De eerste 2 lessen ofzo zat ik ook de hele tijd op de achterrem te drukkenquote:
Dat probeerde ik en toen zei ie "NIET NAAR BENEDEN KIJKEN!" hahahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De eerste 2 lessen ofzo zat ik ook de hele tijd op de achterrem te drukken
De volgende les moet je gewoon ff goed kijken hoe 't precies zit daar beneden..
idd, je voet naar buiten richten als je niet remtquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef fs180 het volgende:
aaah zo bedoel je, ja ik rij geen auto dus dat verschil ken ik niet, weet gewoon niet beter
maar als tip, weet niet of je het al doet of niet,je punt van je voet rechts van je rempook houden, dus dat je voet naar binnen drukt (je tenen dan) en dan kan remmen
is eerst ff wennen, ik reed steeds met voet boven mn rem, maar het rijd stukker beter
dat was de makkelijke uitleg geweest jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
idd, je voet naar buiten richten als je niet remt
En met de schakelaar?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
idd, je voet naar buiten richten als je niet remt
schakelen doe je hoop ik niet per ongeluk. maar kan je zelfde doen, als heb ik die gewoon altijd net boven pookjequote:
Eens. Bij rem frommel ik hem er ook altijd beetje tussen. Achterrem gebruik ik toch zelden meerquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:11 schreef Becherovka het volgende:
? Ik heb mn voet altijd onder mn schakelpook. Kun je direct opschakelen als dat nodig is en het is de meest comfortabele manier van zitten imho.
AVB = Voertuig Beheersingquote:Usernaam:
Eerste rijles:
Theorie:
AVB:
AVD:
Rijschool(plaats):
Lesmotor(25KW?):
Tsja uhh ik had destijds geen tijd om een nieuwe mooie OP te maken en toen ik dat na een aantal dagen alsnog wilde doen, kon ik de OP niet meer edittenquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij handig dat iedereen effe opnieuw lijstje invult voor deel 11, want dit topic heeft nooit een echt OP gehad en deel 9 klopt voor geen meter meer.
TS zelf is ook lang niet meer in dit topic geweest, dus ik zal wel denk binnenkort deel 11 openen.
Lijst:
[..]
AVB = Voertuig Beheersing
AVD = Verkeers Deelname
Heb toegevoegd aan de lijst wanneer je eerste rijles heb/had, zodat je kan zien hoelang iemand al motor rijles heeft.
Meteen zelf ingevuld![]()
Sander89
Eerste rijles: 02-04-08
Theorie: 22-04-08
AVB: Nog niet gepland
AVD: Nog niet gepland
Rijschool: Wierenga, Utrecht
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS (25KW)
Wordt het niet eens tijd een examen aan te vragen oid? Of ben je gewoon écht slecht?quote:
Ja snap het zwaar klote is dat je niet meer aan kan passen en dit topic loopt helaas niet zo hard anders zou je het wel gewoon weer na 3 a 4 weken bij nieuwe deel kunnen op daten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Tsja uhh ik had destijds geen tijd om een nieuwe mooie OP te maken en toen ik dat na een aantal dagen alsnog wilde doen, kon ik de OP niet meer editten. Het is nogal lastig om de informatie over slagen ed up to date te houden. Ik ben inmiddels geslaagd voor alle examens dus zal niet veel meer in de komende topics komen denk ik. Lees overigens nog wel mee in dit topic zoals je merkt
Maar succes met de onmogelijke taak van het bijhouden van de lijst
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij handig dat iedereen effe opnieuw lijstje invult voor deel 11, want dit topic heeft nooit een echt OP gehad en deel 9 klopt voor geen meter meer.
TS zelf is ook lang niet meer in dit topic geweest, dus ik zal wel denk binnenkort deel 11 openen.
Lijst:
[..]
AVB = Voertuig Beheersing
AVD = Verkeers Deelname
Heb toegevoegd aan de lijst wanneer je eerste rijles heb/had, zodat je kan zien hoelang iemand al motor rijles heeft.
Meteen zelf ingevuld![]()
Sander89
Eerste rijles: 02-04-08
Theorie: 22-04-08
AVB: Nog niet gepland
AVD: Nog niet gepland
Rijschool: Wierenga, Utrecht
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS (25KW)
Ik ben begonnen half oktober geloof ik en heb toen geprobeerd iedere week te lessen, maar dat is niet helemaal gelukt. In het begin nog wel, daarna totaal niet meer. Tentamens, kerst, vakantie etc. Uiteindelijk op 10 januari mn AVD gehaald. Weet niet precies meer wanneer ik mn AVB had gehaald. Wel binnen 3 maanden de hele boel afgerond, was ik wel tevreden meequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:44 schreef sander89 het volgende:
Hoelang was je trouwens bezig bij Wierenga(lessen) en hoeveel was je kwijt aan geld?
Ja ik snap dat je niet kan vergelijken maar gewoon leuk op te horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |