Je vergeet ietsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef Houniet het volgende:
wie?
Hoerquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef MUUS het volgende:
Omdat je een stalkende imbeciel bent.
Vrouw: "Ik moet je niet."quote:
Ja geen idee, ik heb alleen het gevoel dat er hier iets op ontbreekt..quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar wat zou dat dan toch kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef Houniet het volgende:
wie?
Ik wil je niet een iewquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vrouw: "Ik moet je niet."
Knulletje: "Arrogante hoer.".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoietsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef MUUS het volgende:
Omdat je een stalkende imbeciel bent.
Begin je ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:22 schreef skippy22 het volgende:
Waarom reageren er altijd alleen maar mongolen in m,n topics
ik zal murp eens halenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wil je niet een iew
Je mag nog niet eens aan me ruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
Waar jij altijd meteen zo stoer gaat schelden als iemand je een kneus noemt.quote:
Waarom niet muusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je mag nog niet eens aan me ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |