en Huub z'n stem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoorde Huub zijn stem of word ik nu gek.
Misschien zit er wel een pop in de auto ipv Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar er zit wel wat achter. Op de een of andere manier gaan ze ons doen geloven van niet, denk ik. En dan niet alleen sneu met een lege auto.
Ach... er is vast wel een doorgedraaide fan die hem wel een paar dagen in huis wil nemenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter het CS staat nog wel ergens een lege porto-cabin
Van binnen en van buiten zo rot als een mispelquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ricardo ziet er niet uit met die kapsel hij lijkt op een Franse soldaat of zo
Volgens mijn ook Hedda.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik dacht het ook hoor.. een auto en Huub z'n stem.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang moet Huub nog in dat ijskarretje blijven zitten ?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww dat is schending van het Oliebollenverdrag van febo's kant.....
Op vol hoorden ook ene stuk of 10 man huubs stem. (en die van hedda wordt geroepen, is zij dan de nieuwe miljoniar???)quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
Of is het één van die ijscomannen die zijn stem op Huub lijkt??
Yeahhhhhh, zou me niks verbazen.quote:
Not at my place , ben vandaag al 2 x acher CS langs geweest en dat vind ik genoeg !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... er is vast wel een doorgedraaide fan die hem wel een paar dagen in huis wil nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |