quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Hier rijd ik even dwars door een Banshee heen, wuhaa!
[ afbeelding ]
Je dient het plaatje zelf te hostenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Hier rijd ik even dwars door een Banshee heen, wuhaa!
[ afbeelding ]
Ik kan proberen de ledjes groen te verven, maar ik ben bang dat dat niet zal helpenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:13 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb de mijne zelf gefixed, beetje het plastic terugbuigen en hij maakt alweer een stuk minder geluid.
En die persoon kan hem nu niet eens spelen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Er is 1 iemand hier die Two Worlds heeft![]()
Voor diegene is er nu goed nieuws: In de uitbreiding kun je ook klimmen
Tijd om dat kut clubje in te maken met PESquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Helaas is vorige week zaterdag mijn xbox 360 overleden, Echter is die sinds gisteren al in Duitsland. Dus ik hoop hem snel terug te hebben.
Mijn laatste Xbox 360 games die ik speel zijn: PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted Voeg maar toe Mars NL.
In tussentijd heb ik nog in november een PS 3 gekocht
Wie dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die persoon kan hem nu niet eens spelen..
SWOS op arcade?
hehe, is goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tijd om dat kut clubje in te maken met PES
Voeg me nieuwe gamertag maar toe: leonos nl
Komt volgend jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoop niet dat die pas over een jaar komt ofzo...
Het was sarcastischquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat voor maand denk je dan ?
Hij zelfquote:
Haha, dat had ie nog niet door zo te zienquote:
Aangezien je blijkbaar eerst composiet gebruikte zie jij het verschil tussen een monster & M$ kabel waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:34 schreef Blinker het volgende:
Heb eindelijk een HD tv aangeschaft en moet zeggen het beeld is er stukken op vooruit gegaan
Maar nu is het dus tijd om op 720p aan de slag te gaan
Ik zit nu met composite die standaard bij mijn Xbox 360 zat, maar die gaat blijkbaar niet verder dan 480p.
Nu heb je de officiele component kabel van Microsoft en die van Monster.
Is het verschil erg merkbaar op een 32" LCD?
Het liefst haal ik een Microsoft, want dan kan ik zo snel mogelijk aan de slag
Wie heeft er goede ervaring met de 'gewone' component en is het verschil echt meetbaar?
Hij werdt gepest jeweet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
hey jorien waar ben je geweest jonge
Kan je daar ook uit de metro schieten dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:44 schreef Bastard het volgende:
Wb Jorien!
En als je nog eens een goed mafia spel weet....![]()
Component kabeltje is inmiddels binnen en wat een verschilquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:55 schreef Blinker het volgende:
Dus ik kan principe morgen gerust een component kabeltje halen
Ik las wel ergens op een forum dat Component meer zou 'clutteren'
Is dit waar of is het te verwaarlozen?
linkje: http://askville.amazon.co(...)do?requestId=6327863
Dat maakt idd nog al een verschilquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:35 schreef Blinker het volgende:
[..]
Component kabeltje is inmiddels binnen en wat een verschil
Erg gelachen om die grap eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan je daar ook uit de metro schieten dan?
Dat jij het nog wist, allang vergeten
Mafia 2 komt in 2008 uit, in deel 1 kon je uit de metro schieten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Erg gelachen om die grap eigenlijk
Had ik ook last van vanacht.quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef Revenge2005 het volgende:
Ligt Xbox live eruit ?
ik kan geen verbinding maken , en lukt me dat wel , dan word ik er weer uitgeknikkerd ?
Gears maakt de hype tenminste waar, kan ik van Halo 3 nie zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
ach ja graphics zijn alles he..
fuck gears overhypte kutgame
Ik vind K&L leuk, alleen is de besturing wat lastig af en toe... en het dekking zoeken werkt voor geen meter.quote:Op zondag 23 december 2007 21:13 schreef kepler het volgende:
graphics in K&L vond ik er niet eens zo slecht uit zien. Op een gegeven moment kom je in een nachtclub met tientallen mensen. Die reageren ook op de schietpartij, zag er allemaal supertof uit![]()
Overhypte kutgame?quote:Op zondag 23 december 2007 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
ach ja graphics zijn alles he..
fuck gears overhypte kutgame
who the fuck had het over Halo danquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Gears maakt de hype tenminste waar, kan ik van Halo 3 nie zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |