Jep, eerste woord is blauw.quote:Op zondag 16 december 2007 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Blauwhemden of zoiets (iets met blauw)
blauwbier?quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Jep, eerste woord is blauw.
Tweede deel gebruiken jullie veel
MadMaster +1quote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Imbussleutels
En dat vraag jij in een groetendeels door mannen bekeken forum?quote:Op zondag 16 december 2007 21:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, nu wel ja!
Mijn vraag is ook niet echt moeilijk:
Hoe heet dit gereedschap?
[ afbeelding ]
Ik zei er toch bij dat ie gemakkelijk was, ik wil naar bedquote:Op zondag 16 december 2007 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat vraag jij in een over het algemeen door mannen bekeken forum?
Welterustenquote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei er toch bij dat ie gemakkelijk was, ik wil naar bed
Er staat Proxxon op, geen Inbusquote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Het zijn officieel 'binnenzeskantbouten' dus is dit een 'binnenzeskantsleutel' en 'inbus' is het merk.
Babe het varken?quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Welk dier staat centraal in de 'kecak dans'?
Die iedereen kent als inbussleutel...quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Het zijn officieel 'binnenzeskantbouten' dus is dit een 'binnenzeskantsleutel' en 'inbus' is het merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |