idd , mogen ze allemaal ontslagen wordenquote:
Heb me echt zo aan die game geergerd toen ik hem moest reviewen, echt zooo niet mijn gamequote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Woei, uitverkoop bij Play.com
Sega Rally voor ¤ 27,99![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespy's Xbox 360 Game of the Year
Ik vond de demo wel erg goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Heb me echt zo aan die game geergerd toen ik hem moest reviewen, echt zooo niet mijn game
En Juiced 2 vond je wel leukquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb me echt zo aan die game geergerd toen ik hem moest reviewen, echt zooo niet mijn game
Het is rijden en niet remmen, what's not to likequote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:
Moet je de review lezen, dan weet je hetquote:Op donderdag 20 december 2007 15:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is rijden en niet remmen, what's not to like
Have funquote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar![]()
![]()
Adios
Prettige vakantie Cybjequote:
Ik kijk eerst even uit naar de terugkeer van mijn 360quote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Prettige vakantie Cybje![]()
Begin 2008 komt Dark Messiah of Might and Magic: Elements uit als het goed! Wie kijkt hier samen met mij naar uitOp de pc scheen die erg goed te zijn!
Dat heeft mijn 360 ook! Dat is niet goed dus misschien kun je hem nog omruilen in de winkel als je hem pas net hebt? Ik laat het verder zo omdat ik hem anders een tijd kwijt ben en ik heb de hoop dat erger mij bespaard blijftquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb net een nieuwe xbox 360 en nu heb ik alles goed aangesloten en ingesteld voor mijn tv ( Is een gewone tv geen lcd ) Maar nu moet ik me 360 eerst aanzetten en dan uit en weer aan voordat ik beeld krijg, hoe kan dit? Te weinig stroom toch wat verkeerd ingesteld of aangesloten?
Dus ervalt niks aan te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn 360 ook! Dat is niet goed dus misschien kun je hem nog omruilen in de winkel als je hem pas net hebt? Ik laat het verder zo omdat ik hem anders een tijd kwijt ben en ik heb de hoop dat erger mij bespaard blijftHeb nog geen echte RRoD gehad
Fijne dagen!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar![]()
![]()
Adios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |