abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55289594
Dit ziet er trouwens wel erg hoopvol uit op die site van poemojn:

http://www.kindenziekenhuis.nl/ziekenhuizen_tonen.asp?id=96
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:30:52 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55289803
*lurkt*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:42:49 #33
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55290070
Had ik nu al gepost vandaag? haha er gaat van alles mis Nou ja in ieder geval alles rustig hier!
pi_55290088
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55290535
Wat een mooi meisje is Floortje.... ( Zucht heel hard en vind het te lang duren voor mijn eigen propje komt).

Meiden wat een schrik allemaal. Ik brand voor jullie allemaal een extra kaarsje bij de kerstboom dalijk.

OOk hier weer wat lekkere schrik te verwerken gehad. Manlief komt gisteravond in een keer met de mededelingdat hij niet meer weet wat hij voelt en dat hij het slecht vindt gaan tussen ons. Gevolg een hele avond praten, een halve nacht praten, veel huilen, te veel harde buiken en nu nog steeds stress.

"zucht"
pi_55290700
Wenneke wat erg en je bent nog wel zwanger ook. Is het ook echt zo of is het op dit moment zijn beleving (als het te persoonlijk is moet je gewoon geen antwoord geven hoor!!). Denk een beetje om jezelf en je kleintje?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:22:53 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55290816
Jeetje Wenneke...
Daar komt hij ook mooi op tijd mee...

Maneki, hij is met 32 weken toen zomaar ineens de goede kant op gedraaid. Precies de dag voor de echo om te kijken of hij wel goed groeide omdat ze dat niet zo goed kon voelen doordat hij dwars lag.
pi_55290820
Dat weet hij zelf op dit moment niet. Hij geeft aan dat hij niet weet wat hij voelt en hoe hij zich voelt. Het liefste zou hij iemand hebben die hem vertelde wat hij voelt omdat hij daar zelf nooit over heeft nagedacht. Ontzettend vervelend dus, zowel voor hem als voor mij. Overigens is dit wel een behoorlijk familietrekje.

Ik voel me zo slecht dat ik de hele dag nog niet eens een hap door mijn keel heb kunnen krijgen en me op dit moment echt even afvraag hoe ik nu verder moet gaan.
pi_55290860
Ja BE dat zei ik dus ook idd.
pi_55290865
32 weken ok..ik ga me met 34 weken echt zorgen maken denk ik

wenneke wat een klotesituatie zeg!
Saartje
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:28:29 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55290919
Ik vind het ook wel een beetje raar hoor... je bent over 2-3 weken uitgerekend, dan wacht je dat toch op z'n minst af... ik geloof niet dat dit van de ene op de andere dag gekomen is dus hij had ook nog wel een paar dagen z'n kaken op elkaar kunnen houden...
Ik zou geloof ik echt woest zijn!

Maneki, volgens mij ondernemen ze nog stuit-draaipogingen met een week of 35 dus op zich heb je nog wel eventejs, maar ik had het ook wel hoor, dat ik me afvroeg of hij nog uit zichzelf ging draaien of niet.
pi_55290977
Ik ben ook woest. Ik weet ook ff niet meer of ik nog wel met hem verder wil nu zo kwaad ben ik. Ik wil dalijk gewoon rustig kunnen bevallen zonder de angst dat hij op een bepaald moment zegt van het is over en uit en ik ben weg.

Maneki, ik dacht dat ze proberen te draaien vanaf week 35. Als ondersteuning zou je evt gebruik kunnen maken van een accupuncturist. Die zou kunnen bijdragen aan een succesvollere draapoging. Overigens heeft die van mij zich net met 35 weken goed gedraaid.
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:35:08 #43
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55291028
Wat een klotesituatie Wenneke! Dat kun je er nu echt even NIET bij hebben van dit soort fratsen. Juist in dit stadium van de zwangerchap moet je rust kunnen hebben en alles op regel..Ik zou ook echt woedend zijn...
pi_55291034
ik weet niet of ik draaien aan zou durven eigenlijk Heb het gevoel dat Saar niet voor niets al vanaf 23 weken heads up ligt. Heb ook erg gevoelig vel dus ben bang dat het een helse ervaring voor mij zou worden, qua piujn en blauwe plekken
Saartje
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:36:21 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55291051
Dat herken ik wel Maneki, ik weet ook niet of ik het aangedurfd zou hebben. Idd ook vanuit de gedachte 'dat kind ligt niet voor niets zo'.
IK krijg dan allemaal enge dingen in mijn hoofd over navelstrengen enzo.
pi_55291081
Maneki, volg je gevoel en laat je goed voorlichten over het een en ander. Er is veel te vinden over draaipogingen en stuitbevallingen. Mijn zus heeft ervoor gekozen een ks te doen omdat ook zij het idee had dat haar meisje niet voor niets zo lag.
pi_55291089
Wenneke, wat een moeilijke situatie zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar behoorlijk ondersteboven van bent!
Heel veel sterkte en een virtuele knuffel

mannen... *zucht*
pi_55291121
Dankjewel Poesch.
Je hebt gelijk mannen... je kunt er niet mee, maar ook niet zonder leven.
pi_55291140
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat herken ik wel Maneki, ik weet ook niet of ik het aangedurfd zou hebben. Idd ook vanuit de gedachte 'dat kind ligt niet voor niets zo'.
IK krijg dan allemaal enge dingen in mijn hoofd over navelstrengen enzo.
Nou ja, dįt inderdaad! Weet wel dat ze eerst de boel bekijken enzo, maar je kunt natuurlijk nooit alles zien op zo`n scherm.
Ik ga vanavond wel ff een uurtje op m`n kop staan, misschien denkt kindje dan dat er iets niet klopt en draait het vanzelf
Saartje
pi_55291164
Laat even weten of dat lukt, dan kunnen we dat als remedie gaan melden...;)
En graag met foto want ik wil wel zien of het je lukt op je hoofd te gaan staan ;);)
pi_55291255
deliedje gefeliciteerd met Floortje wat een mooi meisje

wenneke wat erg

popples gaat nog 2 topics door spitten
mama van 3 kids!
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:51:59 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55291325
Ik heb toen zelf ook wel eens een beetje zitten duwen, voorzichtig, maar dat durfde ik eig. ook weer niet goed uit angst dat ik hem juist een stuit in zou draaien.
pi_55291339
Wat is floortje een mooie meid zeg! Geweldig!!

Ik ben net thuis van wat shoppen, voor mezelf een positie-spijkerbroek gekocht, en voor de beeb een trappelzakje en een badcape.

Vandaag 12 weken!!!

En hoorde helaas vanochtend dat m'n neefje (zoon van stiefbroer) momenteel in het ziekenhuis ligt, hij is 7 maanden oud en heeft een virus opgelopen? Wat het is weet ik nog niet, maar m'n ouders zouden vandaag heengaan.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:00:14 #54
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55291472
wenneke meid, wat een situatie meid.. dikke knuffel en hopelijk komt er toch een oplossing opduiken
pi_55291578
Meiden dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik heb weinig andere keus dan door te gaan en er het beste van te maken. Dat gaan we dus ook maar doen. Alleen dat alleen bevallen staat me wel een beetje tegen. Maar goed ook daar komen we doorheen en ook dat rdden we wel.
pi_55291746
Tot 36 weken kan het kind alle kanten op, daarna wordt er gedraaid (dat is het verhaal wat ik maandag kreeg te horen op mijn vraag hoe de kleine lag). Gisteren lag het hoofd keurig naar beneden en deels ingedaald, maar niet vast.
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:30:11 #57
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55291803
@Wenneke... pff wat een gedoe, ik heb zelf zo'n slopende relatie gehad toen ik zwanger was van nummer 3. Vriend wist ook niet meer of hij door moest gaan of niet. Van hem niet eens een familietrekje, maar familiedgeduw en getrek, ik was als gescheiden vrouw met twee kinderen en niet gelovig geen goede partij voor hem waardoor hij enorm ging twijfelen.

Met 30 weken zwangerschap liet hij me zitten, ruim 5 weken geen contact gehad, vreselijk!! Maar toen heeft hij toch - ws. destijds uit schuldgevoel - met zo'n 35-36 weken weer contact gezocht, maar dat was nog minimaal, ik wist niet eens of hij bij de bevalling zou zijn. Toch heb ik dat gedeelte los proberen te laten, ik moest me proberen te focussen op de laatste zware loodjes. Alternatief gezocht voor bij de bevalling (een vriendin zou me assisteren ) en mezelf ingeprent dat ik het wel zou redden, met of zonder hem. Dat viel niet mee, maar ik was er van overtuigd dat ik het kon. De 'klap' verwerken kwam wel als ik weer op de been was, dacht ik zelf (of het in de praktijk zo werkt... geen idee, maar ik was er destijds van overtuigd dat ik het zo kon)

Uiteindelijk was hij wel bij de bevalling en meteen op slag verliefd op zijn zoon. Uiteindelijk is het na veel gedoe nog wel goedgekomen. We krijgen nu samen een derde (voor mij dus vijfde) kindje

Daarmee wil ik niet zeggen dat het bij jullie ook zo gaat lopen; dat soort gepraat heb je ook helemaal niks aan, want bij iedereen is de situatie anders. Maar ik hoor echt heel vaak dat mannen op het laatst gaan twijfelen. Zeker bij een zwangerschap. Ik hoop zo ontzettend dat hij op tijd tot inkeer komt en voor jou en jullie kleintje gaat strijden!! Heel veel sterkte ermee
pi_55291980
Wenneke, wat een rotsituatie zeg! Sterkte, en kies voor jezelf!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55292227
jeetje wenneke.. veel sterkte !!
maneki, volg idd je gevoel in deze.. maar bedenk ook dat als er risico is de artsen het ook zeker niet zouden doen. (zoals bij mn zusje, terwijl t achteraf wel had gekund )

hier alles nog rustig
wie heeft er zin om morgen te komen helpen laminaat te leggen in de hal? (op de overlopen.. 2 stuks.).. wel zo prettig als dat netjes is voor er kraambezoek komt... vloerbedekking met 5 katten is niet zo heel proper immers...
we blijven iig wel bezig nog
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:02:43 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55293291
Ik pas lotje. Hier ook steeds nog wat kleine klusjes aan het doen.
Zo hebben we net een plank opgehangen in de gang waar de maxi cosi op komt te staan.
De gang is niet zo heel groot/breed (ik denk dat ik niet eens met de kinderwagen via de voordeur naar binnen kan ) en dus moesten we ook nog een plekje voor de cosi zoeken.
Die staat dus nu mooi hoog en droog daar op een plank.

Het enige dat nu eigenlijk echt nog 'moet', maar dat moet dus al een jaar of 2, zijn de plinten op de overloop boven. Geen noodzaak maar het staat wel even iets netter en het maakt zeker makkelijker schoon zonder al die kieren enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')