260pm voor een appartement?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef EvL. het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement van net geen 60m2 en dat kost me ¤ 260 per maand.
[..]
Dacht ik ook altijd, totdat m'n moeder een keertje opbiechtte dat ze in de jaren dat de kids uit huis waren bezig waren geweest leningen af te lossen van o.a. de Wehkamp.
Ik woon in Oud Mathenesse (Rotterdam), de nette kant.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
260pm voor een appartement?In kanaleneiland/ bijlmer/ rdam zuid? In een fatsoenlijke omgeving kan je toch niet 60m² voor de prijs van een goedkope studentenkamer krijgen?
Niet 13e maand en bonus, wel vakantiegeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef Brupje het volgende:
is die 30000 incl 13e maand/bonus/vakantiegeld etc?
Jij bent die gast die in andere topics ook al begon te janken omdat je je bier niet meer kon kopen. Als je als student niet met 1000 euro netto in de maand kunt rondkomen dan heb je echt een luxe probleem.quote:Op maandag 17 december 2007 12:39 schreef LoggedIn het volgende:
1600 per maand nettodaar kan je toch niet van leven
Dat is 500 euro meer dan ik nu probeer bij elkaar te rapen elke maand, en ik woon op kamers
En dan te bedenken dat een HBO starterssalaris nog lager is
Maar waarom is het bruto jaarsalaris dan niet 12 * het bruto maandsalaris?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet 13e maand en bonus, wel vakantiegeld.
Deze lijst dus: Overzicht van modaal salaris sinds 1970:
Omdat vakantiegeld er dus wél bij in zit en dus moet je met 12.96 vermenigvuldigen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar waarom is het bruto jaarsalaris dan niet 12 * het bruto maandsalaris?
Zie 2008. 12 * 2390 = 28680, niet 30975.
Waar komt dat verschil van ¤ 2295 vandaan?
Oh, op die fiets. Dat wordt dus met een bruto maandsalaris niet meegerekend. Wat op zich wel vreemd is, want het is uiteindelijk wel gewoon geld wat je verdiend hebt, alleen wordt het niet direct uitbetaald.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat vakantiegeld er dus wél bij in zit en dus moet je met 12.96 vermenigvuldigen.
Ja, zo kun je er op diverse manieren mee goochelen idd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, op die fiets. Dat wordt dus met een bruto maandsalaris niet meegerekend. Wat op zich wel vreemd is, want het is uiteindelijk wel gewoon geld wat je verdiend hebt, alleen wordt het niet direct uitbetaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |