Herkenbaar hoorquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb afgelopen week ook al een keertje om 17 uur de ramen gezeemd, het was al bijna donker, maar ik had de hele middag die vreselijke vieze ramen gezien en ineens kreeg ik het op mijn heupen
Zo blijft het hele huis hier redelijk schoon, ik heb van die aanvallen, en doe dan heeeel veel achter elkaar
Nee, ik ga nog ff wat pushups en situps doen. Doe ik eik altijd als ik net wakker ben geworden, maar dat is alweer 2 uur geledenquote:Op zondag 16 december 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Bij de Deka hier, verkopen ze voor 2 pers. standaard carpaccio met kaassnippers en dressing.. niet echt duur en best te eten. Zeker als je het opleukt met sla en de rest
@ Steer, ga je mee in bad?
Dat zou ik ook wel willenquote:
Niet meer zo spetteren hoor, anders mag je niet meer meequote:Bluezz, mag ik niet mee? Ben net klaar met sporten![]()
Oil & Vinegar tegenover de Kijkshop?quote:Op zondag 16 december 2007 15:55 schreef KrnKje het volgende:
De proeverij bij de appie viel een beetje tegen, niet veel te proeven en zo excellent was het niet
Verder eens het hele winkelcentrum verkend, blijkt nog n leuk kook-winkeltje te zitten
Ik heb het gewoon nodig. te veel weg. en geen zin om op mijn vrije zaterdag te gaan schoonmaken.quote:Op zondag 16 december 2007 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen
[..]
Niet meer zo spetteren hoor, anders mag je niet meer mee
Onze drukke carriere manquote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nodig. te veel weg. en geen zin om op mijn vrije zaterdag te gaan schoonmaken.
Ik was toch lief?
Die ken ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oil & Vinegar tegenover de Kijkshop?
Zegt een thuiswonende luiaardquote:
Alsof dat vrijwillig isquote:Op zondag 16 december 2007 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zegt een thuiswonende luiaard![]()
Blij dat we niet naar zo'n excellent proeverij zijn geweest, lees toch her en der dat het eigenlijk niet veel voorstelt
Ik ga maar mijn eigen proeverij houden, een paar toastjes met eiersalade
Kun je beter naar de Sligro gaan dus. Wat een topzaak is dat zeg, altijd als ik ga ga ik zo rond lunchtijd, rondje sligro en je hebt je lunch gehadquote:Op zondag 16 december 2007 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Idd serieus, bij onze AH één klein kraampje waar een man van middelbare leeftijd de AH excellent garnalensalade op stukjes stokbrood smeerde. Hij had nog wel de Frambozenbavarois voor zich liggen (die heb ik zelf btw al een keer gekocht, erg lekker maar wel zoet) maar die mocht hij niet openmaken
Van Giorgio Locatelli?quote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ken je Made in Italy?
Helaas geen sligro-pas meerquote:Op zondag 16 december 2007 16:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Sligro gaan dus. Wat een topzaak is dat zeg, altijd als ik ga ga ik zo rond lunchtijd, rondje sligro en je hebt je lunch gehad
Gezelligquote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
En toen was het weer helemaal donker buiten.
quote:
ISPC, Hanos en Sligro pasje hierquote:
In Eindhoven is om 11:00 alles op en vullen ze het om 14:00 pas weer bij, dus ik ga/ging altijd voor of na die tijdquote:Op zondag 16 december 2007 16:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Sligro gaan dus. Wat een topzaak is dat zeg, altijd als ik ga ga ik zo rond lunchtijd, rondje sligro en je hebt je lunch gehad
Oh? Ik ken behoorlijk wat mensen van Sligro Eindhoven, heb eigenlijk nooit ergens last vanquote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
In Eindhoven is om 11:00 alles op en vullen ze het om 14:00 pas weer bij, dus ik ga/ging altijd voor of na die tijd
Hapquote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef Euc- het volgende:
Alsof dat vrijwillig is![]()
![]()
Als ik die verrekte operatie niet had gehad stond ik nu keihard te buffelen in een of andere topzaak ergens
Dat doe ik veel liever dan dit eeuwige lummelen, verschrikkelijk!
Kaarsjes in je eentje is niet echt gezellig.quote:Op zondag 16 december 2007 17:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
en natuurlijk wat lekkers voor jezelf koken he![]()
Ik heb hetzelfde probleem voor de avond
en nu zag ik dat omelet plaatje
Maar eigenlijk heb ik zin in patatjes enzo.
midden sept/okt 08quote:Op zondag 16 december 2007 17:52 schreef Euc- het volgende:
Oh tof, wanneer zaten jullie te denken erheen te gaan? Komen jullie toch zeker wel ff langs als het na sept is
Hoezo niet?? Ik doe ook vaak de kaarsjes aan als ik alleen thuis ben hoor!quote:Op zondag 16 december 2007 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kaarsjes in je eentje is niet echt gezellig.
Juist wel vind ikquote:Op zondag 16 december 2007 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 16 december 2007 19:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Juist wel vind ik
Gewoon lekker gezellig maken in huis.
Heel gaaf! Voor hoe lang gaan jullie? En ideeen waar je heen wilt gaan? Ben vier jaar geleden een maand in ozzie geweest, maar een maand is eigenlijk veel te kort!quote:Op zondag 16 december 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
midden sept/okt 08
En we houden het bij OZ, NZ komt een andere keer wel aan de beurt, of Dubai of USA
Courgettesoep.quote:Op zondag 16 december 2007 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
Iets lichters. 't is een tussengerecht.
dat heb ik echt nog nooit op eigenlijk....quote:
Pff, ticketje is niet zo duur hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
midden sept/okt 08
En we houden het bij OZ, NZ komt een andere keer wel aan de beurt, of Dubai of USA
Ik wel...afgelopen maandag bij CFquote:Op zondag 16 december 2007 21:03 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit op eigenlijk....
3 weken tijd slechts voor een klein stukkie Australië. Alleen van Sydney naar Cairns.quote:Op zondag 16 december 2007 21:22 schreef Euc- het volgende:
Pff, ticketje is niet zo duur hoor![]()
Voor hoelang gaan jullie?
Klinkt goed Tezzquote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
Ik heb ook wel een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen dus eerst met de hond het bos in, daarna even thuis gelunched en daarna naar mijn ouders, waar de rode wijn weer rijkelijk vloeide en de lekkere hapjes een voor een op tafel kwamen! Nu even lekker mezelf in joggingpak hijsen en op de bank hangen....
Bloesje lekker aan de aussie-wijntjesquote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
3 weken tijd slechts voor een klein stukkie Australië. Alleen van Sydney naar Cairns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |