Dankequote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb even de OP aangepast, lijst op alfabet van gemaakt.
Nu alleen nog de nummers uit de OP gehad, zal zo verder gaan met de rest van de nr's uit het topic erin te prakken
edit: Ik geloof dat nu alles erin staat.
Bob James - Take Me to the Mardi Grasquote:Op zondag 16 december 2007 15:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Danke
@Mar10Segovia: Mooi lijstje! Ben nog bezig om ze allemaal te bekijken
Weet iemand hier hoe deze beat heet: http://media.putfile.com/beste-beat-dat-er-is
en wie het gebruikte en of iemand het in betere kwaliteit heeft?
Thanks!quote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bob James - Take Me to the Mardi Gras
Fucking heldennummerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef eer-ik het volgende:
Busta Rhymes met een sample van Al Green
Busta Rhymes - Turn It Up
Klopt. Maar da's de titel toch ook? Volgens mij is ie wel daarin veranderd op gegeven moment iig.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Étoile het volgende:
Misschien kan dit topic beter het Rap en Hiphop videoclips topic heten, want dingen als Luniz, Xzibit etc kan je toch niet oldskool (jaren 70/80) noemen...
ja, [ url=http://www.hierdeurl.nl ] hier de naam die je eraan wil geven [ /url ]quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef Jljuju het volgende:
Btw is de link een naam geven niet mogelijk?
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:55 schreef Étoile het volgende:
Maar deze nog niet:
Just-Ice - Gangster of Hiphop
oeh ik wist niet dat die gewoon te bekijken was daar! dank u!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:08 schreef Étoile het volgende:
En wat hier ook niet mag ontbreken.. voor velen dé introductie van hiphop, de documentaire Big fun in the big town (1986)
[ afbeelding ]
Guppie Doug E Fresh
Dat stukje Schoolly D & Code Money, MC Shan en Flashquote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef krioro het volgende:
[..]
oeh ik wist niet dat die gewoon te bekijken was daar! dank u!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |