quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:19 schreef grasmat het volgende:
ik denk echt niet dat dit het 2e game sc topic is jovink
vette shit hequote:Op zondag 16 december 2007 00:19 schreef D.zire het volgende:
haha dat nummer pie.cr inmens geluk
Douwequote:
Toch welquote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef mordradead het volgende:
Ik heb gisteren nog erg veel gedronken, lekker hoor
hersenbeschadiging.quote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef D.zire het volgende:
nogal leeg gevoel, beetje hoofdpijn en super suf. er ook bij geblowt trouwens op het einde en door blijven drinken. echt 5 uurtjes totaal op een andere wereld gezeten :x
Dat van jou brengt meer op denk ik, lekker spekkig enzo.quote:Op zondag 16 december 2007 23:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Verkoop je lichaam!
Beetje jammer ja, dat zouden pas huisfeesten geweest zijnquote:Op maandag 17 december 2007 00:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het was een psychiatrische inrichting, freak..
@piecer:
lektroluv draait 31e ook @ maassilo. Maar jij vindt dat toch niet koel
Falloutquote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef D.zire het volgende:
i am kloot 26 maart in groningen. verder koop ik fallout 2 atm voor mn macbookje
Als ik de 31e electro in rotterdam wil luisteren ga ik wel naar Catwalkquote:Op maandag 17 december 2007 00:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het was een psychiatrische inrichting, freak..
@piecer:
lektroluv draait 31e ook @ maassilo. Maar jij vindt dat toch niet koel
atm = ass to mouth?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef D.zire het volgende:
i am kloot 26 maart in groningen. verder koop ik fallout 2 atm voor mn macbookje
Clerksquote:
Waar gaan die lui spelen dan, Oosterpoort ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef D.zire het volgende:
OMFG, daar wil ik het fijne wel van weten.quote:Op maandag 17 december 2007 16:29 schreef taart het volgende:
he douwe we gaan in januari een keer stappen in leeuwarden, dan ben jij er ook wel he?
Ik ben er altijd, mooi kut is dat kutkater enzoquote:Op maandag 17 december 2007 16:29 schreef taart het volgende:
he douwe we gaan in januari een keer stappen in leeuwarden, dan ben jij er ook wel he?
Sowieso geen goed idee om dan uit te gaanquote:Op maandag 17 december 2007 18:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dikke care ook met je catwalk, dag erna lekker naar berlin
quote:Het verhaal begint in Berlijn, 1993. Na die Wende lijkt alles mogelijk. De stad is in een paar jaar tijd uitgegroeid tot een bruisende metropool. Iedereen wilt meebouwen aan het nieuwe Berlijn. Leegstaande gebouwen en goedkope woningen in arbeiderswijken worden door jongeren ingenomen om daar hun frisse ideeën uit te werken. Een broeierige wind waait door de stad.
Op dat moment komen er op het label Basic Channel een aantal mysterieuze platen uit die de opwindende atmosfeer in de stad weergeven. Lome, analoge en duistere techno die een nieuwe impuls geeft aan de ontwikkeling van de techno. De bron ligt op de tweede verdieping van een oud achterhuis in de arbeiderswijk Kreuzberg. Sinds de val van de muur is daar de platenzaak Hardwax gevestigd. Maar het is meer dan een platenzaak. Het is de spil in een heel netwerk van labels en artiesten. Waaronder van het label Chain Reaction.
Link!quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Tering echt het geilste mannelijke studentenhuis eeeeeeever @ spuiten en slikken
Link!quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Tering echt het geilste mannelijke studentenhuis eeeeeeever @ spuiten en slikken
Haha dat was zo foutquote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Rutgerr het volgende:
Muahahahahahaha
Ik dacht dat je op die ASC-negers doelde, maar das superlang geleden en gewoon in de studio.
Jongen, heb je wel eens een vrouwenbroek met maat 46 voor je gehouden? Kun je niet eens meer normaal op een hanger doenquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Rutgerr het volgende:
WTF? 1) Waarom vrouwenmeuk? 2) Hoe de fuck pas jij daarin?
hebben ze gewoon in maat 32.34 maar t zijn gewoon allemaal kut modellen. opzich mooie broekjes maar de vorm is gewoon verneuktquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Rutgerr het volgende:
WTF? 1) Waarom vrouwenmeuk? 2) Hoe de fuck pas jij daarin?
niks zeggen en doodlachen he!quote:Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef D.zire het volgende:
en jovink hij is net 3 maand geleden geweest bij toxic
Jij gaat straks 10 weken los op DJ Hutekasequote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef D.zire het volgende:
lektroluv is gay.
Maat 32 vrouwen? Neem dan gewoon mannenmaat 30.quote:Op maandag 17 december 2007 22:10 schreef jovink het volgende:
[..]
hebben ze gewoon in maat 32.34 maar t zijn gewoon allemaal kut modellen. opzich mooie broekjes maar de vorm is gewoon verneukt
Want?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef parselmouth het volgende:
Oh man oh man ik heb spierpijn in m'n schouders
*snif*quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef BroesWillems het volgende:
ZOMGZ!1! WHAT H4PP3ND TO SE GAM!?!?!?! SLOWCH4T!??
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:34 schreef Rutgerr het volgende:
Waarom naar de sportschool?
ik medium, maar met jou wel highquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef parselmouth het volgende:
Your musical compatibility rating with artendity is:
High
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |