Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Retourafzender. Geadresseerd is overleden
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
fUCK!
Speel je nog steeds mee met de postcodeloterij of krijg je die bagger zelfs terwijl je niet meer meespeelt??quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komt
Misluktquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Fipo stellen van ian
Ik ben gewoon een ongeduldig stuk vreten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk wil je dat, en de winkel die hier achter vorige week geopend is wil ook graag in een maand wereldberoemd zijn in heel NL....
Dat mensen zeggen: als je een verloopnippeltje nodig hebt, dan moet je naar de winkel achter Leandra..
Maar dat heeft nou eenmaal ff tijd nodig![]()
De site ziet er keurig uit trouwens
Goed verbeterd van mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Mislukt
EN: Alsof mijn lapo niet goed was
Ik heb volgens mij nog nooit meegedaan, krijg die bagger altijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speel je nog steeds mee met de postcodeloterij of krijg je die bagger zelfs terwijl je niet meer meespeelt??
Niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
Goed plan. lastige is alleen dat je van de buitenkant niet ziet dat het van hun komt
Kom er binnenkort één bij je halenquote:
Ik zou daar maar 's mee beginnen krengentuig!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed verbeterd van mij.
Enne Lapo's lees ik nooit
Heb jij altijd de lapo?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou daar maar 's mee beginnen krengentuig!
Daar post ik alle echt toffe dingen.
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom er binnenkort één bij je halen
Postbusquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet?
Geen postcode op de envelop?
Als je hem beetje netjes open hebt kun je hem ook gewoon weer dicht lijmen
jE CAPS STAAT AAN.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!
2 Alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mAG JE GELIJK TWEE LAPTOPS REPAREREN!
eN DE POSTBODE 2 X LATEN LOPEN VOOR DIE VERKAPTE HUIS-AAN-HUIS-RECLAMEquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, klik ik per ongeluk op Hidi's sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |