Waarom zou het een slotje moeten krijgen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
het zou wel lullig zijn als je nu een slotje kreeg, al die moeite in de OP gestoken
OWJA!!!!! Hoe kan ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
2 live crew - iets van de cd sports weekend
Ik zou niet durven. Maar ik spreek niet voor mijn collega-mods.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
het zou wel lullig zijn als je nu een slotje kreeg, al die moeite in de OP gestoken
Komt u maar... Noemt u maar wat opquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef El_Rolando het volgende:
Op Youtube staat genoeg, zolang je de titels kent.
Da's toch wel erg kut.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:55 schreef Qunix het volgende:
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince (Will Smith) - Summertime
Zo hoort het: GET IT GIRL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
OWJA!!!!! Hoe kan ik dat nou vergeten
2 Live Crew - Me So Horny
2 Live Crew - Do Wah Diddy
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben nog je rijtje afkijken![]()
Mooi lijstje... Keep it coming!
Persoonlijk vind ik tot ca. 1992.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef Yorrit het volgende:
Hoe oud is oldschool? Intergalactic is uit 97 ofzo...
Niet iets specifiek... Alles is welkomquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik zit iid zo eens even te kijken en er staat zooooooooveeel op YT man. Maar wat vind je het tofst? Miami Bass, Electro, partyrap?
Idd... Blijft ow zo goed datquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef Yorrit het volgende:
Osdorp Posse - Moordenaar (Def P met lang haar)
Erik De Zwartquote:
Oef... Morgen maar eens luisteren met me subwoofer aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef cosmick het volgende:
Tricky D & DJ Denonaire - take it to the max
Dreunt lekker iddquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oef... Morgen maar eens luisteren met me subwoofer aan
OMG.quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:03 schreef Berkery het volgende:
Best erg:
MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
[..]
Op de achtergrond PTT Telecomquote:Op zaterdag 15 december 2007 08:03 schreef Berkery het volgende:
Best erg:
[..]
Die heb ik nog eens zien optreden in die periode.quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:03 schreef Berkery het volgende:
Best erg:
[..]
Nou ik wel maar doe het niet. Old school Hip Hop is tof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Maar ik spreek niet voor mijn collega-mods.
Is daar niet ooit een cover van gemaakt voor een of andere tekenfilm ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef Qunix het volgende:
Eric B and Rakim - I Know You Got Soul (double trouble remix)
Ik weet wel dat Outhere Brothers - Boom Boom Boom de zelfde tekenfilm gebruikt. Alleen is deze ouwe eurodancequote:Op zaterdag 15 december 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is daar niet ooit een cover van gemaakt voor een of andere tekenfilm ofzo?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Outhere Brothers - Boom Boom Boom de zelfde tekenfilm gebruikt. Alleen is deze ouwe eurodance
O shit ja, ABCquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Qunix het volgende:Another Bad Creation - Iesha
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom zou het een slotje moeten krijgen dan?
Reageer dan met inhoud.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niethet zou gewoon lullig zijn
quote:
Zo, ben je er eindelijk?quote:Op zondag 16 december 2007 15:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
3rd Bass - Steppin' To The A.M.
Niet allemaal "old school", maar wel tof.
Dankequote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb even de OP aangepast, lijst op alfabet van gemaakt.
Nu alleen nog de nummers uit de OP gehad, zal zo verder gaan met de rest van de nr's uit het topic erin te prakken
edit: Ik geloof dat nu alles erin staat.
Bob James - Take Me to the Mardi Grasquote:Op zondag 16 december 2007 15:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Danke
@Mar10Segovia: Mooi lijstje! Ben nog bezig om ze allemaal te bekijken
Weet iemand hier hoe deze beat heet: http://media.putfile.com/beste-beat-dat-er-is
en wie het gebruikte en of iemand het in betere kwaliteit heeft?
Thanks!quote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bob James - Take Me to the Mardi Gras
Fucking heldennummerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef eer-ik het volgende:
Busta Rhymes met een sample van Al Green
Busta Rhymes - Turn It Up
Klopt. Maar da's de titel toch ook? Volgens mij is ie wel daarin veranderd op gegeven moment iig.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Étoile het volgende:
Misschien kan dit topic beter het Rap en Hiphop videoclips topic heten, want dingen als Luniz, Xzibit etc kan je toch niet oldskool (jaren 70/80) noemen...
ja, [ url=http://www.hierdeurl.nl ] hier de naam die je eraan wil geven [ /url ]quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef Jljuju het volgende:
Btw is de link een naam geven niet mogelijk?
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:55 schreef Étoile het volgende:
Maar deze nog niet:
Just-Ice - Gangster of Hiphop
oeh ik wist niet dat die gewoon te bekijken was daar! dank u!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:08 schreef Étoile het volgende:
En wat hier ook niet mag ontbreken.. voor velen dé introductie van hiphop, de documentaire Big fun in the big town (1986)
[ afbeelding ]
Guppie Doug E Fresh
Dat stukje Schoolly D & Code Money, MC Shan en Flashquote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef krioro het volgende:
[..]
oeh ik wist niet dat die gewoon te bekijken was daar! dank u!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |