quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
M'neer is de voorzitter van de ranke gymnasiummeisjeskunstrijschaatstersbond?
Je hebt ge-edit! Ik zag het wel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef Gellius het volgende:
Ha, een vers topic. Als ik het wel heb had Tokay deze mijnheer naar voren geschoven:
Ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:56 schreef Gellius het volgende:
Ik vraag me wel eens af of jij dit spelletje wel serieus genoeg neemt.
Inderdaad. Ik heb nog wel een belangwekkende suggestie gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
En waar is Tokay gebleven??
Weet Scrutinizer dit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
* heeft het op de achtergrond aanstaan, Peaceman is toch niet thuis
Ik denk dat Wyccie teveel met haar neus in de boeken heeft gezeten....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog wel een belangwekkende suggestie gedaan.
Weet jij wat er in wyccie gevaren is, Diaan?
Nopequote:
Inderdaad. Ik heb een studieboek hier voor me liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Wyccie teveel met haar neus in de boeken heeft gezeten....
Welnee, daar kwikzilvert ze zo doorheen. Leer mij onze wyccie kennen. Die ligt met een filmpje op de bank. Of in bed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een studieboek hier voor me liggen.
Moet ie wel snel zijn.... ik denk dat Peaceman over niet al te lange tijd weer thuis is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:02 schreef Gellius het volgende:
Ze schijnt al aardig op leeftijd te zijn, heb ik gehoord. Dus wie weet ligt ze er vroeg in. Er is nog hoop.
Nee hoor, ik ben de kerstkaarten aan het schrijven....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
En waar is Tokay gebleven??
Ow die is natuurlijk schaatsen aan het kijken, dat is helemaal in de kerstsfeer en alle ritten worden gereden op kerstmuziek.
* heeft het op de achtergrond aanstaan, Peaceman is toch niet thuis
Die heeft maar een 4.9 op IMDB.quote:
Dat een zeer select groepje vaste IMDB'ers een cijfer heeft gegeven aan de serie dat uitkomt op een gemiddelde van 4,9.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:19 schreef Gellius het volgende:
En wat zegt dat precies?
Geen idee, in de gauwigheid heb ik dat niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
Is het een Fries?
Dat wat Wyccie zegtquote:
Totaal onbetrouwbaar dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Dat wat Wyccie zegt![]()
in dit geval gaat het om een select groepje van 7 mensen.
quote:
Ik denk niet dat je het onbetrouwbaar kunt noemen. Ze houden er een heel vreemd votesysteem op na. En niet iedereen kan zomaar een cijfer geven. Als je aan bepaalde eisen voldoet word je opgenomen in hun IMDb votepanel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:27 schreef Tokay het volgende:
Totaal onbetrouwbaar dus.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is erg subjectief.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, maar zelfs als heel betrouwbare mensen iets een slecht cijfer geven zegt dat nog niets over mijn eigen waardering, toch? Ik wil maar zeggen: de tb is uitermate betrouwbaar, maar ze zou ieder punkbandje een 1 geven..
Sinds wanneer is schaken een volkssport?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:47 schreef Gellius het volgende:
Een schaakbobo.
Wow! Diaan! Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Henk Kesseler?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wow! Diaan! Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Wel, sinds pyl zijn lage lusten er op losgelaten heeft, lijkt me.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sinds wanneer is schaken een volkssport?
Of sinds Russische dames met zilverkleurige plaknagels en fluorescerende polyesterjurkjes de sport beoefenen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Gellius het volgende:
Wel, sinds pyl zijn lage lusten er op losgelaten heeft, lijkt me.
Polyester, nylon, acryl... in ieder geval iets van kunststof.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:59 schreef Gellius het volgende:
Hm. *Kuch*. Nou ja - de jonge juffer heeft wel een schitterend figuurtje. Ik weet niet of we dat van pyl ook kunnen zeggen. Ik bedoel. Hm. Hè? Hm.
Is dat echt polyester?
Géén idee, Gwaen. Moeilijk.... moeilijk....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:08 schreef Gellius het volgende:
Een niemandalletje. Wat voor geurtje zou zo'n meisje nu op hebben, denk je?
Ja, dat weet ik precies hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Géén idee, Gwaen. Moeilijk.... moeilijk....
Welk luchie gebruikt de tb? Of weet jij dat soort dingen niet?
Hoezo valsspelen? Een stroomstoring is geen spelletje. Neem jij het leven wel eens serieus, Gellius?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het een beetje valsspelen om bij een stroomstoring met een elektrische zaklamp in bed te gaan liggen, eerlijk gezegd.
Nou? Zeg dan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Gellius het volgende:
Ja, dat weet ik precies hoor.
Ik? Nee. Sorry.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo valsspelen? Een stroomstoring is geen spelletje. Neem jij het leven wel eens serieus, Gellius?
De postbussen worden toch nooit op zaterdag gelicht, niet eerder dan zondagavond. Dan heb je nog ruim 1,5 dag.... of ga je ze zelf rondbrengen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef Tokay het volgende:
Ik moet nu eigenlijk door met m'n klusje... anders komen de kaarten nooit op tijd voor Kerst aan.
Nee, ik heb het ook over thuis. Je weet natuurlijk wel dat de badkamer de tweede deur links op de gang is. Dat weet je en zie je. Maar als je niks kunt zien, loop je dan ook gelijk naar de goede plaats?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
@ Wyccie... ik heb het over blindelings de weg weten in huis... niet ergens anders
Worden ze niet op zaterdag gelicht? Da's mooi, dan heb ik inderdaad nog even.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
De postbussen worden toch nooit op zaterdag gelicht, niet eerder dan zondagavond. Dan heb je nog ruim 1,5 dag.... of ga je ze zelf rondbrengen?
De tweede deur links is - na het afdalen van de trap - toch echt de keuken hoor. Tsk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook over thuis. Je weet natuurlijk wel dat de badkamer de tweede deur links op de gang is. Dat weet je en zie je. Maar als je niks kunt zien, loop je dan ook gelijk naar de goede plaats?
Doe eens alle lichten uit en blinddoek jezelf. Loop dan eens naar boven en ga daar naar het toilet. Loop vervolgens naar de keuken en ga dan brood smeren.
Hier worden ze niet op zaterdag gelicht in ieder geval....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Worden ze niet op zaterdag gelicht? Da's mooi, dan heb ik inderdaad nog even.
Rondbrengen?Nee hoor.... alles gaat in de bus.
Ik heb geen trap.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Gellius het volgende:
De tweede deur links is - na het afdalen van de trap - toch echt de keuken hoor. Tsk.
Ik zal wat beter mijn best doen, meester.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Gellius het volgende:
Sooty! Jouw dubbele helixen zien we hier niet vaak genoeg!
Niet zo jong?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef wyccie het volgende:
Scrutinizer, ben je inmiddels al achter de cupmaat van je toch eigenlijk niet zo jonge vriendin gekomen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen trap.![]()
En zoek jij nou maar dat luchtje van je tuberculosemeisje op.
Dat moeten geen helixen voorstellen. Mislukte vaas.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:19 schreef Gellius het volgende:
Wat moet die man met helixen?
Ja, we zijn met z'n allen tot de conclusie gekomen dat de borsten van je vriendin weliswaar jonger zijn dan je oldtimer, maar dat je vriendin zelf oud genoeg is om nu al in bed te liggen. Zoiets. Aldus Gellius.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet zo jong?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moeten geen helixen voorstellen. Mislukte vaas.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt een lekker luchtje als de vliegen erop afkomen.
Al haar lichaamsdelen zijn even oud.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, we zijn met z'n allen tot de conclusie gekomen dat de borsten van je vriendin weliswaar jonger zijn dan je oldtimer, maar dat je vriendin zelf oud genoeg is om nu al in bed te liggen. Zoiets. Aldus Gellius.
Dramaqueen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:24 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Maar hoe pront is ze?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Al haar lichaamsdelen zijn even oud.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef Tokay het volgende:
Nu weet ik nog de naam van dat geurtje niet! Hup, hup!
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen. Ik mag overigens wel vertellen wat voor geurtje ze gebruikt.quote:
Ze vond het stinken en heeft het weggegooid.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof dat de laatste deze is, Tokay. Maar kennelijk is het op. Of kwijt. Ofzo.. Weetikveel.
Nou ok, toe maar. Vertel dan maar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen. Ik mag overigens wel vertellen wat voor geurtje ze gebruikt.
Vertel......quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen. Ik mag overigens wel vertellen wat voor geurtje ze gebruikt.
Wat vervelend voor je.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman is weer thuis, al bijna een uur...![]()
Weet je zeker dat ze het niet fakete, lieve Gelliusquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:31 schreef Gellius het volgende:
Welnee, ze was hartstikke blij en vereerd, stomme wyccie!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze vond het stinken en heeft het weggegooid.
Kwikkrengetje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het niet fakete, lieve Gellius?
Dit is zo langzamerhand een slowchattopic geworden....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef Gellius het volgende:
We zitten overigens nu wel mooi zonder slowchattopic, mensen.
Mmm.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof dat de laatste deze is, Tokay. Maar kennelijk is het op. Of kwijt. Ofzo.. Weetikveel.
Vind je het geen lekker geurtje? Ik ken het geurtje niet, de naam wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eternity van Calvin Klein, gelukkig maar een klein beetje
Wat zijn we nu aan het doen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef Gellius het volgende:
We zitten overigens nu wel mooi zonder slowchattopic, mensen.
Juist wel, maar overdaad schaadt, zeker bij die geur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je het geen lekker geurtje? Ik ken het geurtje niet, de naam wel.
Ja dat is waar bij heel veel geurtjes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Juist wel, maar overdaad schaadt, zeker bij die geur.
Sommige mensen nemen dit spelletje niet serieus, denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mensen die niet in het slowchattopic wilden posten. Koppige ezels.
Ze zouden een ban moeten krijgen!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit spelletje niet serieus, denk ik.
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat zou géén goede geur zijn, denk je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mmm.Dat is een heel lekkere en frisse geur! Goede keus.
Het gaat gieten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef Gellius het volgende:
Iet giet ien. Of zoiets.
It giet oan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef Gellius het volgende:
Iet giet ien. Of zoiets.
Oud-voorzitter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ow is het die voorzitter van de Elfstedentochtbond/vereniging oid?
Zware, kruidige, Oosterse geuren. Opium van Yves Saint Laurent, bijvoorbeeld. Brrrr. Vies.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat zou géén goede geur zijn, denk je?
Ik hou ook niet van die hele zware geuren... ik heb nu wel Casmir van Chopard, is wel iets zwaarder maar erg lekker. Ruikt een beetje naar vanille. Verder is Tresor mijn grote favoriet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zware, kruidige, Oosterse geuren. Opium van Yves Saint Laurent, bijvoorbeeld. Brrrr. Vies.![]()
Of Coco van Chanel. Ook niet lekker.
(Maar hey, da's mijn mening. Sommige vrouwen zijn er wel gek op.)
Ik hou vooral van heel frisse bloemengeuren en citrusgeuren.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef Gellius het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met parfummetjes. Net onder de nek, straight vanuit de doesj.
Trusten Tokayquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Tokay het volgende:
Zij die gaan slapen groeten u!
[ afbeelding ]![]()
Wat niet? Jouw taalgebruik of het vergeten hondje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef Gellius het volgende:
Ach, zo erg is het allemaal niet, weyicc.
Is dat nu? Leuke line-upquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan ga ik maar naar Jools kijken. Vanavond met Mutya Buena, Beirut, The Ting Tings, KT Tunstall, Gabrielle Cimli, Martin Simpson en Band of Horses. Aparte aflevering.
Wat mag je zoal verwachten van zo'n moderne dubbele processor?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:43 schreef wyccie het volgende:
Mijn computer zat weer eens vast. En hij zou nog wel zo'n moderne dubbele processor hebben. Merk ik helemaal niks van.
Ze zingt verrassend goed nu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef wyccie het volgende:
Die Mutya vind ik een viezerd.
HD-recorder? Video-recorder?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef peaceman het volgende:
Wel jammer dat dat soort programma's altijd zo laat komen!
Toch op z'n minst dat je een internet browser en 1 ander programma tegelijk kunt openen. Bij voorkeur een fotoprogramma. Ik had Google Earth geopend.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat mag je zoal verwachten van zo'n moderne dubbele processor?
Bij de fietsenwinkel gekocht?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch op z'n minst dat je een internet browser en 1 ander programma tegelijk kunt openen. Bij voorkeur een fotoprogramma. Ik had Google Earth geopend.
Nee, met spaarpunten van de cornflakes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de fietsenwinkel gekocht?
Zo heb ik m'n rijbewijs gekregenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, met spaarpunten van de cornflakes.
Ik ga gelijk wat extra pakken cornflakes inslaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo heb ik m'n rijbewijs gekregen
Daar zijn de leukste mensen. De hemel is totally overrated.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
Dat is jammer. Ik kom in de hel.
Juiste sport, verkeerde nationaliteit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Gellius het volgende:
Is dat Jan Ullrich?
Volgens mij weet Peaceman niet hoe hij de HD-recorder moet instellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
HD-recorder? Video-recorder?
Jij bent de technicus in huis?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij weet Peaceman niet hoe hij de HD-recorder moet instellenen ik lag al in bed.
Van? Van wie?quote:We hebben van onze nieuwe stoelen gekregen![]()
![]()
Mooi staan is goed maar goed zitten is beter, waar het stoelen betreft.quote:Ze zijn erg mooi en staan ook mooi.
Ik háát Kerstmis, kitscherige pleurisgezelligheidquote:En vandaag de kerstboom opgezet en de kaarten geschreven... we wish you a merry Christmas.. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast wel. Hij ziet er nog steeds uit als een junk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef peaceman het volgende:
Zou ie nog aan de Olvaspeed zitten?
Ik ben meer van de muziek en de gulle lach...quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent de technicus in huis?
Eens een junk, altijd..... ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vast wel. Hij ziet er nog steeds uit als een junk.
Niet veel mensen weten dat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben meer van de muziek en de gulle lach...
Veel mensen weten te weinig...quote:
Moah, dat weet ik niet maar ik heb het niet zo op harddrugs-gebruikers. Harddrugs zijn ego-drugsquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent de technicus in huis?
[..]
Van niemand? We hadden ze half september besteld en we konden ze deze week ophalen.quote:Van? Van wie?
Tja ik ben vrouw, dus het moet ook mooi staan, maar ze zitten ook erg lekker. Alleen is onze eethoektafel iets te hoog...maar het kan prima.quote:[..]
Mooi staan is goed maar goed zitten is beter, waar het stoelen betreft.
[..]
Ach ik denk altijd maar dat je veel moet weten om te weten dat je weinig weet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel mensen weten weinig. Of dat te weinig is? Ignorance is bliss, toch?
Ik heb een ouwe zgn rookstoel die nog van mijn overgrootvader is geweest. Is van prachtig oud geworden cognac-kleurig leer wat in de loop van de jaren een mooie rode gloed gekregen heeft. Hij is in heel matige staat en hij zit beroerd maar staat mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ik ben vrouw, dus het moet ook mooi staan, maar ze zitten ook erg lekker. Alleen is onze eethoektafel iets te hoog...maar het kan prima.
Dan is het prima toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe zgn rookstoel die nog van mijn overgrootvader is geweest. Is van prachtig oud geworden cognac-kleurig leer wat in de loop van de jaren een mooie rode gloed gekregen heeft. Hij is in heel matige staat en hij zit beroerd maar staat mooi.
Ik vind dat ik best veel weet, dus weet ik weinig? Damn!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik denk altijd maar dat je veel moet weten om te weten dat je weinig weet.
Openbaring zo op een willekeurige zaterdagavond he?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best veel weet, dus weet ik weinig? Damn!
Ik vind vriendin wel een groot woord, dat benauwt een beetje. Maar nee, ze werkt in de horeca.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef peaceman het volgende:
Zeg Scrut, doet jouw vriendin ook iets vaags in de media en kunst?
Ik schiet inene in een mid-life-crisisquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Openbaring zo op een willekeurige zaterdagavond he?!
Heerlijk zijn die? Kun je er lekker op liggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een mega-grote tweezits-bank. 2,30m breed en ruim 1m diep.
Ah... idd als ze enkel de door jou bestelde biertjes tapt en aan het einde van de avond het geld van de rekening incasseert, is dat een magere bodem om voor vriendin door te gaan. Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind vriendin wel een groot woord, dat benauwt een beetje. Maar nee, ze werkt in de horeca.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ah... idd als ze enkel de door jou bestelde biertjes tapt en aan het einde van de avond het geld van de rekening incasseert, is dat een magere bodem om voor vriendin door te gaan. Dat ben ik helemaal met je eens!
Zooo lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk zijn die? Kun je er lekker op liggen?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah... idd als ze enkel de door jou bestelde biertjes tapt en aan het einde van de avond het geld van de rekening incasseert, is dat een magere bodem om voor vriendin door te gaan. Dat ben ik helemaal met je eens!
Sportquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n idee dat ze ook nog zijn sportinstructrice is.
Van de week werd ik op mijn werk beticht van onsportief zijn.... terwijl ik toch geregeld aan het klaverjassen benquote:
Ah en daar ga je vaak eten? En dan word je door haar tewoord gestaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zo zit het gelukkig niet. Ze werkt als gastvrouw in een groot restaurant.
Gek genoeg denken ze op mijn werk vaak dat ik veel sportquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van de week werd ik op mijn werk beticht van onsportief zijn.... terwijl ik toch geregeld aan het klaverjassen ben
Hmmm gek hoor...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gek genoeg denken ze op mijn werk vaak dat ik veel sport
Dat is het belangrijkste... dat je lekker kunt liggen op een bank. Ik heb een hekel aan zitten op een bank, lig het liefst op een bank.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zooo lekkerJe kunt er volledig gestrekt op liggen of met z'n tweeën languit op liggen. Met allemaal grote losse kussens.
Je bent daar wel eens langsgelopen en hebt haar zien staan? Is dat dan jullie 'relatie'?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, beetje te sjieke tent voor een neo-hippie,
Erg vaag is het inderdaad nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm gek hoor...
Wij denken hier vaak dat je iets vaags in media en kunst doet, maar dat is natuurlijk ook onzin...
Hij is zo diep dat je extra kussens in je rug moet hebben om er op de traditionele manier, dwz met beide voeten op de vloer, op wil zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste... dat je lekker kunt liggen op een bank. Ik heb een hekel aan zitten op een bank, lig het liefst op een bank.
Ik ben er zélfs nog niet langsgelopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent daar wel eens langsgelopen en hebt haar zien staan?
Lieve hemel.... waar is die overdaad?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Speciaal voor Scrut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kun je een beetje meegenieten met onze kerstsfeer ;;)
Ow ja onze nieuwe stoelen:
[ afbeelding ]
Je zit er middeninquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lieve hemel.... waar is die overdaad?
Ben jij ook al zo'n wijf. Gisteren Gellius al met z'n olielampjes en nu jij met kaarsen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kerstboom
Kaarsen heb ik wel altijd.
Natuurlijk een kerstboom, dat hoort er toch bij. Het is trouwens een hele mooie Nordman.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kerstboom
Kaarsen heb ik wel altijd.
Dat doet het goed bij de vrouwtjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n wijf. Gisteren Gellius al met z'n olielampjes en nu jij met kaarsen.
Jij bent toch de neef van Tokay?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik toch gewoon een kerel.
Ja, maar gelukkig slaat die twinkelfonkelziekte een generatie over.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent toch de neef van Tokay?
Heb jij altijd kaarsen bij je als je langs dat restaurant loopt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doet het goed bij de vrouwtjes
Ik heb inderdaad altijd kaarsen bij me als ik nooit langs dat restaurant loopquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb jij altijd kaarsen bij je als je langs dat restaurant loopt?
Je moet niet zo in relaties denken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef peaceman het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van die relatie van je...
meer in vage bekenden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet niet zo in relaties denken.
Meer in termen van twee mensen die het leuk vinden zo nu en dan iets samen te doen of samen te zijn en daar ook een beetje bij te zoenen enzo.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer in termen van twee mensen die het leuk vinden zo nu en dan iets samen te doen of samen te zijn en daar ook een beetje bij te zoenen enzo.
Thnx, al zijn de stoelen wel iets donkerder dan het hier op de foto lijkt. Maar het past idd goed. Misschien volgend jaar een zelfde soort bankstel nog.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef wyccie het volgende:
Mooie kleur en stof hebben de stoelen, Diaan. Kleurt goed bij de rest.
Nee, gewoon gelijk gaan neuken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef peaceman het volgende:
Ik ben geschokt Scrut... nee, zo'n zoenmeisje is niks voor jou!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon gelijk gaan neuken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon gelijk gaan neuken natuurlijk.
Vast zo'n hele brede kerel!quote:
Niet veel mensen hoeven dat te weten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Heel breed maar, helaas voor hem, nog geen 1,60m lang.
O pardonquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet veel mensen hoeven dat te weten.
Je gaat je vrouw slaan zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef peaceman het volgende:
ik word er onpasselijk van... ik ga snel wat anders doen
Het is een band die waarschijnlijk niet geraden gaat worden omdat Peaceman niet weet hoe hij de HD-recorder moet programmeren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ze is zeker een Nederlandse zangeres?
Ik heb al toegegeven dat ik gezoend hebquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Vertel jij dan maar eens een geheimpje over jezelf.
Ik dacht het niet......quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat je vrouw slaan zeker?
Ga jij nu maar de handleiding van de HD-recorder lezenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef peaceman het volgende:
De plaatjes in dit topic zijn ook geheim of niet?
nu echt pleitte
Dat is toch geen geheim.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al toegegeven dat ik gezoend heb
Waarom zou ik mijn vrouw willen slaan? Al zou ik haar nog kunnen straffen natuurlijk voor het niet instellen van de harddisk recorder...quote:
Dat doe ie niet, daar heeft hij mij voor en daarom slaat hij ook niet. Anders kan hij de HD-recorder niet meer gebruiken....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga jij nu maar de handleiding van de HD-recorder lezen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vrouw willen slaan? Al zou ik haar nog kunnen straffen natuurlijk voor het niet instellen van de harddisk recorder...
Je hebt gelijk... DAAROM sla ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ie niet, daar heeft hij mij voor en daarom slaat hij ook niet. Anders kan hij de HD-recorder niet meer gebruiken....
Welnee, Scrutinizer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Fuckin' Hell, Tokay![]()
Je hebt jezelf overtroffen.
Hou op!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Welnee, Scrutinizer.Ik heb nog véél méér in petto!
Deze vind ik ook érg fijn:
[ afbeelding ]
Wij blijven ferm weerstand bieden aan de kerst-haters, Diaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Die is verdwaald of is speciaal overgekomen om eens een keer de kerstsfeer te proeven.
Tokay, er zijn hier bijna allemaal barbaren... daartussen moeten wij ons staande zien te houden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wij blijven ferm weerstand bieden aan de kerst-haters, Diaan.
Ik ga over niet al te lange tijd slapenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Al ga ik nu ook even wat anders doen, hetzelfde als Peaceman......![]()
Misschien tot straks.
Dat is de hel. Ik kan me voorstellen dat Wyccie daar bang voor is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef Tokay het volgende:
Huh? Zei je iets, Scrutinizer?![]()
En wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Erg knus, nietwaar?
Ach welnee. Ik ben niet bang. Nergens voor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is de hel. Ik kan me voorstellen dat Wyccie daar bang voor is.
Tssssk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef wyccie het volgende:
Daar word ik toch best wel misselijk van, Tokay.
Dat is compensatie-gedrag om dat je onzeker bent over je lengte of beter gezegd, je gebrek aan lengte.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, een kerel die een hekel heeft aan kaarsjes, lichtjes, olielampjes, en dat soort zooi.
Je hebt me helemaal door, meneer de Psycholoog.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is compensatie-gedrag om dat je onzeker bent over je lengte of beter gezegd, je gebrek aan lengte.
Ho! Even wachten!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen, over een uurtje of 6 moet ik er alweer uit
Trusten
De sherry was in de vrouw?quote:Op zondag 16 december 2007 21:38 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan, klopt, ik vond dat ik mezelf een beetje te erg had laten gaan.![]()
Ow ja, dat kan ook...quote:Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef Tokay het volgende:
De kerstgekte, peace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |