quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:09 schreef Varen het volgende:
Geplaatst op 15-12 om 20:23
Huub is nu net één minuut weg en richting de kooi. Het was enorm druk en iedereen zong hem uit en in koor; “loop maar weer weg”. Ook is het laatste nieuws in Oldenzaal bekend (de pop en de uitspraak van Lieke over Huub eruit stemmen) en werd alles daar in de gaten gehouden. Denk dat Huub rond 22:00 uur bij de villa zal aankomen. Hij heeft een super dag gehad en volgens Palma heeft hij veel energie uit deze dag gehaald. Dus nog even en Huub is weer live te volgen via de streams. Dit alles is telefonisch bevestigd.
van nowlife
we zullen zien![]()
Wat is er met Fok
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Fok het toelaat wil ik je wel antwoord geven.![]()
Er staat een pop op het bordes met plakkers op de mond en teksten van Amanda dat Huub een aandagtstreker is .
Dit is geen typo.
stopt die kutkooi vanavond al dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Luister net ff naar stream 1, djeez wat is Brian lazarus![]()
Big Bang in zicht ??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een pop op het bordes met plakkers op de mond en teksten van Amanda dat Huub een aandagtstreker is .
Dit is geen typo.
Misschien wel, het is er een mooie avond voorquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stopt die kutkooi vanavond al dan?
ja de maanstand is 30% het vriest licht nog even voor de kortste dag van het jaar dus ik zeg huub kom vooral niet terugquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien wel, het is er een mooie avond voor
Dan maar een borrel. Het is tenslotte bijna kerst.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heel lief,ik pak het met beide handen aan. Een bakkie terug, of een borrel
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom krijgt die siliconesnol in godsnaam portugese les?
Er staat: Huub wil aandachtquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is geen typo.
Om chinees te kunnen spreken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom krijgt die siliconesnol in godsnaam portugese les?
En wat dacht je van die bubbels die ze op haar buik heeft vanwege een niet zo goed gelukte ingreep?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:24 schreef Myriam1978 het volgende:
Nadia heeft echt de naam van Dennis op haar buik laten tatoeëren? AL een naamtatoeage is een ramp, op de buik is helemaal een drama. Als ze weer zwanger raakt, hoe gaat dat eruit zien!!??
Wat een domme koe.
Om je eerlijk de waarheid te zeggen amuseer ik me niet echt met DGK, sterker nog ik irriteer me er zelfs nog wel aan. Ik zie je denken, waarom kijk je dan zal je zeggen. Dat is nou net zo als de meeste zich aan al die bewoners ergeren. Die naar de streams eindeloos blijven kijken en de COS vol schrijven hoe vies Amanda wel niet is en Nadia en o ja Lieke. En hoe vreeselijk vrouwonvriendelijk Brain is. Ach ja waar doe je het voor, dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik wel..........je kent de term overdrachtelijk? nou ja zo is het bedoeld. Ik zie jou hier regelmatig posten ......vertel eens waar amuseer jij je dan mee ..,.....hoe zou je dat willen omschrijven?
Idd... dronken mensen zijn niet te scripten maar je kunt dat wat een logisch gevolg is bij die 2 wel veroorzaken door ze beiden (flink) te laten drinken....quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub teut, Brian teut ---------------> een stevige knokpartij![]()
![]()
Ze wiilen het Huub nu gemakelijk maken, maar dat gaat niet lukken, zijn grap is mislukt.quote:
Jaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
Met die bril op is Jaap net Elvis in z'n laatste dagen
Ze zullen wel extra bewaking hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... dronken mensen zijn niet te scripten maar je kunt dat wat een logisch gevolg is bij die 2 wel veroorzaken door ze beiden (flink) te laten drinken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |