Het was toch nooit zó erg?quote:
Het lijkt het sonfestival wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is wel een volle show zo zeg...
Heb je de vorige seizoenen niet gekeken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is er met Jerney aan de hand?
Ze praat alsof ze zojuist een hersenbloeding achter de rug heeft
Leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef Together het volgende:
Overschakelen naar RTL 5!
Geen kwaad woord over hetquote:
Ik pak alvast een zakdoekje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef sbientje het volgende:
ik schakel zo wel over... eerst nog ff tiffany zien afgaan
Het is erger geworden Grijs, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de vorige seizoenen niet gekeken?
ben blij dat ik niet naar de studio ben gegaan, anders had mijn opname programmering NU in de soep gelopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:47 schreef Svensational het volgende:
Ook lullig als je de video hebt ingesteld. Nu eerst nog reclame en dan nog twee optredens
bas nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze vallen af:
Aisha
Davy
Ferry
Paulien
Neil
Bas
Syarda is leuker en knapper dan maudquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Syarda is net Maud zo.
Ik heb Djurrrnie wel al 1 keer zien lachen, dus wat dát betreft is er vooruitgang!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is erger geworden Grijs, wat ik je brom.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Syarda is net Maud zo.
ze is verschrikkelijk geroutineerd, volgens mij doet ze alles op de automatische pilootquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef J-net het volgende:
Hoe langer en vaker ik die Nathalie zie rondlopen en hoor praten hoe groter de irritatiefactor, zelfs meer en groter dan bij Sandy.........
maar waarschijnlijk net zo tuttig saaiquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Syarda is leuker en knapper dan maud
daar kan je misschien wel gelijk in hebben... Ben benieuwd wat ze gaat zingenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk net zo tuttig saai
Dat staat morgen bloedserieus in de roddelbladen dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:53 schreef SpaRood het volgende:
Jerney en Gorden slaan op elkaar in!
Nee, rood.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Is Ellen tegenwoordig blond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |