abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55306140
Hoe ironisch, net aangehouden door de politie voor een blaastest
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55306174
quote:
Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef F1Bas het volgende:
Ik gisteren geflitst. Daar hebben ze wel tijd voor.
pi_55306790
Extreem: Ajax verliest reglementair
door onze Telesportredactie
HOENDERLOO - Het niet laten doorgaan van de twee voetbalkrakers in de eredivisie dit weekeinde brengt de KNVB in een lastig parket. Dat zegt Bert van Oostveen, manager voetbalzaken van de KNVB.

Omdat Ajax -PSV geldt als een risicowedstrijd wil de gemeente Amsterdam dat het duel in een weekeinde wordt gespeeld. Volgens de reglementen van de KNVB moet dat binnen acht weken gebeuren.

Volgens Van Oostveen zijn er in die periode geen vrije weekeinden. Dan zijn er volgens hem vier mogelijkheden: 1. Als de gemeente Amsterdam afstapt van het beleid dat een risicowedstrijd in een weekeinde moet worden afgewerkt, is woensdag 30 januari een optie. 2. De wedstrijd wordt omgedraaid en wordt dan in Eindhoven gespeeld. 3. De wedstrijd wordt op neutraal terrein afgewerkt zonder toeschouwers. 4. Als er geen oplossing kan worden gevonden, kan Ajax als thuisspelende club reglementair verliezen met 0-1. "Dat kan alleen in extreme gevallen", aldus Van Oostveen. Hij benadrukt dat de KNVB er alles aan zal doen om een zo sportief mogelijke oplossing te vinden.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_55306839
Cohen zal het wel op woensdag moeten doen, hij kan het niet maken om optie 2 of 3 of 4 te laten gebeuren, want dan breekt de pleuris ook weer uit.
pi_55306883
quote:
Op zondag 16 december 2007 02:02 schreef Jasza het volgende:
Cohen zal het wel op woensdag moeten doen, hij kan het niet maken om optie 2 of 3 of 4 te laten gebeuren, want dan breekt de pleuris ook weer uit.
Omgedraaid valt mee....dan spelen wij dus daarna wel thuis(als PSV normaal thuis tegen ons zou moeten).
pi_55306931
Op woensdagavond naar lampenstad jeej
pi_55307395
quote:
Op zondag 16 december 2007 01:58 schreef StarGazer het volgende:
Extreem: Ajax verliest reglementair
door onze Telesportredactie
HOENDERLOO - Het niet laten doorgaan van de twee voetbalkrakers in de eredivisie dit weekeinde brengt de KNVB in een lastig parket. Dat zegt Bert van Oostveen, manager voetbalzaken van de KNVB.

Omdat Ajax -PSV geldt als een risicowedstrijd wil de gemeente Amsterdam dat het duel in een weekeinde wordt gespeeld. Volgens de reglementen van de KNVB moet dat binnen acht weken gebeuren.

Volgens Van Oostveen zijn er in die periode geen vrije weekeinden. Dan zijn er volgens hem vier mogelijkheden: 1. Als de gemeente Amsterdam afstapt van het beleid dat een risicowedstrijd in een weekeinde moet worden afgewerkt, is woensdag 30 januari een optie. 2. De wedstrijd wordt omgedraaid en wordt dan in Eindhoven gespeeld. 3. De wedstrijd wordt op neutraal terrein afgewerkt zonder toeschouwers. 4. Als er geen oplossing kan worden gevonden, kan Ajax als thuisspelende club reglementair verliezen met 0-1. "Dat kan alleen in extreme gevallen", aldus Van Oostveen. Hij benadrukt dat de KNVB er alles aan zal doen om een zo sportief mogelijke oplossing te vinden.

pi_55307518
hmm ik mis de TT !
pi_55308001
Zijn we al kampioen?
Secrets never die. Only people.
  zondag 16 december 2007 @ 08:42:16 #60
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_55308108
quote:
Op zondag 16 december 2007 02:02 schreef Jasza het volgende:
ik neem aan dat Cohen dat ook gewoon doet. Voor de beker werden risicowedstrijden trouwens wel vaak door de week gespeeld.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_55308589
Als Ajax een reglementaire nederlaag krijgt zou het echt de meest belachelijke beslissing zijn geweest van de KNVB ooit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55308852
quote:
Op zondag 16 december 2007 10:22 schreef RayMania het volgende:
Als Ajax een reglementaire nederlaag krijgt zou het echt de meest belachelijke beslissing zijn geweest van de KNVB ooit.
Gaat echt niet gebeuren hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_55308934
Ben benieuwd of het nog gezellig wordt op het Leidse vandaag. Ik ga niet heen overigens.
pi_55309646
Ik verveel me
Gash Dem and Light Dem!
pi_55309781
quote:
Op zondag 16 december 2007 11:46 schreef JohnnyH het volgende:
Ik verveel me
Tsja.. wie niet vandaag..
pi_55310316
quote:
Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef F1Bas het volgende:
En ?!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55310332
Je kent Bas, altijd dronken .
pi_55310346
Zitten we dan.
Geef mij maar Amsterdam
pi_55310396
bah
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55310447
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:22 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

En ?!

Ik mocht gewoon netjes doorrijden...
pi_55310495
Iemand nog wat te doen?
pi_55310507
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_55310589
Dan maar Ajax TV kijken op RTL 7
pi_55310698
Toch denk ik dat de medische staf er nog wel een blessure uit weet te persen, voelt het tenminste toch alsof er een wedstrijd is gespeeld.
Gash Dem and Light Dem!
pi_55310723
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:40 schreef JohnnyH het volgende:
Toch denk ik dat de medische staf er nog wel een blessure uit weet te persen, voelt het tenminste toch alsof er een wedstrijd is gespeeld.
Voordeel van de wedstrijd na de winterstop, er zijn weer spelers terug en misschien een nieuwe aankoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')