Hoi JB ..alles goed met je beestjes?quote:Op zondag 16 december 2007 11:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Wordt niet gequizd..
ok, sorry ik zal de volgende keer wat clementer zijn...quote:Op zondag 16 december 2007 11:20 schreef qonmann het volgende:
tja er is weinig lol aan zo,,ben ook weer weg
ik had alleen maar een e ipv een u en ook dat reken je fout
(Ascension)
is goed .maar Mick is weg denk ikquote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef De_Hertog het volgende:
Parijs
Ja hoor, Dee zit mee te kijken naar het bewegen van de muis op het beeld (Dee = 1 van de katten)quote:Op zondag 16 december 2007 11:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoi JB ..alles goed met je beestjes?
Nee, maar je denkt wel de goede kant op (als in: het is een naam, geen begrip oid).quote:Op zondag 16 december 2007 11:38 schreef qonmann het volgende:
Neumann
Het hotel is inderdaad bedacht door een grote wiskundige uit de vorige eeuw, en dat is ook de naam die ik zoek, maar zijn naam was niet (von) Neumann.quote:Op zondag 16 december 2007 11:46 schreef qonmann het volgende:
Het hotel is bedacht door John von Neumann. maar ben niet zeker van de von ..een der bekendste wiskundigen van de vorige eeuw.
Hoi hhhpsycho
Nee, sorry. Wat de beginletter betreft was JamesBrownie's suggestie beterquote:Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef qonmann het volgende:
Niet Neumann.. oh effe denken begint wel met een N toch ?
kom er zo wel op hopelijk
Hilbert is goedquote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef qonmann het volgende:
Hilbert !!!!
verhaal zo vaak gelezen, maar ik weet niet eens of er neit nog wat achter moet
Hilberts Raum of zoiets herriner ik mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |