Wat apart.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar bij de KLS dus
Keer op keer afgewezen. Al tientallen sollicitaties de deur uit. Ik weet het ook niet. Maar garantie heb je zeker niet dat je bij KLM aan de slag kunt. Tenminste wat die vriend mij vertelde, toen hij begon was er geen baangarantie. Dat was toen net afgeschaft. Dat zal zo rond 2003-4 zijn dat hij begonnen is. Misschien is het nu weer ingevoerd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat apart.
Wil ie bepaalde dingen niet dan?
Want voor zover ik hoor, valt er nog genoeg te vliegen
Schijnbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Keer op keer afgewezen. Al tientallen sollicitaties de deur uit. Ik weet het ook niet. Maar garantie heb je zeker niet dat je bij KLM aan de slag kunt. Tenminste wat die vriend mij vertelde, toen hij begon was er geen baangarantie. Dat was toen net afgeschaft. Dat zal zo rond 2003-4 zijn dat hij begonnen is. Misschien is het nu weer ingevoerd?
Als je beetje lang vliegt en niet te kieskeurig bent kan je daar goed mee verdienen jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk over een carrièreswitch nadenken..
Universal Studios Theme Park in Hollywood als het goed is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef rival het volgende:
gespot. weet niet of ik deze ooit al eens gepost heb... een echte auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
http://spots.autogespot.c(...)48364826012008163521
Godsklere, koop je een mooie auto, verkracht je hem finaalquote:Op zondag 27 januari 2008 12:46 schreef Sjengdanny het volgende:
BMW ACSchnitzer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een ahcterlichtenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef NED het volgende:
[..]
Godsklere, koop je een mooie auto, verkracht je hem finaal
quote:
Wauw! eerst al een Wiesmann Roadster, en dan meteen dr achteraan een bloedmooie 599 GTB...quote:
wat dacht je van een vrouw?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
[..]
Wauw! eerst al een Wiesmann Roadster, en dan meteen dr achteraan een bloedmooie 599 GTB...
Whats next ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |