Hij was bezig met wat onzinnige rekensommetjes die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik kan niet luisteren naar die rat. Ik weet wel dat hij nog 300 ceepees moet betalen voor het bezoek van vandaag.
En u is ook goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
Nou over een uur een 15 minuten is huub weer thuis.![]()
En hij is op de hoogte van de pop.
Vreemd dat jij je amuseert met een rattype.......die behoefte heb ik nou niet, gek hequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vreemd dat jij niet snapt dat huubfans heel goed in de gaten hebben dat huub een rat is...echter de rest is aanmerkelijk rattiger en huub is een rattype dat menigeen amuseert. De rest een stuk minder amusant.
Wat dacht je van die zwarte bh onder een goudkleurige jurk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
Wat vloeken de sieraden die Amanda draagt bij elkaar!
Helaas bleek het cynisme van Maril te zijn, het kwam echter waarschijnlijk genoeg over om echt te kunnen zijn... Het maakt niet uit wat Huub doet, zegt of denkt, uiteindelijk is het altijd de schuld van iemand andersquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat zou je dan zeggen van die gestoorde die nu ook ineens Lieke verantwoordelijk achtte voor de nonsens van die kloojo. Eerst was het Jaap en nou ineens lieke weer hypocrieten.
Ach, een flinke jankbui en alles is vergeven en vergeten. Ook door de FEBO.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
On-T hij hangt nu een beet je de 'lover 'uit, nadat zijn brodda commantaar heeft gemaakt op de bedscene (stomp in de buik)Vuile rat.
Over cynisme gesproken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas bleek het cynisme van Maril te zijn, het kwam echter waarschijnlijk genoeg over om echt te kunnen zijn... Het maakt niet uit wat Huub doet, zegt of denkt, uiteindelijk is het altijd de schuld van iemand anders
Maarre... hoe is het inmiddels met de bloeddruk van al die mensen die zich de hele dag zorgen hebben zitten maken dat Huub niet meer terug zou komen, en hun leven dus zinloos zou worden??
Heeft de bloeddruk gepiekt toen hij Jaap belde?? Is het inmiddels al weer terug naar 120 over 80 of komt het daar pas weer in de buurt als hij er echt weer is?
Ik weet niet of het je geruststelt maar daar hangt mijn bloeddruk echt niet van af.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas bleek het cynisme van Maril te zijn, het kwam echter waarschijnlijk genoeg over om echt te kunnen zijn... Het maakt niet uit wat Huub doet, zegt of denkt, uiteindelijk is het altijd de schuld van iemand anders
Maarre... hoe is het inmiddels met de bloeddruk van al die mensen die zich de hele dag zorgen hebben zitten maken dat Huub niet meer terug zou komen, en hun leven dus zinloos zou worden??
Heeft de bloeddruk gepiekt toen hij Jaap belde?? Is het inmiddels al weer terug naar 120 over 80 of komt het daar pas weer in de buurt als hij er echt weer is?
Ik weet dat Huub een hoop los bij je maakt, maar ik bedoelde het helemaal niet lullig. Was een grappie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is je goed recht en ik zal de laatste zijn die je daar in zal belemmeren, maar vraag dan niet aan mij of ik een pammetje nodig heb. Dat is een beetje kinderachtig
Dat geloof ik in jouw geval directquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je geruststelt maar daar hangt mijn bloeddruk echt niet van af.
ik wel..........je kent de term overdrachtelijk? nou ja zo is het bedoeld. Ik zie jou hier regelmatig posten ......vertel eens waar amuseer jij je dan mee ..,.....hoe zou je dat willen omschrijven?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vreemd dat jij je amuseert met een rattype.......die behoefte heb ik nou niet, gek he
Ik ruik d'r vanaf hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:58 schreef Prospera het volgende:
Straks komt misschien je duveltje terug met heeel veel informatie![]()
[ afbeelding ]
Denk dat die inmiddels wel weer de normale waarden hebben, maar die hartslag Pffffffffff ik maak me wel zorgen hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brain: CONJO BO MOMMA!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT ZIJ IK NOU BITCH? NIET KNOEIEN!!!!!!!!!!!!!! * Pats* *Slap* *Pats*quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:56 schreef Prospera het volgende:
Eet smakelijk schatje; probeer niet te knoeien, niet knoeien
Amanda: ik probeer het schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |