abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55305172
Klein_Spookje, Mara en vader/man gefeliciteerd met de geboorte van Zoë!
pi_55305227
Floortje wat ben je moooooooi, DeLiedje laat je lekker verwennen en rust goed uit.

Wenneke wat een shit toestand hij had idd wel ff zn kaken op elkaar kunnen houden of er eerder mee kunnen komen, maar ja nu is t zo en moet je roeien met de riemen die je hebt, sterkte daarmee. Ik hoop dat het koudwater vrees is van de papa in spe.

Maneki als jij het gevoel hebt "het kindje ligt niet voor niets zo" dan lekker niet laten draaien, jij maakt de keuze niet een ander. Ik heb dezelfde keuze gekregen en pas met ruim 36 weken, uiteindelijk viel er weinig te kiezen want de gyn zag ook niets in een draaipoging weinig vruchtwater, strak erin e.d. dus misschien hoef je de keuze niet eens te maken
Wacht dus maar af wat de gyn zegt maar zorg dat je je eigen gevoel volgt, jij moet het namelijk allemaal ondergaan tis jou lijf. Bij twijfel niet doen.
Mama van Isa en Ties
pi_55305278
OOoh heb er helemaal overheen gelezen Klein Spookje gefeliciteerd met de geboorte van Zoë Isa, wederom mooie namen gekozen door alle nieuwe FOK ouders.
Mama van Isa en Ties
  zondag 16 december 2007 @ 09:39:06 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55308271

Geen nieuws van deze kant.

Maar ik vind Faja wel heel stil, is die niet meestal al redelijk op tijd met melden? Waar zit je?

En nanalune en lotje? Hoe is 't bij jullie?
  zondag 16 december 2007 @ 09:49:09 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55308308
Ik zag dat er weer een baby bij was! Jeeej! Gefeliciteerd klein spookje.

Verder nog geen babies dus.

Purk hoe gaat het nu met je?
  zondag 16 december 2007 @ 09:49:28 #106
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55308313
Spookje wat leuk!!! Gefeliciteerd!

Wenneke, sorry dat ik het zeg, maar wat een ei. Mannen moet dat echt bedenken voor je samen zwanger wordt en het anders niet melden vlak voor de bevalling. Helaas hoor je het best vaak.
  zondag 16 december 2007 @ 09:50:42 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55308321
Beloofd wat goeds voor mij Als deze bevalling maar 5 uur duurde en die eerste 40 uur
Haha, kijk mij, denk nu al na over een 2de en mijn meissie is pas een maand!
  zondag 16 december 2007 @ 09:50:57 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55308322
Wenneke, ik sluit me aan bij Silmarwen!
pi_55308323
klein spookje, van harte met Zoë
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55308339
Kleinspookje gefeliciteerd met jullie dochter Zoë Isa!
pi_55308376
Kleine spookje, Saint en Mara, gefeliciteerd!
pi_55308395
quote:
Op zondag 16 december 2007 09:49 schreef amaranta het volgende:
Purk hoe gaat het nu met je?
Ik zal even crossposten:
quote:
Op zondag 16 december 2007 09:56 schreef Pruk het volgende:
Overigens: hoe meer ik ga nadenken, hoe meer veranderingen ik zie in hoe mijn lichaam zich gedraagd en hoe ik mezelf gedraag in de afgelopen dagen.
Zo heb ik sinds donderdag niet meer overgegeven, terwijl dat toch echt op 1 dag na sinds half juni elke dag een aantal keer raak was. Woensdagavond kreeg ik ineens heel sterk te neiging dat ik donderdag naar mijn moeders verjaardag wilde en dat schijnt volgens zo sterk te zijn geweest dat hij er maar niet tegenin is gegaan. Maandag bij de controle gaf ik voor het eerst aan dat ik eindelijk kon zeggen dat ik me echt wel goed voelde. En zo dus nog een heleboel kleine dingetjes.

Zo plas ik echt heel veel, terwijl ik niet zo heel veel gedronken heb, dus waar dat allemaal vandaan komt

Oja, de kleine zit nog binnen, maar beweegt beduidend minder. Activiteit nog steeds ongeveer elke 8 minuten, maar niet pijnlijk en ik voel het ook echt alleen als ik rustig lig (of als ik bezig ben en weet, het komt zo, dan voel ik het ook). Vanmiddag komt mijn moeder deze kant op, dus daar ben ik echt heel blij om. Donderdag moeten we zeker kunnen halen
  zondag 16 december 2007 @ 10:06:18 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55308419
Je lijkt er redelijk positief onder. Goed teken. Niet gaan panieken hoor!
Ik hoop ook voor je dat je beeb in ieder geval tot donderdag blijft zitten, maar het liefst langer natuurlijk!!
  zondag 16 december 2007 @ 10:07:04 #114
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55308428
Twee nieuwe meisjes op de wereld!
Floortje
Zoë

Ouders, gefelicitaaaaart!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_55308473
Floortje wat ben je mooi!!
Klein_Spookje gefeliciteerd met de geboorte van Zoe, geniet ervan!

Wenneke, wat een vreselijke rot situatie heel veel sterkte!
Nanalune, inderdaad schrikken, maar fijn dat het goed gaat!

Faja
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55308496
quote:
Op zondag 16 december 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:

Geen nieuws van deze kant.

Maar ik vind Faja wel heel stil, is die niet meestal al redelijk op tijd met melden? Waar zit je?
Ik was aan het uitslapen, ik heb afgelopen nacht een kind van 3 met groeipijn moeten troosten tot een uur of 4, daarna sliep ze eindelijk. Dus helaas geen spannende dingen te melden hier.
pi_55308509
quote:
Op zondag 16 december 2007 10:06 schreef amaranta het volgende:
Je lijkt er redelijk positief onder. Goed teken. Niet gaan panieken hoor!
Ik hoop ook voor je dat je beeb in ieder geval tot donderdag blijft zitten, maar het liefst langer natuurlijk!!
Ik denk dat ik wel zou panieken als het echt pijn zou doen hoor Ik heb nu nog een beetje een gevoel van "maar als het nu echt begonnen is, dan heb ik tenminste niet al uren van te voren van die pijnlijke weeen"

Maarja, het is ook best raar allemaal. Maakte ik me eerst druk dat die kleine wel op de verjaardag van mijn schoonmoeder zou komen (12 februari), nu kan het me geen klap schelen of het op 1e of 2e kerstdag komt, als het maar goed is Niet dat dat in het andere geval minder belangrijk is, maar het spookt gewoon meer door je hoofd omdat je weet dat een kindje eigenlijk niet voor niets 37 weken moet blijven zitten
  zondag 16 december 2007 @ 10:39:50 #118
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55308793
quote:
Op zondag 16 december 2007 10:11 schreef Beaker het volgende:

Nanalune, inderdaad schrikken, maar fijn dat het goed gaat!

ik kan niet terug vinden waar je nu precies op reageert ,maar echt helder ben ik de laatste tijd ook niet

Hier gaat alles goed. Geen enkel voorteken van een bevalling meer gehad .. eigenlijk sinds gisternacht geen enkel teken meer Ik probeer nog maar even van de laatste dagen (?) te genieten, de rust en van Danïel
pi_55308827
Klein Sprookje, gefeliciteerd met Zoë!
  zondag 16 december 2007 @ 10:48:25 #120
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55308869
Zoë! Gefeliciteerd Klein_Spookje, Saint en Mara. Fijn dat ze het zo goed doet.

Nog niemand wat van Droeke gehoord, of heb ik wat gemist?
  zondag 16 december 2007 @ 10:51:01 #121
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55308891
@Wenneke, ik had een private message voor je, maar je inbox is niet beschikbaar.

Dan toch maar even hier:
Wenneke, ik heb wel vaker gehoord idd dat het een soort angst is. Wij leven heel anders naar die nieuwe levensfase toe dan mannen. Want de geboorte van een kind maakt een relatie ineens heel anders, de vrouw/vriendin wordt ineens ook moeder. De man zelf wordt vader, dat is heel anders dan alleen 'partner', veel definitiever en dat kan heel beangstigend zijn.

Soms veranderen vrouwen ook door de hormonen en de zwangerschap en ben jij voor hem niet meer de vrouw als negen maanden geleden.
Dat hij toch wel vader wordt, ook als hij niet met je verder gaat dat beseffen sommige mannen maar half, en ook dat sommige veranderingen maar tijdelijk zijn en je zó in een nieuwe rol zit is iets waar ze anders tegenaan kijken.

Maar goed, dit heb ik mij allemaal aan laten praten toen ik zelf in zo'n situatie zat, ik had er op dat moment helemaal niks aan.
Het komt zoals het komt, en soms helpt het om even afstand te nemen, dan overzie je het beter, ook al is de timing zo ontzettend slecht. Jij en je kindje zijn nu even prioriteit nummer één. Wat je vriend daarmee doet is zijn eigen verantwoording. Ik zou de knop even omzetten naar 'overleven' in de situatie, tot je kleintje is geboren en je leven een nieuw ritme heeft. Is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar in tijden van nood kan een mens heel veel aan.

Heel veel sterkte
pi_55309715
DeLiedje wat is Floortje mooi!!!!!! Die haartjes zijn lief!!

Klein_Spookje, wat een snelle bevalling!!!!!! Gefeliciteerd met Zoe, leuke naam ook
  zondag 16 december 2007 @ 12:37:47 #123
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55310636
Klein_spookje en Saint van harte

wenneke
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55310937
DeLiedje wat een mooi Floortje heb gemaakt
Klein_spookje gefeliciteerd met Zoë!
Wenneke
Faja
  zondag 16 december 2007 @ 14:04:00 #125
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55312279
Papa en ik hebben samen zitten glunderen toen we al jullie lieve reacties lazen... Bedankt!

Het gaat echt heel erg goed hier. Floortje doet het super goed, drinkt goed, groeit goed (eerste dag bijna 300 gram afgevallen, 2e dag 20 gegroeid, en vandaag 80 gegroeid!) en is een heerlijk tevreden kindje...
Ook met mij gaat het heel goed... verbazend eigenlijk...
Mensen zeiden wel eens, bereid je ook maar voor dat het heus wel eens tegen zal vallen de eerste tijd (en oke, ze is pas 4 dagen ) maar wij zitten voorlopig op een knal-roze-wolk , we slapen zelfs goed!
(en hebben echt een super kraam!!)

Klein spookje gefelicteerd Wat een mooie naam! Geniet van jullie gezinnetje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')