Vreemd, Ander kenteken dan normaal. Cijfer-letter-cijfer... en ook niet met een X of een Z.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
heee, dat logo! ik heb afgelopen zomer ook een heeellleee oude oldtimer gespot in Verbier, ook met nog een aanslinger voorop, en ik kon er maar niet achter komen wat het is, maar als ik zo kijk, kan het wel eens een Austin zijn dan, want hij lijkt er wel verdacht veel op!!
update: Ja, ik weet het nu zeker, het was ook een Austin Seven
lijkt me lastig om te rijden zo, als je niet naar voren kan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef rival het volgende:
gespot. weet niet of ik deze ooit al eens gepost heb... een echte auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar hoor je mercedesrijders toch ook nooit over klagenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:24 schreef HansU het volgende:
[..]
lijkt me lastig om te rijden zo, als je niet naar voren kan kijken.
door die ster is nog wel heen te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
daar hoor je mercedesrijders toch ook nooit over klagen
Leuk wagenparkquote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Niet gespot, maar wel vet
http://gallery.princegerm(...).php?g2_itemId=73753
Ja indd, of het is toeval... Maar ben ook nog nooit een RS6 tegengekomen, wel een M5, de eigenaar woont in Maastricht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:07 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Sjengdaddy: M6 zie je om een of andere reden best vaak in Limburg, maar in de Randstad heb ik 'm nog nooit gespot (wel M5 en RS6'en, die spot ik dan weer nooit in Limburg)
Gewoon goeie banen, die kan je op veel vlakken krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:55 schreef P.Bateman het volgende:
Vraag me altijd af wat die mensen doen voor baan.'
Je auto is ongeveer 1/3 a 1/2 van je inkomen. En de meeste autos zijn hier >100k. Dus ze verdienen meer dan 2 a 3 00 000 euro! Nou dat werd mij op geen enkele banenstarters beurs beloofd! haha.
Maar de meesten zullen wel in het vastgoed zitten?
Mja, vastgoed, algemeen directeur van groot bedrijf, onderwereldje, etcquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:55 schreef P.Bateman het volgende:
Vraag me altijd af wat die mensen doen voor baan.'
Je auto is ongeveer 1/3 a 1/2 van je inkomen. En de meeste autos zijn hier >100k. Dus ze verdienen meer dan 2 a 3 00 000 euro! Nou dat werd mij op geen enkele banenstarters beurs beloofd! haha.
Maar de meesten zullen wel in het vastgoed zitten?
Moet je wel een goede baan vinden als piloot. Vriend van mij is piloot, maar heeft nu na lang solliciteren een baan als instructeur met een niet meer dan redelijk salaris. En een studieschuld van een nieuwe Audi A8quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon goeie banen, die kan je op veel vlakken krijgen.
Vastgoed, maar ook topmannen etc, van welk bedrijf dan ook (ok, wel grote bedrijven).
Piloten verdienen ook goed, wonen paar in de buurt bij mij, allemaal A8 etc
ontopic:
ouwe M5 net.
[ afbeelding ]
Waar heeft ie z'n lessen gehad dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je wel een goede baan vinden als piloot. Vriend van mij is piloot, maar heeft nu na lang solliciteren een baan als instructeur met een niet meer dan redelijk salaris. En een studieschuld van een nieuwe Audi A8)
Nee hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar heeft ie z'n lessen gehad dan?
Niet bij de KLS, want daar heb je gewoon baangarantie.
Mijn broertje gaat nu ook vliegen, er schijnt nog een grof tekort te zijn.
Wat apart.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar bij de KLS dus
Keer op keer afgewezen. Al tientallen sollicitaties de deur uit. Ik weet het ook niet. Maar garantie heb je zeker niet dat je bij KLM aan de slag kunt. Tenminste wat die vriend mij vertelde, toen hij begon was er geen baangarantie. Dat was toen net afgeschaft. Dat zal zo rond 2003-4 zijn dat hij begonnen is. Misschien is het nu weer ingevoerd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat apart.
Wil ie bepaalde dingen niet dan?
Want voor zover ik hoor, valt er nog genoeg te vliegen
Schijnbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Keer op keer afgewezen. Al tientallen sollicitaties de deur uit. Ik weet het ook niet. Maar garantie heb je zeker niet dat je bij KLM aan de slag kunt. Tenminste wat die vriend mij vertelde, toen hij begon was er geen baangarantie. Dat was toen net afgeschaft. Dat zal zo rond 2003-4 zijn dat hij begonnen is. Misschien is het nu weer ingevoerd?
Als je beetje lang vliegt en niet te kieskeurig bent kan je daar goed mee verdienen jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk over een carrièreswitch nadenken..
Universal Studios Theme Park in Hollywood als het goed is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef rival het volgende:
gespot. weet niet of ik deze ooit al eens gepost heb... een echte auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
http://spots.autogespot.c(...)48364826012008163521
Godsklere, koop je een mooie auto, verkracht je hem finaalquote:Op zondag 27 januari 2008 12:46 schreef Sjengdanny het volgende:
BMW ACSchnitzer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een ahcterlichtenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef NED het volgende:
[..]
Godsklere, koop je een mooie auto, verkracht je hem finaal
quote:
Wauw! eerst al een Wiesmann Roadster, en dan meteen dr achteraan een bloedmooie 599 GTB...quote:
wat dacht je van een vrouw?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
[..]
Wauw! eerst al een Wiesmann Roadster, en dan meteen dr achteraan een bloedmooie 599 GTB...
Whats next ?![]()
De 1e afrit pakken en terug rijden natuurlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:18 schreef JK1982 het volgende:
Zag afgelopen zaterdag bij Gorinchem een gele Murcielago op de vluchtstrook staan. Helaas lag de telefoon niet binnen handbereik voor een kiekje
Gebeurd wel vaker, niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:18 schreef JK1982 het volgende:
Zag afgelopen zaterdag bij Gorinchem een gele Murcielago op de vluchtstrook staan. Helaas lag de telefoon niet binnen handbereik voor een kiekje
RS2 dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:57 schreef blup het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker, niet zo bijzonder.
laat me raden: 88-XB-BKquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:43 schreef achla het volgende:
Helaas geen foto.
Voertuigsoort personenauto
Merk BUGATTI
Handelsbenaming BUGATTI VEYRON 16.4
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 21-03-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 21-03-2007
BPM ¤ 451000
die Poloquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef -Eddow- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je lens is beslagen ofzo!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef -Eddow- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt gewoon aan jouquote:
Ach, zo blijft 't tenminste echt spotten. Ik vind dat soort foto's leuker als die geënsceneerde en geshopte foto's.quote:
Boeiend met wat je een auto plaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ach, zo blijft 't tenminste echt spotten. Ik vind dat soort foto's leuker als die geënsceneerde en geshopte foto's.
Nee dat bedoel ik niet. Op een gegeven moment stonden er van die fotoshoots in deze reeks, die echt waren gepland zeg maar. Dat vind ik niet zoveel hebben; zo'n vlekje op de lens geeft meer het gevoel van een 'spot' dan een geplande fotoshoot van een leuke wagen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boeiend met wat je een auto plaat.Een spot is een spot, of dat nou met een camera van 5000 euro of een telefooncamera is.
Porsches zie ik ook echt vaak.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Nondeju wat een spots Danny
Mooie van de matzwarte CLK DTM AMG, ook.
En grappig om te zien hoe verwend je wordt, want verschillende Porsches worden al 'gewoon'.
Als ik daar de Porsches moest fotograferen was ik daar al een hele dag aan kwijt... Besteed ik de dag liever aan de exclusievere auto'squote:Op maandag 11 februari 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
En grappig om te zien hoe verwend je wordt, want verschillende Porsches worden al 'gewoon'.
een Porsche is altijd al gewoon. Het blijft een snelle wagen en een perfect stukje techniek. Maar er rijden er gewoon teveel van.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil best mn hoofd omdraaien voor een 997 Carrera S, waar op staat: gratis mee nemen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef HansU het volgende:
[..]
een Porsche is altijd al gewoon. Het blijft een snelle wagen en een perfect stukje techniek. Maar er rijden er gewoon teveel van.
De enige Porsches waar ik mijn nek voor omdraai zijn Carrera GT's, 959, 997 GT3 RS en alles wat ouder is dan 40 jaar
als je hem direct door mag verkopen neem ik hem graag mee jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:13 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Ik wil best mn hoofd omdraaien voor een 997 Carrera S, waar op staat: gratis mee nemen...![]()
![]()
zoals deze van afgelopen zondag op het TT circuit, enig wat mist was het bordje:
[ afbeelding ]
ja die peugeot kwam ik thuis ook achter, heb er wel ff wat scheldwoorden aan besteed.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
als je hem direct door mag verkopen neem ik hem graag mee ja![]()
Anders ff een stukje scheuren maar, tot de benzine op is
Mooie foto trouwens, had alleen mooier geweest als het die Peugeot op de achtergrond zou zijn geweest.
dat is de enige manier hoe ik een 996 turbo mooi kan vinden. Als contrast naast een Ferrariquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die peugeot kwam ik thuis ook achter, heb er wel ff wat scheldwoorden aan besteed.![]()
Verder is ie echt goed geworden, dank![]()
heb nog wel een goed resultaat van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
ja het contrast vond ik juist ook zo mooi bij die foto, dat hele gele met Ferrari rood. Alhoewel dit niet de topper was van afgelopen zondag, qua auto:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:33 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is de enige manier hoe ik een 996 turbo mooi kan vinden. Als contrast naast een Ferrari
Dit nummerbord bestaat nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef -Eddow- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buitenlands personeel van ambassades, consulaten of internationale organisaties (Buitenlander in Nederland of Geen Nederlander)quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Dit nummerbord bestaat niet![]()
Link
Hoe kan dit?
Ik stond net naast jou toen jij die foto aan het maken was, wist niet dat jij CybPraetorian was, dit was mijn foto:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die peugeot kwam ik thuis ook achter, heb er wel ff wat scheldwoorden aan besteed.![]()
Verder is ie echt goed geworden, dank![]()
haha nou als het goed zie heb je de peugeot weg geshopt? want de foto is verder wel hetzelfdequote:Op donderdag 14 februari 2008 08:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik stond net naast jou toen jij die foto aan het maken was, wist niet dat jij CybPraetorian was, dit was mijn foto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |