Hier een heerlijke vaste doorgeslapen nacht gehad en nu is het hele huis in rep en roer

Ik moet zeggen dat ik me verbazingwekkend rustig houd, maar ik merk wel dat er nog steeds activiteit is. Maarja, hopelijk wordt het niet erger en anders meld ik me gewoon weer in Nieuwegein, daar hebben ze me gisteren echt super opgevangen en dat vond ik wel heel prettig. We zijn inmiddels uit de teksten op het geboortekaartje en

is bezig de laatste dingen te regelen die we echt niet meer willen doen als de kleine er is (laat staan dat je daar tijd voor hebt

). Mijn schoonouders komen zo om te helpen nog wat spul naar zolder te brengen en mijn moeder staat ook paraat mocht er iets gebeuren. Toch wel fijn

quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Silmarwen het volgende:Pruk, ik wil je niet teleurstellen maar diclofenac is een pijnstiller bij gewrichts en zenuwpijn. Maar misschien dat het weeenpijn ook minder maakt.

Mensen met reuma of een hernia krijgen diclofenac voorgeschreven namelijk! Doe lekker rustig aan, spannend hoor!
Diclofenac wordt gebruikt om spieren te verslappen. Laat de baarmoeder nou een grote spier zijn

quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:19 schreef poemojn het volgende:Pruk, weet je ook of in het ziekenhuis waar je zou bevallen de kraamafdeling en kinderafdeling vlak bij elkaar liggen? Het is het fijnst als er neit te veel afstand is en je zelf snel al bij de verzorging betrokken kunt worden. Ook dingen als bijv zelf foto's hebben van je kind, knuffel die jij uitgezocht hebt bij je kind in de couveuse, evt camera bij kind en tv-beeld bij jou, enz kunnen fijn zijn. Misschien heb je iets aan
www.kindenziekenhuis.nl? Sterkte, hopelijk valt 't mee allemaal.
Geen idee eigenlijk, ik zal eens kijken, dank je voor de link. Ik heb alwel mijn geboorteplan voor als alles goed zou gaan uitgedraaid en dat gaan we zo bekijken of er nog dingen aangepast moeten worden voor nu.
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:29 schreef Tan het volgende:[..]
Maar diclofenac mag helemaal niet in jouw stadium van de zwangerschap?

Ik kreeg het van de weekendarts tegen de nierkolieken die ik toen had, maar het bleek achteraf helemaal niet zo verstandig volgens mijn eigen huisarts en de gyn. Maar omdat ik nog nét voor de 6 maanden zat moest ik me geen zorgen maken.
Men zei van wel, maar in Nieuwegein vond men het inderdaad ook vreemd.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pruk op 15-12-2007 13:16:31 ]