Ik neem aan dat je bedoelt of ik mn B al heb? Yepquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef fs180 het volgende:
Ô^ hb je je b al?
Weet je zeker dat het wel doorgaat? Het stormt namelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga zo maar eens richting de rijschool.. lekker, lessen in dit hondenweer![]()
Wachttijden in zomer zijn super lang. Ik was begin April begonnen. Eigenlijk zonder speciale reden en dat was precies goed. Heerlijk weer gehad (1 les met regenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:03 schreef sander89 het volgende:
Na lang na denken ben ik toch van plan me motor rijbewijs te gaan halen, begin denk wel pas ergens in de zomer maar ga al effe mee lezen, tvp dus
Het weer is niet belangrijkste reden, moet namelijk ook nog beetje sparenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:19 schreef Lennox het volgende:
[..]
Wachttijden in zomer zijn super lang. Ik was begin April begonnen. Eigenlijk zonder speciale reden en dat was precies goed. Heerlijk weer gehad (1 les met regen), en 2 maanden later reed ik op een motor in de rondte. Precies midden van de zomer
Ik heb geen ervaring, maar wel een tip, ga voor een fatsoenlijke rijschool en niet voor die lesfabriek Bruinsma. Ik begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig gaan lessenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Het weer is niet belangrijkste reden, moet namelijk ook nog beetje sparen.
Heb wel al me B rijbewijs sinds zomer 2007 en heb veel scooter gereden dus dit is wel iets in me voordeel denk ik.
Geld genoeg heb ik wel voor alleen me rijbewijs(1500), maar hoop het met 1000/1200 te redden.
Maar ik wil ook nog motor kleding kopen en motorhelm en dit kost ook aardig wat, of is het misschien slimmer van rijschool kleding (/helm) te lenen/huren tijdens de lessen?
Maar denk in mei te gaan beginnen met lessen, maar kriebelt welliefst zal ik deze week beginnen en ga ieder geval in Utrecht lessen.
Denk dat het Bruinsma gaat worden, iemand ervaring?
Ben trouwens van plan 250 cc motorscooter te gaan rijdenmaak hier niet veel vrienden mee denk ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |