als roker vind ik het wel boeiend om te weten welke voetballer er ook rooktquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:37 schreef golfer het volgende:
Volgende topics: voetballers die drinken, daarna voetballers die blowen en dan voetballers die winden laten?
Wat een non-topic.
Omdat ze wel een topsport bedrijven en dit gaat aanzienlijk moeilijker indien men rookt. Daarom mag je toch wel aannemen dat een voetballer gemiddeld minder vaak rookt dan een 'normaal' persoon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:44 schreef Adelante het volgende:
waarom zouden voetballers geen normale afspiegeling van de samenleving zijnveel zijn er laag/niet opgeleid, dus dan zal er zo'n 20% roken.
mwoah, topsport, topsportquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat ze wel een topsport bedrijven en dit gaat aanzienlijk moeilijker indien men rookt. Daarom mag je toch wel aannemen dat een voetballer gemiddeld minder vaak rookt dan een 'normaal' persoon.
wouters rookt hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:43 schreef Joe. het volgende:
Kalm aan WauZ.
Sander Boschker staat zelfs op een Ajax-dvd met een sigaret in zn bekkie. In de auto met Andy van der Meyde
Tom de mulquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:17 schreef Branieschopper het volgende:
frank demouge. kargbo, van der struijk, Tumba, van der vlag, Martens, de goey, stijnen, van rijswijk, de mul, wielaert, abellaoui, bombarda, de gier.. Om er maar een paar te noemen
Volgens mij wilde Milko proberen te stoppen met het roken van 3 pakjes per dag. Geen idee of het hem is gelukt...quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:47 schreef venomsnake het volgende:
Milko Djurovski rookte als een ketter.
[ afbeelding ]
En nog steeds..
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:32 schreef Fiskus het volgende:
Misschien was Puerta een fanatiek roker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:29 schreef MaxPower het volgende:
Gerald Sibon. Ooit betrapt in het washok van het stadion.
quote:
Ik rookte vroeger ook altijd en was in mijn team niet de enige. In de rust paften wij menige kleedkamer blauw. Zelfs voorgekomen dat we de waming up deden met een sigaret in de mond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niks, sporters die roken.
En welke profvoetballer ben jij dan??quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik rookte vroeger ook altijd en was in mijn team niet de enige. In de rust paften wij menige kleedkamer blauw. Zelfs voorgekomen dat we de waming up deden met een sigaret in de mond.
Ik vind dat, als speler van Willem II, je verplicht bent om te roken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
In de Jupiler League en hoofdklasse zijn er dan ook heel veel Beschouw.
Die Swinkels van Willem II rookt volgens mij ook. Meen dat ie dat zei in een interview.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef bhm het volgende:
[..]
En welke profvoetballer ben jij dan??
daar heb ik nog bij in de auto gezeten!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:00 schreef tong80 het volgende:
Patrick Peelen 300 wedstrijden voor oa Den Bosch en RKC gespeeld. Rookt drum
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef bhm het volgende:
[..]
En welke profvoetballer ben jij dan??
Amateurvoetballers die roken zijn er meer dan genoeg..
We hebben het hier over topsporters ...
Precies. En dan hebben ze het over gezondheidsproblemen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
Verder waren er zat die tijdens hun carriere rookten, zelfs tijdens de rust in de kleedkamer. Zie Van Basten, Cruijff en Van Hanegem. Toch geen onaardige spelers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |