Maar geen (ernstige) verwondingen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
godver eerste ongeluk gehad zojuist![]()
![]()
kwam verkeerd uit bij zo'n kutbocht.. lag in het midden van de weg zo'n verhoogd scheidingsstukje van een cm of 10.. voorwiel kwam daar op, achterwiel gleed langs de rand.. motor klapte om en toen stond dr 'n paaltje..![]()
schade: koplamp, voorspatbord, remhendel, schrik
"Gelukkig" was het op de lesmotor jaquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Beach het volgende:
Was het op de lesmotor?
Enne er moet een fatsoenlijke op komen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik een deel opende; nam ik tenminste nog de moeite om er wat van te maken.
Daarom les ik ookquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Rosbief het volgende:
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
En viel het een beetje mee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:30 schreef Beach het volgende:
Ik zie op tegen morgen![]()
Vaak zat gereden in de regen maar nog geen sneeuw gehad.
en die kou
lessen zelf ging kut, maar kou viel mee en het rijden was zo ongeveer net zoals met regen waar ik geen hekel aan hebquote:
Wtf moet ik hier nouweer meequote:Beste kandidaat,
Van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijexamen! Vanaf nu kun je je rijbewijs aanvragen bij je gemeente.
Hierbij ontvang je tevens het uitslagformulier van je rijexamen. Ook je rijschool heeft dit formulier gekregen.
Met vriendelijke groet,
CBR
Let op! Deze e-mail is aangemaakt op 10-01-2008 15:05:00. Dit tijdstip kan afwijken van de verzenddatum die bovenaan staat. Sommige e-mailprogramma's gebruiken namelijk een andere tijdzone dan de Nederlandse.
begin 644 4001981777_top970r.pdf
M)5!$1BTQ+C$*,2`P(&]B:@H\/`HO0W)E871O<B`H1&5V96QO<&5R(#(P,#`I
M"B]#<F5A=&]R1&%T92`H5&AU($IA;B`Q,"`P,SHP-SHU-"!032`R,#`X*0HO
M075T:&]R("A/<F%C;&4@4F5P;W)T<RD*+U!R;V1U8V5R("A/<F%C;&4@4$1&
M(&1R:79E<BD*+U1I=&QE("@T,#`Q.3@Q-S<W7W1O<#DW,'(N<&1F*0H^/@IE
M;F1O8FH*,R`P(&]B:@H\/`HO5'EP92`O4&%G97,*+TMI9',@-"`P(%(*+T-O
M=6YT(#4@,"!2"CX^"F5N9&]B:@HW(#`@;V)J"CP\+TQE;F=T:"`X(#`@4CX^
M"G-T<F5A;0HP+C8X,#`@1PHS+CDV('<*,"!*"C`@:@HQ,2XS,B`T.2XX-"!M
M(#4X-2XS-B`T.2XX-"!L(%,*0E0*.2XY,B`S-BXW-B!41`HO1C`@."XP,"!4
M9@HH5$]0.3<P("T@56ET<VQA9R!F;W)M=6QI97(I(%1J"C4S,BXW-B`Q+C0P
M(%1$"B@Q,"TP,2TR,#`X*2!4:@HM-3,R+C<V(#0P+C4V(%1$"B]&,2`X+C`P
M(%1F"BA7:6P@:F4@965N('1O96QI8VAT:6YG(&]P(&1I="!U:71S;&%G9F]R
enz
enz
enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli hèHuilen dan.
Dat wist je al kloothommel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:52 schreef Oosthoek het volgende:
Vandaag naar de gemeente geweest om mn rijbewijs aan te vragen. Duurt gvd een week!!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef Oosthoek het volgende:
Thanks! Nu nog een week wachten voordat ik het kreng kan ophalen.
Gefeliciteerd, hoeveel lessen heb je gehad ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:52 schreef Oosthoek het volgende:
Vandaag naar de gemeente geweest om mn rijbewijs aan te vragen. Duurt gvd een week!!
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
Gezakt.![]()
Kut.
Uitgebreid(er) verhaal komt nog
Dat maakt het niet minder kutquote:
Openen met bijvoorbeeld Thunderbird? Die herkent er namelijk een mooie pdf inquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:55 schreef Oosthoek het volgende:
Ik kreeg trouwens het volgende mailtje van het cbr
[..]
Wtf moet ik hier nouweer mee
"Kijken"quote:
Had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht om het te kopiëren en te decoderen! Goeie tip! Gedaan met een programmaatje UUdeview. Heb nu een mooi pdfformuliertje met als enige info dat ik voldoende gereden heb, dat er een instructeur bij was en dat ik geen bijzondere verrichtingen vrijstelling hadquote:Op maandag 14 januari 2008 22:28 schreef amhvj het volgende:
[..]
Openen met bijvoorbeeld Thunderbird? Die herkent er namelijk een mooie pdf in
Aww dat is wel kutquote:Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Kijken"![]()
Vond zelf dat ik wel goed gereden had.. mja, die vent zei van: jaaa die en die auto had je niet gezien.. echt wel. mja, wat doe je er tegen
Daar heb ik nu niks aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb een kopie van zo'n examen-oefen-cd-onzin-zooi.. als je wil kan ik 'm wel opsturen.. voor de theorie ben ik toch wel geslaagd
Wat ik dachtquote:
Rijbewijs B heb ik al.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
motor is helaas voor jou compleet anders. Tijdens mijn examen zat er iemand naast mij die ook dacht dat het vrijwel hetzelfde was, die had 23 fouten. succes
Hoe vaak moet je mond op mond doen dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:40 schreef Oosthoek het volgende:
Zeker lastiger! Helaas zitten er ook totaal debiele vragen tussen. Zo moet je serieus weten hoe vaak je iemand mond op mond beademing moet geven en hoe lang je paspoort geldig isBOEIE
Weet ik veelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je mond op mond doen dan?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:29 schreef Oosthoek het volgende:
Ik help je hopen dat het lukt, maar ik zou er niet teveel vanuit gaan als ik jou was.
ja, zoiets werkt bij mij alleen niet danquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet meer
Dit is meer eigenlijk van 1 keer zakken en dat je dan gemotiveerder wordt om het te gaan halen en beter te lere
Geheugensteuntje: streep = parkeren, kruis = stilstaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef Oosthoek het volgende:
Weet je bijvoorbeeld het verschil tussen het bord voor een verbod op parkeren en verbod op stilstaan??
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
Nou ik ben net thuis en guess what :p
Ook al ben je geslaagd, zou met 6 fout toch nog even na kijken wat je precies fout hebt beantwoord en daar nog ff een beetje op leren. Ook handig voor je AVD-examen straks. Gefeliciteerd.quote:
ik denk dat ik 2 van de 6 ofzo fout had getypt :pquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ook al ben je geslaagd, zou met 6 fout toch nog even na kijken wat je precies fout hebt beantwoord en daar nog ff een beetje op leren. Ook handig voor je AVD-examen straks. Gefeliciteerd.
Dat had ik idd ook op mijn examen, zwaar frustrerend als je dan met je zieke kop weer naar buiten loopt met 7 foutquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ik denk dat ik 2 van de 6 ofzo fout had getypt :p
Toen ik destijds (quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:45 schreef Oosthoek het volgende:
Je krijgt niet eerst AVB?
Lijkt me wel zo relaxt dat je het kreng ook daadwerkelijk onder controle hebt voordat je gaat rondrijden.
Welke rijschool heb je gelest? Ik reed les 2 wel zelf naar het terrein, deden de meeste mensen. Maar als je echt nog niet goed genoeg was mocht je lekker achterop! Les 1 ging iedereen sowieso achterop.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:04 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Toen ik destijds () m'n rijbewijs haalde moest je eerst je AVB examen afleggen op een afgesloten terrein van de rijschool voor je de openbare weg op mocht.
Ik vond dat toen wel prettig want je kunt al uitwijken, een noodstop maken etc voordat je de "stadsjungle" van Utrecht ingestuurd word..
Nu ik dit teruglees krijg ik mn twijfels over deze uitspraakquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:39 schreef Oosthoek het volgende:
Les 1 ging iedereen sowieso achterop.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:40 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nu ik dit teruglees krijg ik mn twijfels over deze uitspraak
Ik heb gelest bij Rijschool Toenink in Almelo. Zoals jij zei is het bij hem ook... 1ste les bij hem achterop de motor (veiliger zo deze uitspraak) en 2de les mag je zelf naar het oefenterrein rijden, tenminste als hij vind dat het verantwoord is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Welke rijschool heb je gelest? Ik reed les 2 wel zelf naar het terrein, deden de meeste mensen. Maar als je echt nog niet goed genoeg was mocht je lekker achterop! Les 1 ging iedereen sowieso achterop.
Had misschien wel gekund als het moest, maar waarom zou je? Leuker om achterop te zitten dan in je auto rond te crossen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar het was niet mogelijk dat jij met de auto naar het terrein reed, en je instructeur met de motor?
Ik heb ook hele dikke mazzel gehad. Ik heb welgeteld één les een paar drupjes regen gehad. En dat met lessen in de herfst en winterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik heb gelest bij Rijschool Toenink in Almelo. Zoals jij zei is het bij hem ook... 1ste les bij hem achterop de motor (veiliger zo deze uitspraak) en 2de les mag je zelf naar het oefenterrein rijden, tenminste als hij vind dat het verantwoord is.
Qua kou viel het ook wel mee, toen ik klaar was begon het te regenen!
Feli!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef Der_Michael het volgende:vandaag theorie gehaald, 3 foutjes. 29 januari AVD!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Der_Michael het volgende:
WOHOOOOO!! Vandaag geslaagd voor AVD!! Morgen om half 9 gelijk naar het gemeentehuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |