Omdat er ook al meerdere keren is ingebroken...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
maar waarom zou je verhuizen als je buren ruzie hebben? laat die buren lekker verhuizen
en ook dat zou voor mij geen reden zijn om te verhuizen. inbreken doen ze overal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef texelonia het volgende:
[..]
Omdat er ook al meerdere keren is ingebroken...
wij hebben er ook maar 1 cattie, maar hij ging gisteravond stuk en dan kan je zo weinigquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef cattie het volgende:
Oeh, da's fijn Belana! (Ik zou binnen een uur een nieuwe tv hebben als deze kapot gaat...We hebben er maar 1 namelijk.)
goed gedaan hoor oxyquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag heb ik weer even getraind..![]()
We zijn op ''kraamvisite'' geweest, bij een baby. De moeder werkt zelf in dezelfde instelling als waar ik woon (maar dan, op een andere woonvorm), en dat is fijn, want dan weet ze, een beetje, wat ze kan verwachten.![]()
De baby was rustig en sliep in het bakje. Ik durfde haar (Elsbeth) niet vast te houden. En later, toen ze wakker was, durfde ik ook niet (aan) te kijken.![]()
![]()
Er was nog een, kleine peuter bij. Daarvoor hadden we, een kado meegenomen. (een speeltje voor in bad). Ik heb het kindje GEEN pijn gedaan, en ook niet boos geworden. Maar ik wist ook niet goed, wat ik dan wel moest doen.![]()
Volgens mijn begeleiding was de peuter wel bang voor mijn, bewegingen (die soms nogal onverwachts, ofzo zijn). Maar: ik kreeg een 7, voor mijn inzet en een lekkere ,cappucino als afsluiting!
Oxy
ja maar ik dacht dat be er nog niet zolang woonde. ik heb kennelijk gemist dat ze wil verhuizenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef cattie het volgende:
Lady-wrb, wij zijn onder andere gaan verhuizen omdat wij ons niet meer prettig voelden in dat huis en die wijk. En de buren laten verhuizen is moeilijker dan zelf gaan.
Nee ligt niet aan jou. De site is al een tijdje stuk, maar chronisch rijdgebrek om er iets aan te doen... Eigenlijk deden we er sowieso al weinig mee met die site..quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:36 schreef Oxymoron het volgende:
P.S. Texelonia, ik kan niet op /Noahs Ark/ komen. Doe ik iets fout?
In plastic zakjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe verpak je zoiets dan... Want de hele doos dat past niet
heb je geen afsluitbare koelkastdoos ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef texelonia het volgende:
Suzie wat rot van je ex zeg, kan me voorstellen dat je daar eventjes van ondersteboven bent hoor...
Heeft iemand trouwens tips of en hoe we de taart kunnen invriezen? Er is best wel veel over en aangezien mijn schoonouders en -zus wegens ziek zijn niet konden komen, komen ze binnenkort dan nog een keertje en dacht dan kunnen we de restanten misschien opeten
Maar hoe verpak je zoiets dan... Want de hele doos dat past niet
Nee ik heb verder niets gehoord! Misschien Sonnetje85 wel...zijn woont in Rijswijk en was een goede vriendin van Anneke...dus heeft wat betere contacten ter beschikking..denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
weet je of er nog iets uit die uitzending bij peter r de vries is gekomen?
* lady-wrb zwaait even naar menicolequote:Op zondag 16 december 2007 01:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik lurk mee hoor!! En heb ook PM
Oh ja, PMquote:Op zondag 16 december 2007 01:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik lurk mee hoor!! En heb ook PM
Ik ben al blij dat trams niet in de stad reden waar ik mijn examen moest doenquote:Op zondag 16 december 2007 13:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik reed de tweede keer bijna een tram in
Hehe, is goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Nee ik heb verder niets gehoord! Misschien Sonnetje85 wel...zijn woont in Rijswijk en was een goede vriendin van Anneke...dus heeft wat betere contacten ter beschikking..denk ik.
Dus Sonja... ik paas hem door naar jou
en ik rijd nu nooit meerquote:Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef Belana het volgende:
ik heb het natuurlijk in 1 keer gehaald
Jaquote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef Spuuglokje het volgende:Igraine, dat moet een heerlijk moment zijn geweest, zeggen die diegene wel door kon rijden, dat het niet erg was
Dan ben ik misschien al 6 jaar zwanger aangezien dat achteruit rijden nog steeds niet luktquote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef mrien het volgende:
Rijexamen 3e keer pas gehaald..
Met rijden nu geen enkel probleem...alleen sinds ik zwanger ben kan ik heel slecht inparkeren..
Echt heel vreemd
En handig om niet in slaap te vallenquote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het juist leuk om te schakelen!
Mijn lief heeft juist liever dat hij heen rijd en ik terugquote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef Nijna het volgende:
Meestal doe ik met lief dat ik heen rijd en hij terug.
Ik kan helemaal geen diepte zien. Hm, had ik dus ook een aangepast examen kunnen doen... Ik zorg juist voor extra ruimte als ik inhaal, zodat het nooit mis kan gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 18:24 schreef Syrena het volgende:
Ik ben altijd erg graag bijrijderIk heb bij de tweede keer mijn papiertje gehaald. Eerste keer gezakt omdat ik de examinator een hartverzakking bezorgde omdat ik te dicht langs geparkeerde auto's reed. Dat doe ik nog steeds, ik heb van verschillende mensen de nagelkrassen in het dashboardkastje staan
![]()
Maar dat ligt dus aan mijn ogen, ik zie niet genoeg diepte. Tweede keer examen was dan ook een aangepast examen, met een examinator die speciaal uit Eindhoven kwam.
Ik moet ook altijd veel ruimte voor en achter hebbenquote:Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen diepte zien. Hm, had ik dus ook een aangepast examen kunnen doen... Ik zorg juist voor extra ruimte als ik inhaal, zodat het nooit mis kan gaan.
Ja dat weet ik, dat topic mijd ik dus omdat het daar alleen maar erger van wordt. Maar het ging de afgelopen maanden keigoed. Alleen vandaag een klein miniem (quote:
aceton (maar volgens mij moet je dat zo snel mogelijk doen)quote:Op zondag 16 december 2007 17:34 schreef Vicky het volgende:
ik vind autorijden ook leuk
We hebben nu wel een luie auto. Automaat, cruise control... Ik was bang dat ik autorijden met automaat zou missen maar ik mis het helemaal niet
iemand nog een tip om purschuim van je handen te krijgen? Ik ben natuurlijk weer eigenwijs geweest en heb geen handschoenen aangedaan. Met als gevolg dat ik purschuim op mijn vingers heb en het wil er niet af
Neehee je snapt het niehieetquote:Op zondag 16 december 2007 21:57 schreef snoopy het volgende:
Vraag ik me toch af wat er dan op je afrekening staat: dit is een anonieme betaling....
Dat lijkt me toch wel wat opvallend.
als ik echt eerlijk tegen mezelf ben is het nog niet goed. Nog last van druk onder linkeroog, gezicht is ook ngo wat dikker en ben nog wel moe. maar moet morgen weer gaan werken. dus ik ga t even aankijkenquote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef snoopy het volgende:
Ynske, ben je weer een beetje hersteld inmiddels?
euh jah, euh iets met wat boven staatquote:Enne, je avatar staat nog in de sinterklaasmodus
sorry daar moet ik je in teleurstellen. Ik ben niet aantrekkelijk voor andere mensen. Helaas geen relatie voor mij, ze houden t toch niet uit en rennen naar een ander.quote:Op zondag 16 december 2007 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Oeh Ynske, toe, je maakt me zo nieuwsgierig met jebij je post! Vertel eens wat meer over 'm (of 'r, dat zou natuurlijk ook kunnen!)
Joh, ik heb mijn rijbewijs deze maand 20 jaar...dan word je pas oudquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Yoni het volgende:
Autorijden vind ik ook heeeeeerlijkBen ook zooo blij met die lease-bak onder m'n kont
![]()
Ik ben ook in één keer geslaagd, voor zowel theorie als praktijk. En daarna ook meteen gewoon lekker door gaan rijden. In maart moet ik mijn rijbewijs vernieuwen...dat voelt wel ineens alsof ik heeeel oud ben haha
oud zeer enzoquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat vind ik verdrietig klinken, dat "ik ben niet aantrekkelijk voor andere mensen"![]()
quote:Je komt op mij helemaal niet over als iemand die mensen afstoot.
quote:Maar goed, het is wel heel lief van je tante en ik kan 't me goed voorstellen dat je emo wordt van een kaartje.
das ook wel weer zo, maar ik hang nu in zo'n twijfelsituatie, t gaat wel, dan weer niet. En kan totaal niet van de druk vanaf het werk weer te moeten komenquote:Op zondag 16 december 2007 22:36 schreef Saffier het volgende:
Ynske, kijk je wel uit dat je niet te vroeg weer aan het werk gaat? Dan ben je straks nog veel verder van huis joh!
nu ik een eigen auto heb merk ik ook dat ik sneller dingen doe enzoquote:Spuuglokje, ik duim voor je morgen, veel succes!
Ik vind autorijden ook heerlijk, 3e keer geslaagd en vorig jaar verlengd. Ik zou niet meer weten wat ik zonder moest doen, of zonder auto wat dat betreft!
De Fabrique daar zou ik ook nog ooit naar toegegaan zijn met mijn exquote:Het bedrijfsfeest in 'de fabrique' was helemaal top, ik heb zó genotenvoor herhaling vatbaar
. Er was een hele leuke band 'de juf' helaas alleen covers maar wel goed!
wat is dat voor iets? druppeltjes? tabletten?quote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm Ynske, ik had afgelopen week mijn derde holteonsteking van dit jaar te pakken. De vorige twee zijn met moeite over gegaan met een kuurtje van de dokter. Nu kreeg ik van een kennis de tip Rinileen van VSM. Aangezien ik het helemaal zat was dat geprobeerd. Ik gebruik het nu 4 dagen en het is over!![]()
misschien een tip voor jou ook... ik was er zo blij mee....
[einde medisch bulletin]
ik heb het bij Etos gehaald. het zijn tabletjes. 4 per dag.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is dat voor iets? druppeltjes? tabletten?
en gewoon verkrijgbaar bij de drogist?
Dan ga ik dat morgen meteen halen.
Een kuur hoeft voor mij ook niet meer, heb genoeg last van bijwerkingen gehad
Hey gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef --Eveliene-- het volgende:
Sugar en LB, ik hoop dat het goed gegaan is!
SpuugLeonore is jarig
3!!!!!
Typischquote:Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef Ynske het volgende:mijn collega's hebben allemaal een ijsmachine als kerstcadeau gekregen
ik een theeservies
goh, ander contract andere kerstpakketten
ook stom, al denk ik dat een theeservies wel praktischer isquote:Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef Ynske het volgende:mijn collega's hebben allemaal een ijsmachine als kerstcadeau gekregen
ik een theeservies
goh, ander contract andere kerstpakketten
quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Igraine het volgende:
M@x, hoe was het stappen vh weekend? Doe eens vertellen
quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef Brighteyes het volgende:Gaan we weer een PM rondje doen?
* Brighteyes wil dan ook wel hoor!![]()
quote:
heb je t al eens opnieuw geprobeerd?quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef p_iglet het volgende:
Sugar gefeliciteerd!!
HELLUP computer wizz kid gezocht.
Ik ben alle foto's van Pepijn aan het uitzoeken en op de PC en extra HD aan het zetten, maar nu wil 1 CF kaartje de foto's niet naar de computer uploaden. Hij zegt dan iets van Device is busy ofzo.
De 2 andere CF kaartjes doen het prima, en ik doe niets anders.
Ook kan ik de foto's wel gewoon op de camera bekijken.
Iemand tips??
Via de camera, en al herhaaldelijk geprobeerd...quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t al eens opnieuw geprobeerd?
en doe je het via het kaartje in de pc of via je camera?
Oeh, da's een leuke plek!quote:Op maandag 17 december 2007 16:46 schreef Sugar het volgende:
een theater hier in de stad, gewoon een erg leuk filmhuis- en theater en restaurant ineen.
quote:Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd
Noah is ook vandaag jarig, ook 3![]()
En hij is meteen zo groot, hij wilde net betalen bij de kassa![]()
Ik moet natuurlijk gewoon werken, dus dat scheelt. En vanavond heb ik een avondje lekker voor mezelf. Kaartjes schrijven, wasje doen, filmpje kijken...gewoon wat rondhangen thuis. Morgenavond ga ik met een vriend naar Droog Brood (cabaret). Eigenlijk zou schaap meegaan, maar hij was vergeten dat hij naar Zwitserland moestquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef _Bar_ het volgende:
Luchtbel
Misssly heb je genoeg leuke dingen te doen tot schaap weer terug is?
Dit herken ik volkomenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn heel klef, gaan ook eigenlijk altijd tegelijk naar bed, zelden dat een van beiden wat langer opblijft. En van ons bed van 160 breed gebruiken we hooguit formaatje twijfelaar
dat zou ik dus ook zijn!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik was in staat die vent van zijn fiets af te trekken..
Bar, moeilijke beslissing lijkt me datquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:06 schreef _Bar_ het volgende:
Vraagje...
Hebben het er even overgehad, en buiten het speelgoed waarvan we weten dat Thijs daar graag mee speelde,willen we al het andere speelgoed, weggeven aan een weeshuis, waar kinderen er nog echt wat aan hebben...
Iemand enig idee waar die zitten in Nederland, of eventueel Belgie?
Dat is het juist, dat gezellige samenzijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:06 schreef Spuuglokje het volgende:
M@x, even een knuffel voor je.Ik vind kerst niet zo heel bijzonder. Erger me steeds meer aan dat groot groter grootst, meer verlichting, meer cadeaus, grotere kalkoen etc. Het gaat toch om het gezellig samenzijn en daar heb ik kerst niet voor nodig. Ik kan dan weer wel van onze kerstboom genieten hoor, dat vind ik heel gezellig, dus ik ben niet anti-kerst. Alleen het hele gedoe er omheen staat me meer en meer tegen, al die reclames op tv vooral, dat kopen kopen kopen, en ook die kerstmuziek, daar hou ik helemaal niet van. Behalve dat liedje van Wham dan
![]()
Hier ook niet dus heb plek zat in huisquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is het juist, dat gezellige samenzijnDat is hier niet.
Ynske sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Ynske het volgende:
Pfff hier is t weer over
moet nog 4 uur werken maar wil niet meer
dank je,quote:
uhm nee...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb je niet het telefoonnummer van een andere ouder, tex? Dan zou je vanavond al wat meer weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |