Heeft ze al gespoeldquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Brian raakt ontroerd van zijn eigen goedheid en romantiek.
Tot aan de elleboog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.
Nee, ik vind "fan" zo'n groot woord. Maar hij is nog wel m'n favoriete bewoner in het huis. Maar ook ik vind Huub zo nu en dan een arrogante dweil en ik sta zeker niet altijd achter alles wat hij doet. Ondanks dat staat ie nog wel bovenaan wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Nee ,hoor heb ik niet nodig, ik heb ze nog altijd goed op een rijtje staan......maar ik ben dan ook geen Huub Fan, jij wel zeker?????
![]()
Dat wijf moet toch eens na gaan denken dat er iets zwaar fout zit. Je moeder komt niet en je zogenaamde vrienden laten het ook allemaal afweten. Ik zelf zou tranen met tuiten huilen maar amanda schijnt er niet wakker van te liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik offer mij wel op:
Amanda is zo blij met de keuze van haar bezoek....
de familie van Brian dus...
Ze is kinderarmpjes gewend dus , who gives a shit.quote:
Het zou wel eens een legendarische avond kunnen worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zal een mooie bedoeling gaan worden als die kut kabouter terug is en ook de nodige alcohol op heeft, lijkt me weer mooie TV
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik snap niet dat ze(Nadia) een fucking tattoo op haar buik laat zetten van Dennis.
ga dan trouwen ofzo.
Amanda: het is precies dezelfde lettertype en letters als bij mij. Ik schrok ervan.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, dat gaat Brain vanavond niet lukken.
Moeke heeft gebeld hoor, vanochtend en ze komt in febr. als Amanda er een week zit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat wijf moet toch eens na gaan denken dat er iets zwaar fout zit. Je moeder komt niet en je zogenaamde vrienden laten het ook allemaal afweten. Ik zelf zou tranen met tuiten huilen maar amanda schijnt er niet wakker van te liggen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat Huub thuis blijft, de kijkcijfers instorten tot onder de 10.000 en dat het programma over een week van de buis wordt gehaald.
Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd??quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef maril het volgende:
Zijn er al mensen op nowlife die zichzelf iets aan willen doen nu Huub dreigt niet meer terug te komen. overigens Lieke is geen moment over de zeik geweest, das een pré
Ik vind het erg jammer dat mensen die geen fan van Huub zijn niet zien met wat voor een lowlifes Huub in de kooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef coldstar het volgende:
Vreemd eigenlijk dat zlefs de fans van Huub niet door hebben hoe hij werkelijk is. Ik las vanmiddag meer anti Huub mensen die gelijk zeiden, hij liegt, die blijft niet thuis, als de echte fan. Die meeste waren er heilig van overtiugd dat hij echt weg bleef......
Aan Amanda vertelde zequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]Heeft ze die ook laten zien? Ik kan me niet voorstellen dat je een tattoo op je buik laat zetten als je een buik-complex hebt. (of 3 navels)
Volgt mijn streamgoeroe HiDiHo en het zal u vruchten afwerpen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:39 schreef Scandalous het volgende:
Als Huub niet terug komt had ik net zo goed geen nieuwe streams kunnen nemen
das het voordeel als je een iq hebt gelijk aan je schoenmaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat wijf moet toch eens na gaan denken dat er iets zwaar fout zit. Je moeder komt niet en je zogenaamde vrienden laten het ook allemaal afweten. Ik zelf zou tranen met tuiten huilen maar amanda schijnt er niet wakker van te liggen.
vreemd dat jij niet snapt dat huubfans heel goed in de gaten hebben dat huub een rat is...echter de rest is aanmerkelijk rattiger en huub is een rattype dat menigeen amuseert. De rest een stuk minder amusant.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef coldstar het volgende:
Vreemd eigenlijk dat zlefs de fans van Huub niet door hebben hoe hij werkelijk is. Ik las vanmiddag meer anti Huub mensen die gelijk zeiden, hij liegt, die blijft niet thuis, als de echte fan. Die meeste waren er heilig van overtiugd dat hij echt weg bleef......
Ik mag toch aannemen dat dit een vraag van maril was en niet een feit?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd??![]()
Jezus... het is maar een TV-programma, je zult (om wat voor reden dan ook) echt weg willen en dan met dit soort chantage mede-verantwoordelijk worden gehouden voor het welzijn van een paar van die gestoorde verslaafden.
Mamsi schijnt toch gebeld te hebben omdat dat Brian dat geregeld heeft?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Moeke heeft gebeld hoor, vanochtend en ze komt in febr. als Amanda er een week zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |