geil dingetjequote:Op zaterdag 15 december 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dag!Is hier de Fok! MC scooterclub?
Mooi manquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef BazzieK het volgende:
Bazzie is gaan winkelen flater #247:
Nieuwe schoenen kopen en er thuis achter komen dat ze wel wat subtieler hadden gekund.
Als jij ooit gaat basketballen hoor ik het wel dusquote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi man
Als je een basketballende bruine beer zou zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat basketballen hoor ik het wel dus
vandaar dat kontje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah niet echt..plastiek is voor mietjes
Motorscooterrijders met een motorrijbewijsquote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
WB, ga je nu ook een jas met bontkraag kopen?
quote:[message=8555163,noline]De Buikschuiver schreef op 16 december 2007 @ 09:32[/message]:
Je zult het niet geloven, want die GP1 kom je in Napoli nauwelijks tegen (in maanden niet gezien), maar JUIST gisteravond reden er twee balletdansers druk met elkaar vechtend door het drukke verkeer heen een Bev250 en een scooter die ik niet kon identificeren. Allebei kwamen ze ontzettend hard van hun plaats, gingen verschrikkelijk plat (geen kneedown natuurlijk, maar de "knik"-techniek waarbij de berijder relatief rechtop blijft zitten voor het overzicht terwijl de motor tot aan de stepjes tegen de grond wordt gedrukt) in die korte bochtjes om de auto's links en rechts heen en gaven elkaar geen duimbreed toe. Ik wou ook meedoen natuurlijk niet om echt proberen de snelste te zijn (want ik had m'n vrouw achterop en die is daar niet zo dol op) maar vooral om te kijken wat die onbekende met die bijzondere achterwielophanging nou voor scooter had. Het leek wel wat op een Nexus 500 maar dan compacter en met rechtere lijnen. Iedere keer als er even een stukje ruimte van 5-10 meter was kon ik weer een stapje dichterbij komen. Eerste identificatie: het geluid. Dat klinkt als een bekende 250: broooooooot!Aha een zwarte uitlaat die door het kleine achterspatbord ook van de linkerkant te herkennen is, het is een QUASAR! Ik begon te vermoeden dat ik met de Spanjaard te maken had, wat een ongelofelijk toeval, maanden zie je hem niet, dan lees ik het topic van WB en onmiddellijk kom ik er een in het wild tegen??? Ik kon naast hem komen en de kleine letters "GP1" waarnemen! Het was een echte Derbi!
Hierdoor ontsnapte de Bev250 die al een auto voorsprong had genomen (we kwamen op het punt dat het rustiger wordt en de auto's verder uit elkaar rijden met minder tegenliggers), ik moest wachten op een gaatje terwijl de GP1 opgesloten zat tussen mij en de auto's, daarna ging ik achter de Bev250 aan maar die was inmiddels al uit zicht en niet meer in te halen...
Je kent wel de "Streefighter", een gepimpte ss waar de kappen van afgehaald zijn en dan met een soort Mad Max-uiterlijk en met halogeenlampjes van Ikea voorop rijden ze hier en daar rond. Maar kijk nou eens naar de derde foto van WB:
DIT is pas een "streetfighter"!!! :} Omdat hij "in the street" echt zeer hoog presteert en omdat-ie zonder aanpassingen wel in Mad Max mee kan doen! Wat een waanzinnig ontwerp, in het echt is hij nog veel mooier dan op de foto!!!
quote:
Vriendin en de kleine hebben zo al genoeg te stellen. Morgen heb ik een vrije avond.quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
waarom morgen pas?
Naar buiten hoef je ook nietquote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
verveel me. ben alweer uitvergaderd voor vandaag.
Wij moeten in een week naar een ander computersysteem,quote:Op maandag 17 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
verveel me. ben alweer uitvergaderd voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschillende mensen, verschillende wensen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij moeten in een week naar een ander computersysteem,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschillende mensen, verschillende wensen.![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Indeed.quote:
Correct.quote:Op maandag 17 december 2007 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
De scooter
Bazzieks patta's
Dit moet wel het verkeerde topic zijn
Vergeet je remschijf-slot er niet af te halenquote:Op maandag 17 december 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga wel zien, eerst even de accu bijladen, ding had een tijdje stilgestaan.![]()
[ afbeelding ]
En nu eerst afwassen en het Triumph achterwiel gereed maken.
Petjesquote:Op maandag 17 december 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n scooter gassiezo'n petje
quote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooo.......
Als een scooterr.quote:Op maandag 17 december 2007 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
En, hoe rijdt de scooter?
quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Cageon het volgende:
jij en rijden![]()
het enigste wat ik jou heb zien doen is sleutelen slopen en olie verversen drinken
Nog wel.quote:
Voor geen goud doe ik dit nog een keer.quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Cageon het volgende:
WB, zou je mijn achterwiel (en ook maar meteen de motor) schoon kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een zwaar leven heeft 't kantoor pikkiej zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ik d8 vroeger toch echt dat het leven bij volwassenheid plezierige vormen ging aannemen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef Cageon het volgende:
Wat een zwaar leven heeft 't kantoor pikkiej zeg![]()
Wanneer wordt ik nou eens volwassen..![]()
En het is even topdrukte.![]()
Volgende week vakantie.![]()
Dus deze week moeten we voor 2 weken 'leven'.![]()
quote:Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 dag in de week @ amsterdam. andere 7/8 uur thuis. Dan nog fulltime op school (en dan bedoel ik ook echt fulltime).quote:Op maandag 17 december 2007 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik d8 vroeger toch echt dat het leven bij volwassenheid plezierige vormen ging aannemen.
Wanneer wordt ik nou eens volwassen..![]()
En het is even topdrukte.![]()
Volgende week vakantie.![]()
Dus deze week moeten we voor 2 weken 'leven'.![]()
![]()
[..]
Vertel.
Druk bezig met 't project veel getress![]()
En natuurlijk vrije tijd vullen met leuke dingen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Sterkte. Als we ergens mee kunnen helpen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Cageon het volgende:
1 dag in de week @ amsterdam. andere 7/8 uur thuis. Dan nog fulltime op school (en dan bedoel ik ook echt fulltime).
Druk bezig met 't project veel getress![]()
Na de kerstkaarten, driedubbele verhuizing en andere zaken.
Wat valt daar onder? Dit moment?quote:En natuurlijk vrije tijd vullen met leuke dingen![]()
Jammer dat het zo koud is, konden we ff rijden.
Naja, wat zeg ik, morgen weer vanaf 8.00 werken.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sterkte. Als we ergens mee kunnen helpen.
Na de kerstkaarten, driedubbele verhuizing en andere zaken.![]()
kerstkaarten... nu nog
Nee dankje komt allemaal goed
Nee dit moment ben ik aan het werk, weinig plezier.quote:[..]
Wat valt daar onder? Dit moment?![]()
Documenteren etc.. nog best lastig om het goed en duidelijk te doen.Rijden met een motorscooter samen?quote:Jammer dat het zo koud is, konden we ff rijden.
Dan ook alleen om een bakje (thee!) te doen bij de mac.
Wordt alleen wel pas volgend jaar als de pekel weg is
Succes en truste!quote:Naja, wat zeg ik, morgen weer vanaf 8.00 werken.![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
bvvt ook weer thuis
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
En waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef BazzieK het volgende:
Vertrouwen in de mensheid na vanavond
[ afbeelding ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
@ WBDe VARA zou er een documentaire over kunnen maken
@ BazzieK
Niet zeuren spuiten, gewoon slikkenMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nog wel.![]()
[..]
Voor geen goud doe ik dit nog een keer.![]()
Ben sowieso al geen poetser. Maar dit was de gelegenheid bij uitstek.
Rendement boosten van de financiele uitgave door wat extra werkzaamheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer "nee" zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hum..... ik daar helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrouwen en luisteren. Jij hebt nog een hoop te leren.
Islam is zo gek nog niet. [/Pimber]![]()
![]()
![]()
Wanneer kan dat probleem gaan optredenhebben vrouwen daar een soort van periode voor?
kan ik het nog gaan verwachten
![]()
![]()
Geen noodquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Nog een paar maanden alvorens ondergetekende een vakantie kan plannen
[ afbeelding ]het is ook meer een "vakantie"
alsin een samenloop van omstandigheden, met een voordeel voor koffiekoekje, in de vorm van een aantal dagen vrij
![]()
![]()
Met 30+ ben je afgeschreven. [/Pimber]quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Hum..... ik daar helemaal geen last van
Wanneer kan dat probleem gaan optredenhebben vrouwen daar een soort van periode voor?
kan ik het nog gaan verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan je regelmatig toch even los.![]()
![]()
Vertelquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen noodhet is ook meer een "vakantie"
alsin een samenloop van omstandigheden, met een voordeel voor koffiekoekje, in de vorm van een aantal dagen vrij
"samenloop van omstandigheden" als in "ik heb mijn ontslag gekregen"![]()
![]()
Ja! Als ik dat ga vertellen is het lang niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vertel
"samenloop van omstandigheden" als in "ik heb mijn ontslag gekregen"SPOILER: Alleen toegang voor Rib-iOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloed zweet en tranen na het uitprinten van de szr manual op school.
Damn, dat zijn haast 2 pakken papier.
Sowieso schrijf je zo.![]()
Door jou soort mensen kunnen anderen binnenkort een kopieer-/printpas gaan aanschaffen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:29 schreef -XX- het volgende:
Damn, dat zijn haast 2 pakken papier.
Namens hen... alvast bedankt
En vervolgens lees je hooguit 10 pagina's van het geheel...![]()
![]()
Dat was al een plan van school voordat ik het gedaan had.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Door jou soort mensen kunnen anderen binnenkort een kopieer-/printpas gaan aanschaffen...
Namens hen... alvast bedankt![]()
Maar nu hingen er briefjes aan de computer: maximaal 5 pagina's per document.![]()
Mijnes had 9 hoofdstukken.
Dus verschillende documenten.
Ohhh, maar nooit meer hoor.
Ik voelde me erg ongemakkelijk dat het papier er uit raasde.
Alsof je het gaan lezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat was al een plan van school voordat ik het gedaan had.![]()
Maar nu hingen er briefjes aan de computer: maximaal 5 pagina's per document.![]()
Mijnes had 9 hoofdstukken.
Dus verschillende documenten.
Ohhh, maar nooit meer hoor.
Ik voelde me erg ongemakkelijk dat het papier er uit raasde.![]()
![]()
Nee...misschien 5 bladzijdes.quote:
Ohh en dan nu maar aan school!![]()
Na vrijdag vakantie.
Kan je eindelijk eens kijken hoe je olie moet pijlen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:29 schreef -XX- het volgende:
Damn, dat zijn haast 2 pakken papier.![]()
![]()
![]()
Ben nu wel gaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nu wel gaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef bvvt het volgende:
[..]Vast hele intelligente dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ook hier
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef BazzieK het volgende:
Vertrouwen in de mensheid na vanavond
Ron Brandsteder heeft daar gestudeerd. Snap dat dan.quote:![]()
![]()
Ligt het aan mij of strooien ze hier en daar zoveel dat het juist glad word van het zout?
Vannochtend wit wegdek, met banden sporen pak rustig de bocht achterwiel glijd weg, rechtop gezet en rustig uitgereden in de berm.Ik zwaai naar dieren.![]()
Soms is het middel idd erger dan de kwaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:10 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of strooien ze hier en daar zoveel dat het juist glad word van het zout?
Vannochtend wit wegdek, met banden sporen pak rustig de bocht achterwiel glijd weg, rechtop gezet en rustig uitgereden in de berm.Goed gehandeld.
![]()
Net ff snel een kerstkaart vd zaak gemaakt voor de Emailing, heb die dame van hierboven maar even genomen. Zouden ze dat kunnen waarderen.![]()
![]()
![]()
congratz met je ding WB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
congratz met je ding WB
Jij nog concratz met jouw ding. Zwaar onderschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de levensduur van een accu van een mobiel (of moet ik zeggen,...motorola...) toch dramatisch laag.![]()
Denk je een stevig brok telefoon te hebben!
Begeeft de batterij het weer na een halve dag...Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef bvvt het volgende:
[..]Part-time Masters of Science management. In het nederlands is dat Drs. bedrijfskundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
motorolaquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Wat is de levensduur van een accu van een mobiel (of moet ik zeggen,...motorola...) toch dramatisch laag.![]()
Denk je een stevig brok telefoon te hebben!
Begeeft de batterij het weer na een halve dag...schijt telefoons qwa accu
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Inderdaad,...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
motorolaschijt telefoons qwa accu
Denk dat "ze" het geen reet kan schelen wie je neemt. Je vriendin zal er daarin tegen minder blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms is het middel idd erger dan de kwaal.Goed gehandeld.
![]()
Net ff snel een kerstkaart vd zaak gemaakt voor de Emailing, heb die dame van hierboven maar even genomen. Zouden ze dat kunnen waarderen.![]()
![]()
![]()
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Denk dat "ze" het geen reet kan schelen wie je neemt. Je vriendin zal er daarin tegen minder blij mee zijn![]()
Maar ik ga me nu eerst even prive concentreren.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: