Whehehe, dat bedoel ik natuurlijk heeeeeelemaal niet...quote:
Wat bedoelde je dan wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whehehe, dat bedoel ik natuurlijk heeeeeelemaal niet...
Goed, Mr CF is thuis, ik ga hem vergasten op warme hapjes
maar je schreef in het 'wat eten we vandaag'-topic dat je kut met peren had gehad. Vertel:quote:Op zondag 16 december 2007 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben nog een potje Uno aan het spelen en aan het verliezen
Geluk in het spel...
Ik heb me scheel gezocht, maar kan ze nergens vindenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Eindelijk het ontbrekende deel van Heston Blumenthal's In search of Perfection bekeken.
Ik ook! Ik mocht ' uitslapen' tot half 10, wat een feest wat een feest! Door de weeks sta ik om zeven uur op vanwege het werken, op zaterdag om half negen vanwege drukke dag en kind naar zwemles en op zondag moet ik er ook altijd wel op tijd uit omdat ik a) een kind heb en b) een puppyhondje heb. Maar vandaag! Tot half 10! Joepie!quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2007 10:59 schreef AKnynke het volgende:
Ik zou het eens proberen Tezz, voor de kerst. Het klinkt mij eigenlijk wel lekker in de oren!
Ook ik heb heerlijk geslapen, na weken achtereen om 7 uur opstaan was tot 10 uur liggen goddeljk. Nu aan het werk, en daarna aan de studie!
Heb twee bijbaantjes, nu ben ik bezig als volleybalverslaggever voor een reigonale krant (kan ik vanaf thuis doen), en ik ben ook de fractie-assistente van een politieke partij hier in de Gemeenteraad.quote:
Hey wat leuk, verslaggeven over je hobby!quote:Op zondag 16 december 2007 11:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb twee bijbaantjes, nu ben ik bezig als volleybalverslaggever voor een reigonale krant (kan ik vanaf thuis doen), en ik ben ook de fractie-assistente van een politieke partij hier in de Gemeenteraad.
quote:Op zondag 16 december 2007 11:25 schreef KrnKje het volgende:
Vanmiddag hier langs de AH-XL, kerstproeverij
Oftewel, lunchen bij de appie
http://cmgtcontent.ahold.(...)Albert_Heijn_XL2.pdfquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is het bij elke Appie of alleen die van jou?
Waar zit je dan?quote:Op zondag 16 december 2007 11:58 schreef Euc- het volgende:
Ja dus
Hier is het ook prachtig, maarja ik zit niet zover van maastricht af
Met een groot reuzenrad toch?quote:Op zondag 16 december 2007 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
En Den_Haag, hier zijn de meeste terassen weggehaald, om plaats te maken voor het festijn dat winter wonder land heet. Vreselijk!
Als ik über-dyslect-quote:Op zondag 16 december 2007 12:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Liefde is:
Samen kerstkaarten schrijven
Nou, ik zou haast willen zeggen probeer het eens, maar het vlees bij de Lidl wordt in tests soms glorieus als winnaar binnengehaald door een blind team van 'experts' - vertrouw je eigen beoordelingen en niet alleen de prijs.quote:Op zondag 16 december 2007 09:58 schreef Tezz het volgende:
Trouwens, ik zoek nog een leuke budgetaire oplossing voor carpaccio, ik serveer namelijk of iets goeds, of niet. Dus ik ga geen carpaccio bij de lidl halen of zo, maar heb eigenlijk niet genoeg geld om het bij een keurslager te gaan halen voor acht personen.
Nu zit ik te denken om iets te doen met rosbief (zelf geroosterd met een kruidenkorstje). En dat dan serveren op een carpaccio-manier, met truffelolie, pijnboompitten en pardano of peccorini kaas. Kan dat?? Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |