Is dat niet dat Amerikaanse(?) kind dat als eerste een perfect 10 haalde bij turnen op de brug/stok/whateverquote:
Dat hebben ze toch nog nooit gedaan? Of is het nu heel extreem.quote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben verdrietig, op mijn werk begrijpen ze me niet.
Ja, het is heel extreem. Afgelopen woensdag deed ik door toeval het allermooiste wat ik ooit heb mogen doen. Op het hoogtepunt daarvan werd mij door een volstrekt onlogische en onbegrijpelijke beslissing van hogerhand het werken onmogelijk gemaakt. Ik ben er nog steeds verdrietig over en nu vraag me af of ik m'n volgende contract wel moet gaan ondertekenen. Komt nog eens bij dat een collega van mij alle complimenten heeft gekregen voor mijn prestatiequote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch nog nooit gedaan? Of is het nu heel extreem.
Dus je was al bezig bent van de opdracht afgehaald en je collega heeft afgemaakt waar jij mee bezig was en de complimenten gekregen?? Jeetje... ik kan niet voor je beslissen maar dit is toch wel een kutstreek van je baas hoor. Ik zou het denk ik niet doen, als ik met zulke mensen moest werken. Je moet toch ook een beetje plezier hebben in je werk(omgeving).quote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is heel extreem. Afgelopen woensdag deed ik door toeval het allermooiste wat ik ooit heb mogen doen. Op het hoogtepunt daarvan werd mij door een volstrekt onlogische en onbegrijpelijke beslissing van hogerhand het werken onmogelijk gemaakt. Ik ben er nog steeds verdrietig over en nu vraag me af of ik m'n volgende contract wel moet gaan ondertekenen. Komt nog eens bij dat een collega van mij alle complimenten heeft gekregen voor mijn prestatie
Niet helemaal. Door die beslissing was ik geheel en al uit 't veld geslagen en heb een collega gevraagd m'n werkzaamheden over te nemen. Een andere aanwezige collega van wie de "baasjes" graag willen denken dat-ie heel goed is, heeft de complimenten gekregen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus je was al bezig bent van de opdracht afgehaald en je collega heeft afgemaakt waar jij mee bezig was en de complimenten gekregen??
je weet dat ik stop met Fok! als je je mond niet kan houden?quote:ben nu wel heel nieuwsgierig wat dat allermooiste wat je ooit mocht doen, is.... je mag me pm-en![]()
Jeetje.... ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent.quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet helemaal. Door die beslissing was ik geheel en al uit 't veld geslagen en heb een collega gevraagd m'n werkzaamheden over te nemen. Een andere aanwezige collega van wie de "baasjes" graag willen denken dat-ie heel goed is, heeft de complimenten gekregen.
[..]
ik hou mijn mond natuurlijk! Promis!quote:je weet dat ik stop met Fok! als je je mond niet kan houden?
thnx!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
You got mail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |