Issues?quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef Darkwolf het volgende:
The cake is a LIE!!!!
ik zal er eens over nadenkenquote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef vamperotica het volgende:
Hee mevrouw de bakselsbaksterzoessie....
Wat is leuk, lekker én makkelijk voor de kerstviering van 't Mickemonster?
Ik wilde me er makkelijk vanaf maken met gehaktballetjes, maar dat staat al 3x op "het lijstje"
of heb je meteen de hele week geen last meer van ze??quote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge.
Dag begon al weer goed, had gelijk de ergste paar klanten die we hebben aan de lijn![]()
Op dat soort momenten wil ik toch weer naar ander werk gaan uitkijken
woensdag.quote:Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal er eens over nadenken
wanneer heeft monster kerstviering?
Doe dat dan ook. En dan met een positieve inslag. The only way is upquote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge.
Dag begon al weer goed, had gelijk de ergste paar klanten die we hebben aan de lijn![]()
Op dat soort momenten wil ik toch weer naar ander werk gaan uitkijken
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 december 2007 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of heb je meteen de hele week geen last meer van ze??
quote:Op maandag 17 december 2007 08:21 schreef draculettetje het volgende:
vind je het erg als ik het niet helemaal snap????
quote:Op maandag 17 december 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
Issues?
ik dach ook aan kerstboom cakejes ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
woensdag.
Kad al gedacht aan kerstboompjes van bladerdeeg... met groene hagelslagdinngetjes en van die zilvere balletjes ofzo....
er stond ook al croisantjes met een worstje op
het lijstje... Dat lijkt wel veel op "ingepakte coctailworstje" he?
* vamperotica gaat maar eens in het OUD traktatietopic kijken
Cakejes zit dan weer wat meer smaak aan als aan die bladerdeegdingessen he?!quote:Op maandag 17 december 2007 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dach ook aan kerstboom cakejes ofzo
En het geeft minder zooi met het eten.quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Cakejes zit dan weer wat meer smaak aan als aan die bladerdeegdingessen he?!
Dat doen ze toch op school...quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het geeft minder zooi met het eten.
Ja, dat voelt best okay. Dan zeg je dat: the only way is.... (sk)up. ha!!! Tegelijk, he!quote:
1....2......3....quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat voelt best okay. Dan zeg je dat: the only way is.... (sk)up. ha!!! Tegelijk, he!
Goe plan!quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef draculettetje het volgende:
yep en als je geen zin heb in cakejes bakken koop je een cake en een kerstboom vormpje en steek je gewoon kerst boompjes uit
Bladerdeeg dinges is sneller klaar, tochquote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat doen ze toch op school...
ha ha grapjas en nu ga ik echtquote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Zet een zilveren belletje naast je. En dan wel tingelen als je iets wil in je kamer. Komt wel goed met die houding
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!quote:Op maandag 17 december 2007 13:05 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik mn bed in
mn huishoudelijke hulp is er en ik mag nie van d'r helpen en da kan ik nie dus ga ik maar slapen
vind het best wel spannend eigenlijk en weet me geen houding te geven help
En daarna deze kant opquote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
owkee komt ze......quote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
ik wenste juist van wel. maar dan zitten we met een probleem héquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Klassieker. Hoop niet dat het jouw eigen behandelaar is
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef nokwanda het volgende:Precies
Maar hey, geloof me.... je moet wel haast zelf geschift zijn als je in die branche werkt. Ik zit er tegenwoordig ook in... nuff said
Dus weet waar je op valt
quote:Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten.eigen ervaring zeg maar
quote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
mocht ik dus ooit de seat kwijt raken weet ik wat me te wachten staat.....quote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
wij houden niet van zeiksnorrenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Hier is vanochtend een monteur gevlucht. was allergisch voor katten
Ik hoode hem voor de deur met de baas bellen:
Ja, nou, ik was 5 minuten binnen en ik werd al ziek, da doek mooi nie, anders zit ik de hele vakantie ziek thuis.
Ik heb me bijna dood gelachen. de beste man heeft geen kat gezien. Zijn collega vertelde hem bij het binnen komen dat ik katten had. Daarom draaide hij om en liep naar buiten. Niet eens een minuut. Grote aansteller. Liet ie mooi zijn collega alles alleen opknappen. Stomme lul.
Maar goed....voor mij was het prima. Zo'n zeiksnor mag hier best wegblijven.
Thee mag natuurlijk ook, ik hou het bij koffie om even wakker te wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag thee ook?
en nog wat op het programma staan vandaag?
ik krijg een vriendinnetje op bezoek
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor, ik vind ook niet dat je het topic vervuildquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef Topspin het volgende:
Stof voor op de weblog dus ik zal het topic niet meer vervuilen
Komt over alsof het een dagtaak is om op psychologisch gebied in orde te blijven maar het is niet alleen dat. Even bijsturen en gas terug en in het juiste vaarwater komen om vervolgens weer een tijd wat anders te doen. Zorgen dat opstaan gaat met enige zin om vervolgens te blijven opstaan met zin. En dan is het wel eens nodig om eens te kijken over hoe ik functioneer.
Nu echt weg
Wie weet straks verder met cursus of zomaar wat schrijven in word, ze hebben me gevraagd om eens een stuk te schrijven over afgelopen jaren en wie weet dat ik dat eens ga doen. Kijken of er nog een beetje inspiratie is.
Ik zeg prettige dag en tot ooit. Waarschijnlijk straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |