quote:
-XX-, laat volgende keer je groupies thuisquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef MetalSonic het volgende:
[ afbeelding ]
allemachies net op tijd![]()
:D:D HAXORZ HOAX
Ruim ze uit het veld met cillit gang bang!!!!1quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
-XX-, laat volgende keer je groupies thuis![]()
Dat valt op dit moment niet te bevestigenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:50 schreef Geerd het volgende:
Loop je weer gras te kouwen?
Tjeh, boeiend?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:28 schreef devillin het volgende:
Hoi hoi![]()
Ik heb in oktober mijn motorrijbewijs gehaald.
Ik heb een zwarte Honda VFR 800 v-tec abs van 2003 waar ik jammer genoeg nog niet zoveel op heb gereden want het werd al aardig snel behoorlijk koud en nat.
Pcies op tijd geslaagd dus want ik moet er niet aan denken nu te moeten lessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, boeiend?![]()
![]()
[..]
Tjeh, boeiend?![]()
![]()
Ah u is untermesch vrouw. WelkomFoto's van de bike toevallig? Zonder kleren mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkomquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef devillin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft dezelfde in zilver maar dat is vast boeiend enzo...
Ik heb dat afdekkapje van het zadel gehaald en er komt volgende week een kofferset op, zijkoffers en topkoffer.
Inmiddels uit de achterbak van de auto gehaald. Ik wacht tot ie pootjes krijgt en op mijn accu kruiptquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het met je acculader, inmiddels doorgebrand![]()
Mooie motorquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef devillin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft dezelfde in zilver maar dat is vast boeiend enzo...
Ik heb dat afdekkapje van het zadel gehaald en er komt volgende week een kofferset op, zijkoffers en topkoffer.
Zeer slecht, gaat absoluut niet samen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef devillin het volgende:
Wat is de verhouding man-vrouw eigenlijk hier bij FOK!MC?
Goed manquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inmiddels uit de achterbak van de auto gehaald. Ik wacht tot ie pootjes krijgt en op mijn accu kruipt
grijnz...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeer slecht, gaat absoluut niet samen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed manIk wacht ook tot mijn pakkingen aangegroeid zijn en de boel weer netjes afsluiten
Uhmm....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef devillin het volgende:
Wat is de verhouding man-vrouw eigenlijk hier bij FOK!MC?
Geen vrouwen, 1 meisje en de rest mannelijk (of iets wat daar op lijktquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef devillin het volgende:
[..]
grijnz...![]()
hoeveel mannen, hoeveel vrouwen?
vrouwen waarschijnlijk zwaar in de minderheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet onze 2 heilige strijdersquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmm....
Een paar metromannen, een paar testosteron bommetjes, twee die de weg regelmatig kwijt zijn letterlijk en figuurlijk, homo's van alles en nog waten regelmatig vrouwelijk bezoek waarvan één regelmatig post en de anderen als ze nieuwe kleding hebben
Ik merk geen verschil met het werk. ICT en overheid gaat zo lekker samenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:59 schreef Rib-i het volgende:
Iets klopt niet in de statistieken
posts views
19 2598Goed man die upgrade
En onze eigen politieagentquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vergeet niet onze 2 heilige strijders
Ja, het gaat hier nooit ergens over en daar zijn mannen héél goed inquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef devillin het volgende:
[..]
grijnz...![]()
hoeveel mannen, hoeveel vrouwen?
vrouwen waarschijnlijk zwaar in de minderheid?
Ik dacht dat ik onder de weg kwijt vielquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En onze eigen politieagent
Eigenlijk van alles en nog wat, van studenten tot managers
Val je ook onderquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik onder de weg kwijt viel
Oke, dan weet ik tenminste waar ik het over moet hebben hier ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier nooit ergens over en daar zijn mannen héél goed in
Het is hier goed toeven, alles met een zak zout nemen dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:10 schreef devillin het volgende:
[..]
Oke, dan weet ik tenminste waar ik het over moet hebben hier ...
Ja, laat maar wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm lastig lastig. Post wel of ik kan zo rond 3 februari
Ik heb in het vorige topic iets gelezen over Cillit Gang Bang, denk je dat nodig te hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:22 schreef bvvt het volgende:
bvvt is ook weer van de partij
Morgen vroeg er uit om om 12 uur richting werk te gaan - en door naar feestje van het werk in utrecht. Om vervolgens ergens na 1 uur weer terug te zijn en op zondag laveloos in bed te blijven liggen
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic iets gelezen over Cillit Gang Bang, denk je dat nodig te hebben [ afbeelding ]
Neu, niet echtquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic iets gelezen over Cillit Gang Bang, denk je dat nodig te hebben [ afbeelding ]
Die ook niet nodigquote:
Dag UWasHierquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:31 schreef ikookhier het volgende:
Devillin welkom![]()
Rib-iik meld alvast dat ik mogelijk niet kan
![]()
Bazziekstatus van je bike al verandert
![]()
Bvvtbvvt
![]()
IOH out![]()
Ja, ik zocht een plaatje en kon de juiste niet vindenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef bvvt het volgende:
hey 5 op 1 rij
Waar niet gewerkt wordt kan niet gestaakt wordenquote:
Verrek, nieuw bewijsmateriaalquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef Rib-i het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hEgi52WJ3n0
BazzieK in action
Dat kan niet echt zijnquote:
Zit dan net weer op school dus weekend moet gewoon kunnen dan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat kan niet echt zijn
ik ga pitten, Hou donderdag 31 januari maar vrij voor de motorbeurs of een andere dag![]()
Goeiemorgennnnnquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:10 schreef Cageon het volgende:
nice bike devillin! Jammer van de topkoffers enzo
Bij wijze van TVP
quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:10 schreef Cageon het volgende:
nice bike devillin!
geen idee, 't is op een ijsbaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ah, net feestje dus en geen darkroom aanwezig
[ afbeelding ]
Nou jah, als eerste motor om mee te beginnen wel aardig toch?quote:
Geen idee wat het gaat wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:23 schreef devillin het volgende:
[..]
Nou jah, als eerste motor om mee te beginnen wel aardig toch?
Moet mijn eerste schuiver nog gaan maken enzo....![]()
oewwww, soort holiday on ice bvvt?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen vrouwen, 1 meisje en de rest mannelijk (of iets wat daar op lijkt). Van de regelmatige posters in ieder geval.
Tvp.Sowieso schrijf je zo.
Ola Elrib-iquote:
Die pic had ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Rib-i het volgende:
Laatste HCM onder de rook van R'dam:
[ afbeelding ]
Aardigquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:23 schreef devillin het volgende:
Nou jah, als eerste motor om mee te beginnen wel aardig toch?
Moet mijn eerste schuiver nog gaan maken enzo....![]()
Stap nou maar in de autoquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aardig![]()
volwassen motorfiets.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dag!Is hier de Fok! MC scooterclub?
![]()
Net een half uurtje geleden was ik terug van de Derbi in Gelderland ophalen.![]()
Ik had de kleine ergens anders laten overnachten, en ben om 7.00 in de auto gesprongen.
Dat ding moest daar weg, want de eigenaar vertrekt naar Amerika.![]()
Mag het ook met de autoquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die pic had ik niet.![]()
Vetprobbig.![]()
Ik ben klaar voor een nieuwe HCM meet.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi ding manZal wel druk worden in het fietsenhok als je niet thuis bent
"wel wat"quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef BazzieK het volgende:
Bazzie is gaan winkelen flater #247:
Nieuwe schoenen kopen en er thuis achter komen dat ze wel wat subtieler hadden gekund.
Niet zo van, "wauw wat trekken die schoenen mijn aandacht laat ik die maar is kopen"?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja, in de winkel vielen ze niet als dusdanig op
In de winkel leek de verhouding wit / goud iets beter in balansquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet zo van, "wauw wat trekken die schoenen mijn aandacht laat ik die maar is kopen"?
Ja idd, het is een beetje veel witquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In de winkel leek de verhouding wit / goud iets beter in balans
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja idd, het is een beetje veel wit![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef BazzieK het volgende:
Nieuwe schoenen kopen en er thuis achter komen dat ze wel wat subtieler hadden gekund.
Maar die is tof!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Geerd het volgende:
Of deze http://nl.youtube.com/watch?v=4TnfBx3RCQE
110 met bij steppen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef ikookhier het volgende:
Wat is de top nou van zoeen scoot WB
Ik weet wie het zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:23 schreef Cageon het volgende:
kun je ze het kwalijk nemen?
Ik denk dat je ze serieus mooi vind, en ze hier nog even wil showen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:51 schreef ikookhier het volgende:
WB blijkt enorme toename van photoshop kwaliteiten te onder vindenOntkenning
160 km/u volgens de vorige eigenaar. Ik geloof't niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef ikookhier het volgende:
Wat is de top nou van zoeen scoot WB
quote:[message=8552282,noline]Waterman ®™ schreef op 15 december 2007 @ 15:18[/message]:
Yessssssssssssssss!!! ...Bo/ter/geil ding man!!! hahaha![]()
![]()
![]()
Ben heel erg benieuwd naar je bevindingen
quote:[message=8552607,noline]WIDM schreef op 15 december 2007 @ 16:36[/message]:
Ziet er erg mooi uit! lekker sporty, en mooi kleurtje.
Lijkt me een geweldig wendbare en snelle rakker in de stad en omstreken.
Gefeliciteerd!
quote:[message=8552840,noline]Maikel84 schreef op 15 december 2007 @ 17:17[/message]:
Dikke race-plee![]()
Ziet er wel grappig uit, en ook nog eens radiale remklauwen voor..
Aparte veer hanging / 'achterbrug' trouwesn voor een scooter..
Jij hebt intussen al heel wat verschillende soorten fietsen gehad volgens mij...
quote:[message=8553245,noline]Fred_63 schreef op 15 december 2007 @ 18:39[/message]:
Komt die toevallig uit Ede.
Proficiat met het scheurijzertje.
Morgen testdagquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
160 km/u volgens de vorige eigenaar. Ik geloof't niet.![]()
Verder ben ik nog niet harder geweest dan 70 in de bebouwde komen. Wat een wind!![]()
En 500 meter weer terug .. mijn proefrit was nou niet bepaald uitgebreid.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze serieus mooi vind, en ze hier nog even wil showen. [ afbeelding ]
Een snelle rakkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
Dan zie je dat de kenners op MF zitten.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
geil dingetjequote:Op zaterdag 15 december 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dag!Is hier de Fok! MC scooterclub?
Mooi manquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef BazzieK het volgende:
Als jij ooit gaat basketballen hoor ik het wel dusquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi man
Als je een basketballende bruine beer zou zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat basketballen hoor ik het wel dus
vandaar dat kontje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah niet echt..plastiek is voor mietjes
Motorscooterrijders met een motorrijbewijsquote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
WB, ga je nu ook een jas met bontkraag kopen?
quote:[message=8555163,noline]De Buikschuiver schreef op 16 december 2007 @ 09:32[/message]:
Je zult het niet geloven, want die GP1 kom je in Napoli nauwelijks tegen (in maanden niet gezien), maar JUIST gisteravond reden er twee balletdansers druk met elkaar vechtend door het drukke verkeer heen een Bev250 en een scooter die ik niet kon identificeren. Allebei kwamen ze ontzettend hard van hun plaats, gingen verschrikkelijk plat (geen kneedown natuurlijk, maar de "knik"-techniek waarbij de berijder relatief rechtop blijft zitten voor het overzicht terwijl de motor tot aan de stepjes tegen de grond wordt gedrukt) in die korte bochtjes om de auto's links en rechts heen en gaven elkaar geen duimbreed toe. Ik wou ook meedoen natuurlijk niet om echt proberen de snelste te zijn (want ik had m'n vrouw achterop en die is daar niet zo dol op) maar vooral om te kijken wat die onbekende met die bijzondere achterwielophanging nou voor scooter had. Het leek wel wat op een Nexus 500 maar dan compacter en met rechtere lijnen. Iedere keer als er even een stukje ruimte van 5-10 meter was kon ik weer een stapje dichterbij komen. Eerste identificatie: het geluid. Dat klinkt als een bekende 250: broooooooot!Aha een zwarte uitlaat die door het kleine achterspatbord ook van de linkerkant te herkennen is, het is een QUASAR! Ik begon te vermoeden dat ik met de Spanjaard te maken had, wat een ongelofelijk toeval, maanden zie je hem niet, dan lees ik het topic van WB en onmiddellijk kom ik er een in het wild tegen??? Ik kon naast hem komen en de kleine letters "GP1" waarnemen! Het was een echte Derbi!
Hierdoor ontsnapte de Bev250 die al een auto voorsprong had genomen (we kwamen op het punt dat het rustiger wordt en de auto's verder uit elkaar rijden met minder tegenliggers), ik moest wachten op een gaatje terwijl de GP1 opgesloten zat tussen mij en de auto's, daarna ging ik achter de Bev250 aan maar die was inmiddels al uit zicht en niet meer in te halen...
Je kent wel de "Streefighter", een gepimpte ss waar de kappen van afgehaald zijn en dan met een soort Mad Max-uiterlijk en met halogeenlampjes van Ikea voorop rijden ze hier en daar rond. Maar kijk nou eens naar de derde foto van WB:
DIT is pas een "streetfighter"!!! :} Omdat hij "in the street" echt zeer hoog presteert en omdat-ie zonder aanpassingen wel in Mad Max mee kan doen! Wat een waanzinnig ontwerp, in het echt is hij nog veel mooier dan op de foto!!!
quote:
Vriendin en de kleine hebben zo al genoeg te stellen. Morgen heb ik een vrije avond.quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
waarom morgen pas?
Naar buiten hoef je ook nietquote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
verveel me. ben alweer uitvergaderd voor vandaag.
Wij moeten in een week naar een ander computersysteem,quote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
verveel me. ben alweer uitvergaderd voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschillende mensen, verschillende wensen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij moeten in een week naar een ander computersysteem,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschillende mensen, verschillende wensen.![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Indeed.quote:
Correct.quote:Op maandag 17 december 2007 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
De scooter
Bazzieks patta's
Dit moet wel het verkeerde topic zijn
Vergeet je remschijf-slot er niet af te halenquote:Op maandag 17 december 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga wel zien, eerst even de accu bijladen, ding had een tijdje stilgestaan.![]()
[ afbeelding ]
En nu eerst afwassen en het Triumph achterwiel gereed maken.
Petjesquote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n scooter gassiezo'n petje
quote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooo.......
Als een scooterr.quote:Op maandag 17 december 2007 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
En, hoe rijdt de scooter?
quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Cageon het volgende:
jij en rijden![]()
het enigste wat ik jou heb zien doen is sleutelen slopen en olie verversen drinken
Nog wel.quote:
Voor geen goud doe ik dit nog een keer.quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Cageon het volgende:
WB, zou je mijn achterwiel (en ook maar meteen de motor) schoon kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een zwaar leven heeft 't kantoor pikkiej zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ik d8 vroeger toch echt dat het leven bij volwassenheid plezierige vormen ging aannemen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef Cageon het volgende:
Wat een zwaar leven heeft 't kantoor pikkiej zeg![]()
Wanneer wordt ik nou eens volwassen..![]()
En het is even topdrukte.![]()
Volgende week vakantie.![]()
Dus deze week moeten we voor 2 weken 'leven'.![]()
quote:Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 dag in de week @ amsterdam. andere 7/8 uur thuis. Dan nog fulltime op school (en dan bedoel ik ook echt fulltime).quote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik d8 vroeger toch echt dat het leven bij volwassenheid plezierige vormen ging aannemen.
Wanneer wordt ik nou eens volwassen..![]()
En het is even topdrukte.![]()
Volgende week vakantie.![]()
Dus deze week moeten we voor 2 weken 'leven'.![]()
![]()
[..]
Vertel.
Druk bezig met 't project veel getress![]()
En natuurlijk vrije tijd vullen met leuke dingen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Sterkte. Als we ergens mee kunnen helpen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Cageon het volgende:
1 dag in de week @ amsterdam. andere 7/8 uur thuis. Dan nog fulltime op school (en dan bedoel ik ook echt fulltime).
Druk bezig met 't project veel getress![]()
Na de kerstkaarten, driedubbele verhuizing en andere zaken.
Wat valt daar onder? Dit moment?quote:En natuurlijk vrije tijd vullen met leuke dingen![]()
Jammer dat het zo koud is, konden we ff rijden.
Naja, wat zeg ik, morgen weer vanaf 8.00 werken.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sterkte. Als we ergens mee kunnen helpen.
Na de kerstkaarten, driedubbele verhuizing en andere zaken.![]()
kerstkaarten... nu nog
Nee dankje komt allemaal goed
Nee dit moment ben ik aan het werk, weinig plezier.quote:[..]
Wat valt daar onder? Dit moment?![]()
Documenteren etc.. nog best lastig om het goed en duidelijk te doen.Rijden met een motorscooter samen?quote:Jammer dat het zo koud is, konden we ff rijden.
Dan ook alleen om een bakje (thee!) te doen bij de mac.
Wordt alleen wel pas volgend jaar als de pekel weg is
Succes en truste!quote:Naja, wat zeg ik, morgen weer vanaf 8.00 werken.![]()
![]()
bvvt ook weer thuis
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
En waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef BazzieK het volgende:
Vertrouwen in de mensheid na vanavond
[ afbeelding ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
@ WBDe VARA zou er een documentaire over kunnen maken
@ BazzieK
Niet zeuren spuiten, gewoon slikkenMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nog wel.![]()
[..]
Voor geen goud doe ik dit nog een keer.![]()
Ben sowieso al geen poetser. Maar dit was de gelegenheid bij uitstek.
Rendement boosten van de financiele uitgave door wat extra werkzaamheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer "nee" zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hum..... ik daar helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrouwen en luisteren. Jij hebt nog een hoop te leren.
Islam is zo gek nog niet. [/Pimber]![]()
![]()
![]()
Wanneer kan dat probleem gaan optredenhebben vrouwen daar een soort van periode voor?
kan ik het nog gaan verwachten
![]()
![]()
Geen noodquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Nog een paar maanden alvorens ondergetekende een vakantie kan plannen
[ afbeelding ]het is ook meer een "vakantie"
alsin een samenloop van omstandigheden, met een voordeel voor koffiekoekje, in de vorm van een aantal dagen vrij
![]()
![]()
Met 30+ ben je afgeschreven. [/Pimber]quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Hum..... ik daar helemaal geen last van
Wanneer kan dat probleem gaan optredenhebben vrouwen daar een soort van periode voor?
kan ik het nog gaan verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan je regelmatig toch even los.![]()
![]()
Vertelquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen noodhet is ook meer een "vakantie"
alsin een samenloop van omstandigheden, met een voordeel voor koffiekoekje, in de vorm van een aantal dagen vrij
"samenloop van omstandigheden" als in "ik heb mijn ontslag gekregen"![]()
![]()
Ja! Als ik dat ga vertellen is het lang niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vertel
"samenloop van omstandigheden" als in "ik heb mijn ontslag gekregen"SPOILER: Alleen toegang voor Rib-iOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloed zweet en tranen na het uitprinten van de szr manual op school.
Damn, dat zijn haast 2 pakken papier.
Sowieso schrijf je zo.![]()
Door jou soort mensen kunnen anderen binnenkort een kopieer-/printpas gaan aanschaffen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:29 schreef -XX- het volgende:
Damn, dat zijn haast 2 pakken papier.
Namens hen... alvast bedankt
En vervolgens lees je hooguit 10 pagina's van het geheel...![]()
![]()
Dat was al een plan van school voordat ik het gedaan had.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Door jou soort mensen kunnen anderen binnenkort een kopieer-/printpas gaan aanschaffen...
Namens hen... alvast bedankt![]()
Maar nu hingen er briefjes aan de computer: maximaal 5 pagina's per document.![]()
Mijnes had 9 hoofdstukken.
Dus verschillende documenten.
Ohhh, maar nooit meer hoor.
Ik voelde me erg ongemakkelijk dat het papier er uit raasde.
Alsof je het gaan lezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat was al een plan van school voordat ik het gedaan had.![]()
Maar nu hingen er briefjes aan de computer: maximaal 5 pagina's per document.![]()
Mijnes had 9 hoofdstukken.
Dus verschillende documenten.
Ohhh, maar nooit meer hoor.
Ik voelde me erg ongemakkelijk dat het papier er uit raasde.![]()
![]()
Nee...misschien 5 bladzijdes.quote:
Ohh en dan nu maar aan school!![]()
Na vrijdag vakantie.
Kan je eindelijk eens kijken hoe je olie moet pijlen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:29 schreef -XX- het volgende:
Damn, dat zijn haast 2 pakken papier.![]()
![]()
![]()
Ben nu wel gaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nu wel gaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef bvvt het volgende:
[..]Vast hele intelligente dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ook hier
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef BazzieK het volgende:
Vertrouwen in de mensheid na vanavond
Ron Brandsteder heeft daar gestudeerd. Snap dat dan.quote:![]()
![]()
Ligt het aan mij of strooien ze hier en daar zoveel dat het juist glad word van het zout?
Vannochtend wit wegdek, met banden sporen pak rustig de bocht achterwiel glijd weg, rechtop gezet en rustig uitgereden in de berm.Ik zwaai naar dieren.![]()
Soms is het middel idd erger dan de kwaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:10 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of strooien ze hier en daar zoveel dat het juist glad word van het zout?
Vannochtend wit wegdek, met banden sporen pak rustig de bocht achterwiel glijd weg, rechtop gezet en rustig uitgereden in de berm.Goed gehandeld.
![]()
Net ff snel een kerstkaart vd zaak gemaakt voor de Emailing, heb die dame van hierboven maar even genomen. Zouden ze dat kunnen waarderen.![]()
![]()
![]()
congratz met je ding WB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
congratz met je ding WB
Jij nog concratz met jouw ding. Zwaar onderschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de levensduur van een accu van een mobiel (of moet ik zeggen,...motorola...) toch dramatisch laag.![]()
Denk je een stevig brok telefoon te hebben!
Begeeft de batterij het weer na een halve dag...Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef bvvt het volgende:
[..]Part-time Masters of Science management. In het nederlands is dat Drs. bedrijfskundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
motorolaquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Wat is de levensduur van een accu van een mobiel (of moet ik zeggen,...motorola...) toch dramatisch laag.![]()
Denk je een stevig brok telefoon te hebben!
Begeeft de batterij het weer na een halve dag...schijt telefoons qwa accu
Inderdaad,...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
motorolaschijt telefoons qwa accu
Denk dat "ze" het geen reet kan schelen wie je neemt. Je vriendin zal er daarin tegen minder blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms is het middel idd erger dan de kwaal.Goed gehandeld.
![]()
Net ff snel een kerstkaart vd zaak gemaakt voor de Emailing, heb die dame van hierboven maar even genomen. Zouden ze dat kunnen waarderen.![]()
![]()
![]()
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Denk dat "ze" het geen reet kan schelen wie je neemt. Je vriendin zal er daarin tegen minder blij mee zijn![]()
Maar ik ga me nu eerst even prive concentreren.![]()
![]()
Ruk zequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk het wel.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ga me nu eerst even prive concentreren.
![]()
Gamen
Eigenlijk is het ook deels eigen initiatief.quote:![]()
Vriendinnetje wilde standaard kerstkaarten kopen. Dat verstuur ik gewoon niet.![]()
En dat opdrachtje van het restaurant..
.. daar wilden ze alles met web based resolutie plaatjes gaan drukken via Word.![]()
WB is kritisch.![]()
The bold and the beautiful.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij nog concratz met jouw ding. Zwaar onderschat.
Ik denk dat ik een scooter zwaar onderschat
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
In welk opzichtquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik een scooter zwaar onderschat![]()
![]()
![]()
Als in 'steek onder de gordel'.quote:![]()
Damn, ben eindelijk klaar, maar een afdrukje bestellen is nog niet zo eenvoudig.
De ene site ligt plat, de andere geeft alleen maar 4:3 afdrukformaat inplaats van 3:2, en een derde kent geen aantallen hoger dan tien.Moet zestig kaarten hebben.
En afhalen graag, niet over de post.
![]()
![]()
Wel neeeeeejquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als in 'steek onder de gordel'.![]()
Geen copyshop/drukker in de buurtquote:Damn, ben eindelijk klaar, maar een afdrukje bestellen is nog niet zo eenvoudig.
De ene site ligt plat, de andere geeft alleen maar 4:3 afdrukformaat inplaats van 3:2, en een derde kent geen aantallen hoger dan tien.Moet zestig kaarten hebben.
En afhalen graag, niet over de post.
![]()
Afhalen sowieso, je moet natuurlijk wel kunnen zeiken als het verkeerd gedrukt is
![]()
![]()
Weljaaaaa. Meidenbrommer.quote:![]()
Moet er nog steeds eens op rijden.
Vast wel, maar ik prefereer echt fotopapier.quote:Geen copyshop/drukker in de buurt![]()
Het is ergens geluktquote:Afhalen sowieso, je moet natuurlijk wel kunnen zeiken als het verkeerd gedrukt is
![]()
na 31 MB bestelsoftware downloaden, en na enige extra handelingen, omdat mijn wachtwoord+gebruikersnaam zelfs na de passmailer nog niet geaccepteerd werd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus jou kerstkaartjes komen nog net voor kerst aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weljaaaaa. Meidenbrommer.![]()
Moet er nog steeds eens op rijden.![]()
[..]
Vast wel, maar ik prefereer echt fotopapier.![]()
[..]
Het is ergens gelukt![]()
na 31 MB bestelsoftware downloaden, en na enige extra handelingen, omdat mijn wachtwoord+gebruikersnaam zelfs na de passmailer nog niet geaccepteerd werd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, er zit veel groen en sneeuw op, maar wat mij betreft is het een nieuwjaarskaart.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Dus jou kerstkaartjes komen nog net voor kerst aan
En om kosten te drukken 'win win' gelijk maar een verhuismelding.
Had Makster niet eens de cognitieve dissonantie term gelanceerd?![]()
Scootermeetingrouteritgezellighcm.![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 19-12-2007 08:21:36 ]![]()
En klaar is het visitekaartje.![]()
Truste druktemakers.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Worldbeater op 19-12-2007 01:34:59 ]![]()
Goedemorgen!quote:[message=8573557,noline]BolleBoos schreef op 19 december 2007 @ 07:59[/message]:
Op het moment heb ik niks meer buikschuiver. Misschien van de zomer weer eens iets aanschaffen, weet ik nog niet. Met de derbi heb ik zowat alleen in de winter en het voorjaar gereden, verder heb ik geen tijd meer gehad. Mis het wel, was gewoon een kanon om op te rijden in de stad. Elke keer ingehaald worden door een motor totdat de eerste bocht of rotonde kwam, daarna waren er maar weinig die daarna nog voorop wilde rijden. Het is gewoon humor zo'n ding. Worldbeater gaat er veel plezier aan beleven denk ik.![]()
![]()
![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Als ik dat ga vertellen is het lang niet zo leuk meerSPOILER: Alleen toegang voor Rib-iOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nu wel gaar.Nog meer kennis, nog meer twijfel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt in 2031 je eerste motor op waterstof met veiligheidsgordel en de 37e scooter voor WB![]()
![]()
MogguhAlleen foto'squote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weljaaaaa. Meidenbrommer.![]()
Moet er nog steeds eens op rijden.![]()
[..]
Vast wel, maar ik prefereer echt fotopapier.![]()
[..]
Het is ergens gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Hema fotoservice plugin van enkele kb's![]()
![]()
En uploaden vanuit Windows![]()
![]()
Denk het niet. Den Haag - Breukelen doe ik toch liever op de motor. Gister er 2 uur over gedaan :Squote:Op woensdag 19 december 2007 11:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog meer kennis, nog meer twijfel...
Dat wordt in 2031 je eerste motor op waterstof met veiligheidsgordel en de 37e scooter voor WB![]()
Best een verstrooid antwoordquote:Op woensdag 19 december 2007 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk het niet. Den Haag - Breukelen doe ik toch liever op de motor. Gister er 2 uur over gedaan :S
Je hebt in ieder geval de potentie op professor te worden![]()
![]()
Wij allemaal tochquote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Best een verstrooid antwoord
Je hebt in ieder geval de potentie op professor te worden
Ik heb zelf ook op Nyenrode gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wij allemaal toch
Ik heb zelf ook op Nyenrode gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zojuist gebeurd:
tbv een commercial een Corvette Z06 voor een paar dagen geleend. Omdat de auto vandaag terug moest werd er een oproep gedaan om de auto terug te brengen. In eerste instantie zou één van de directieleden het doen maar toen de auto op de parkeerplaats al stond te burnen werd gevraagd of iemand anders de auto heelhuids bij de eigenaar wilde bezorgen
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloof![]()
![]()
Hielenlikker.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Best een verstrooid antwoord
Je hebt in ieder geval de potentie op professor te worden
WB heeft net het wiel van de Triumph met een nieuw bandje er op afhgehaald.
De lunchpauze duurde 'iets' langer![]()
![]()
Ik had het over een verstrooide professorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hielenlikker.
WB heeft net het wiel van de Triumph met een nieuw bandje er op afhgehaald.
De lunchpauze duurde 'iets' langer![]()
![]()
Johquote:Toch wel van de gelegenheid gebruik gemaakt en aangegeven dat je nu gerechtelijke stappen gaat ondernemenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Rib-i het volgende:
Zojuist gebeurd:
tbv een commercial een Corvette Z06 voor een paar dagen geleend. Omdat de auto vandaag terug moest werd er een oproep gedaan om de auto terug te brengen. In eerste instantie zou één van de directieleden het doen maar toen de auto op de parkeerplaats al stond te burnen werd gevraagd of iemand anders de auto heelhuids bij de eigenaar wilde bezorgen
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloofsew em
![]()
![]()
hehehehehehquote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Rib-i het volgende:
Zojuist gebeurd:
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloofOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wij allemaal toch
Ik heb zelf ook op Nyenrode gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Rib-i het volgende:
Zojuist gebeurd:
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloof![]()
Morgen laatste dagje voor de vakantie... ook wel van 9 tot 5
maar dan mogen we daarna ook wel weer aan het bier
![]()
![]()
Kreeg daar gisteren vreemd genoeg per foto geen grotere aantallen besteld dan tien.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Alleen foto's
Hema fotoservice plugin van enkele kb's![]()
![]()
En uploaden vanuit Windowsquote:![]()
En wordt de zoveelste buitenlander die lekker kan relaxen van andermans geld. [/collega]![]()
Ruim 15 jaar geleden werkte ik om de hoek van het meldpunt discriminatie in Rotterdam.
Hoorde toen dus geregeld mensen die ruzie kregen en zeiden dat ze daar wel even langs gingen.![]()
Zodra iemand kansloos is en gekleurd gooien ze het zelf maar op discriminatie.
True, waar er zoveel opties waren.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik had het over een verstrooide professor![]()
Over verstrooid gesproken, stel ik de lunch ff uit, en ga na gemeende schaftijd motorzaak even met een geleende auto van de zaak dat wiel halen, zijn de monteurs ook verlaat aan de lunch bezig.
Dus kon ff een half uur wachten.![]()
Daarna 'stiekem' langs huis, want op de fiets neemt het zo lastig mee. Aardig gewicht zo'n Triumph velg.![]()
Dacht ik thuis dat ik nog geen vlees had klaargezet voor de avond. Dus even een kipfiletje uit de vriezer halen.
vEt handig dat ik even thuis was dacht WB dus.![]()
Zie ik er net toch eentje in de koelkast. Heb dus 2 kipfiletjes ontdooid. Dat is niet economisch.![]()
-XX- jouw kipfiletjes voor de mijne?![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 19-12-2007 18:59:39 ]![]()
Meld me vandaag niet aan of af.
Prettige voortzetting van deze avond gewenst
Derbi GP1 lawaai bij het optrekken!![]()
Voorwaar machtig spul.
![]()
![]()
Fantastische bash, heel crossend MF valt over Ty500.
![]()
Ik geef hem groot gelijk, op een 125 cc zou ik nooit stappen, en een 250 gaat ook niet vooruit.
En hier rijdt de beste man.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
Derbi GP1 lawaai bij het optrekken!![]()
Voorwaar machtig spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:worldbeater1 (52 minutes ago)
my GP1 makes 130 without the v-ring![]()
![]()
tering - zelfs ik rij nog sneller door het mulle zand.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:05 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Fantastische bash, heel crossend MF valt over Ty500.
![]()
Ik geef hem groot gelijk, op een 125 cc zou ik nooit stappen, en een 250 gaat ook niet vooruit.
En hier rijdt de beste man.
Heb niet voor niets de bijnaam berm toerist.......Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
![]()
-XX- gekoppeld aan bazziek
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:08 schreef Rib-i het volgende:
Het Bestuur van FOK MC wenst u ook van alles
[ afbeelding ]![]()
Vandaag een aangifte opgenomen van WB's tweelingbroer. Zowel qua uiterlijk als gedrag![]()
![]()
Niet geheel serieus.quote:
:^quote:Door een bepaalde agent heb ik het vertrouwen in de mensheid verloren.quote:Vandaag een aangifte opgenomen van WB's tweelingbroer. Zowel qua uiterlijk als gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb wel kapotte vingers van het (drie uur)poetsen weer.......![]()
Klein stukje drek laten zitten ter illustratie. Was al de derde laag of zo.![]()
Wie heeft er nog een beetje kettingvet nodig?![]()
En nieuwe remblokkies gemonteerd achter. Met uiteraard een half uur poetsen op de glijpennen.![]()
![]()
![]()
Kan het er morgen niet ff opstaan?quote:Helaas...
Jammer genoeg hebben we de GP-1 250 Euro2 4T nog niet op onze site. Het is echter wel de bedoeling dat we ook voor dit model onderdelen gaan leveren.
Wij hebben hem medio spring 2008 op de site. Dat duurt misschien nog even maar dan heeft EasyParts.nl wel ieder onderdeel online! Van voorwielas tot achterspatbord en van zadel tot bodemplaat![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, leuk manquote:Op woensdag 19 december 2007 22:08 schreef Rib-i het volgende:
Het Bestuur van FOK MC wenst u ook van alles
[ afbeelding ]
elfyourself.comOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
neee, ik was net terug van een verjaardagquote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar al gedanst.![]()
![]()
Wat ben jij laat op .. aan de MSN verslaafd?![]()
![]()
IRL
Ik MSN niet zo veel - wel altijd onlineOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Teveel smilies natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef bvvt het volgende:
neee, ik was net terug van een verjaardag
IRL
Ik MSN niet zo veel - wel altijd online![]()
Morning DH.![]()
![]()
![]()
Ik weet tenslotte toch niet wat M.A.R.S. isquote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Teveel smilies natuurlijk.![]()
Morning DH.![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ding al aan het verbouwen voordat je er op gereden hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef Worldbeater het volgende:![]()
[..]
Kan het er morgen niet ff opstaan?![]()
![]()
![]()
Oliefiltertje, (half)open uitlaatje voor weinig. Dan ben ik wel even tevreden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Ding al aan het verbouwen voordat je er op gereden hebt
14 inch bandjes zijn wel lekker goedkoop, Michelin Pilot Sport ¤58,95.![]()
![]()
Lekker goedkoopquote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oliefiltertje, (half)open uitlaatje voor weinig. Dan ben ik wel even tevreden.
14 inch bandjes zijn wel lekker goedkoop, Michelin Pilot Sport ¤58,95.![]()
![]()
zal met dat vermogen toch wel meevallen?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Slijten alleen 2,5 keer zo snel.![]()
![]()
160 km/u ja, en me scooter trekt de hardste! Zulle we dragge?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal met dat vermogen toch wel meevallen?![]()
Proestquote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
http://www.cracked.com/craptions/craption/485
Humor![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
160 km/u ja, en me scooter trekt de hardste! Zulle we dragge?![]()
Ja dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij je langzamer rijdt
iig vaker
![]()
Neemt niet weg dat vermogen ook invloed heeft op slijtage
Deze tekst onder de foto:quote:De meeste teksten zijn overigens wel goedquote:With this tactic of psychological warfare the enemy is led to believe that Americans can fire bullets out their asses.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja dat weet iktenzij je langzamer rijdt
iig vaker
![]()
Neemt niet weg dat vermogen ook invloed heeft op slijtage
ScherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet helaas regelmatig de snelweg op. Van al die scooterbezitters lees je idiote hoge slijtage.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja dat weet iktenzij je langzamer rijdt
iig vaker
![]()
Dat komt uit de praktijk.
Bochten.quote:Neemt niet weg dat vermogen ook invloed heeft op slijtage![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op de snelwegquote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet helaas regelmatig de snelweg op. Van al die scooterbezitters lees je idiote hoge slijtage.
Dat komt uit de praktijk.![]()
[..]
Bochten.
Reactie gepostquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Teveel smilies natuurlijk.![]()
Morning DH.![]()
![]()
Nog bijna 1 1/2 uur wachten op de kerstborrel![]()
![]()
Zuiplap!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
Nog bijna 1 1/2 uur wachten op de kerstborrel![]()
![]()
![]()
Zo naar jochem myjerOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Origineel.quote:
Een 2004 CBR600RR voor die prijs, met die kilometerstand is gewoon een snoepje.quote:
Morgen zouden wij los gaan, maar een belangrijke collega moet naar de dokter.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:22 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog bijna 1 1/2 uur wachten op de kerstborrel
Althans dat zei een andere collega. Toen ik het navroeg moest hij gewoon naar de kapper.
Hij durfde het niet tegen collega 2 te vertellen.![]()
Dus nu doen we iets in het nieuwe jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Ej
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deze ook maar weer even aangesloten
Doe mij die ook maar, das goed voor de keelquote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:![]()
Wanneer je maagzuur erbij omhoog komt niet meerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Doe mij die ook maar, das goed voor de keel
In dat geval moet je 2 van die zakken hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef Geerd het volgende:
Het is voor me keel!!!!!![]()
![]()
sterkquote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk
Ik zwaai naar dieren.![]()
Zonder de grolschjes was het niet beter geweest hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waren maar 4 biertjes
Wat ik Amstel trouwens goor als je daarvoor 3 grolsch flesjes op hebt![]()
![]()
Dan merk je het iig een heel stuk minder, nu is het verschil zo duidelijk... maar echt lekker is het idd nooitquote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zonder de grolschjes was het niet beter geweest hoor![]()
![]()
Klopt viel mij laats ook op, kwam uit de kroeg. Eten in een restaurant, biertje dr bij Amstel, was echt bedroevendquote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan merk je het iig een heel stuk minder, nu is het verschil zo duidelijk... maar echt lekker is het idd nooit
Warsteiner FTW![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
zoveel haar heb jij niet eens!?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef BazzieK het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen dat mensen op straat foto's maken van de politie.
[ afbeelding ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
![]()
morguh
![]()
jochem was erg leuk gisterOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef BazzieK het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen dat mensen op straat foto's maken van de politie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XJGFuKMLV2I![]()
![]()
Fok! Moturklup [SC Deel 803]Een citroen op je knar.
[ Bericht 15% gewijzigd door koffiekoekje op 21-12-2007 12:21:40 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: