Overrated speler. Kan niet voetballen, maar is bekend geworden door zijn zeehonden acties (bal op zijn hoofd laten balanceren en dan de goal in lopen). Gelukkig pakken spelers van de tegenpartij hem tegenwoordig bikkelhard aan als hij zulke acties maakt. Eigenlijk zouden ze hem geel moeten geven voor spelbederf als hij dat truuckje doet.quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Nooit van gehoord.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
spelbedrijf
Spelbederf als je iets doet wat de tegenstander niet kan?quote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Overrated speler. Kan niet voetballen, maar is bekend geworden door zijn zeehonden acties (bal op zijn hoofd laten balanceren en dan de goal in lopen). Gelukkig pakken spelers van de tegenpartij hem tegenwoordig bikkelhard aan als hij zulke acties maakt. Eigenlijk zouden ze hem geel moeten geven voor spelbederf als hij dat truuckje doet.
Hier wat filmpjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=LYlqql38XkY
http://nl.youtube.com/watch?v=YBXv5FISzjg
quote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze hem geel moeten geven voor spelbederf als hij dat truuckje doet.
http://www.youtube.com/watch?v=D2nKcvr9U8Qquote:Op maandag 17 december 2007 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spelbederf als je iets doet wat de tegenstander niet kan?
Leg eens uit....
Constant dat hooghouden heeft niets met het spelletje voetbal te maken.quote:Op maandag 17 december 2007 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spelbederf als je iets doet wat de tegenstander niet kan?
Leg eens uit....
Goed argument manquote:Op maandag 17 december 2007 13:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]Hoezo?
Ga terug naar de haven man
Dus is het toch slim gevonden? Je doet iets legaal, waar je tegenstander alle mogelijke moeite mee heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Constant dat hooghouden heeft niets met het spelletje voetbal te maken.
Je kunt bijna niet zonder overtreding hem afstoppen. Als je de bal weg wilt schoppen is het gevaarlijkspel, en als je hem een schouderduw geeft dan is het zonder de intentie om voor de bal te gaan...
Het is gewoon een passeerbeweging. Een erg originelequote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Constant dat hooghouden heeft niets met het spelletje voetbal te maken.
Je kunt bijna niet zonder overtreding hem afstoppen. Als je de bal weg wilt schoppen is het gevaarlijkspel, en als je hem een schouderduw geeft dan is het zonder de intentie om voor de bal te gaan...
Zeer frustrerend, maar geen spelbederf. De bal kan gewoon afgepakt worden.quote:Op maandag 17 december 2007 13:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D2nKcvr9U8Q
Kun jij niet beter terug gaan naar de haven dan?quote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vrij laag, daarom heb ik het al weggehaald
Je vond het toch zo mooi wat die achterlijke belg van Feyenoord vorig seizoen deed? Leonart ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeer frustrerend, maar geen spelbederf. De bal kan gewoon afgepakt worden.
Maar bij Kerlon is dat onmogelijk zonder overtreding.
Laten we ook geel geven als iemand een panna geeft danquote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze hem geel moeten geven voor spelbederf als hij dat truuckje doet.
Natuurlijk wel. Je kan m er af koppen, en een schouderduw mag in deze wel gewoon hoor...quote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeer frustrerend, maar geen spelbederf. De bal kan gewoon afgepakt worden.
Maar bij Kerlon is dat onmogelijk zonder overtreding.
Neequote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun jij niet beter terug gaan naar de haven dan?
Blijkbaar is dat eerder jou niveau, als die van mij.
Daar zag je het sarcasme niet in?quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vond het toch zo mooi wat die achterlijke belg van Feyenoord vorig seizoen deed? Leonart ofzo?
En dat dit spelbederf vinden?
Dat is meestal als jij in de buurt bent.quote:Op maandag 17 december 2007 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar we dwalen af van het onderwerp Ajax.
Kerlon werd in verband gebracht met Ajax. Ik geef mijn mening over Kerlon. Dat andere dan met Leonard en "Ga terug naar de haven" komen...quote:Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is meestal als jij in de buurt bent.
Kerlon werd in verbrand gebracht met Ajax. Jij geeft jouw mening over Kerlon. Ik vraag door over jouw mening, aan de hand van een voorbeeld over Leonard.quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerlon werd in verband gebracht met Ajax. Ik geef mijn mening over Kerlon. Dat andere dan met Leonard komen...
De scheidsrechters begrijpen mij in iedergeval welquote:Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Of als iemand zo goed is dat hij iederee voorbij slalomt, dan moetie ook geel krijgen, want de bal is neit zonder overtreding af te pakken..
Gewoon een goed gevonden beweging
Jij bent zeker ook zo'n jankert als iemand bij de cornervlag staat.
Niets onregelementairs aan imo. Gewoon een correcte duw...quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De scheidsrechters begrijpen mij in iedergeval wel
http://nl.youtube.com/watch?v=7IuSmRj6Aoc
quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De scheidsrechters begrijpen mij in iedergeval wel
http://nl.youtube.com/watch?v=7IuSmRj6Aoc
Preciesquote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], juist niet
.
Ze geven geen overtreding, dus issie reglementair gestopt.
Geel voor die gast met de overtreding.quote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af hoe er bij de 2e situatie werd geoordeeld
En deze zelfs 4 maanden geschorstquote:Op maandag 17 december 2007 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geel voor die gast met de overtreding.
Gewoon afstoppen? Een overtreding moeten maken om iemand af te moeten stoppen vind ik niet gewoon.quote:Op maandag 17 december 2007 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, je kan hem dus wel gewoon stoppen D-K, dus is het nu nog steeds spelbederf?
Die scheidsrechter fluit toch niet? Ik vond het ook geen overtreding.quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewoon afstoppen? Een overtreding moeten maken om iemand af te moeten stoppen vind ik niet gewoon.
Als alle reacties dubbel gaan schiet dat wel op.quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we in een paar uur een heel topic volblaften.
Reglementair is het gewoon een overtreding. Het is obstructie. Hij verspert de weg aan een tegenstander zonder dat hij de intentie had de bal te spelen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die scheidsrechter fluit toch niet? Ik vond het ook geen overtreding.
Onzin. Jij denkt blijkbaar dat je met een schouderduw de bal kan spelenquote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reglementair is het gewoon een overtreding. Het is obstructie. Hij verspert de weg aan een tegenstander zonder dat hij de intentie had de bal te spelen.
?quote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Jij denkt blijkbaar dat je met een schouderduw de bal kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |