Ja, want die tref je ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je rekening moet gaan houden met de mensen die thuis gaan kijken
Ook zoiets raars ja...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, want die tref je ook.
Wat ik nog het meest misselijk vind van deze staking is dat als de wedstrijden niet doorgaan ze ook niet gaan staken...
Wat een onzin is dat dat je die treft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest misselijk vind van deze staking is dat als de wedstrijden niet doorgaan ze ook niet gaan staken...
buiten het stadion is altijd politie nodig!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon zonder uitfans laten spelen.
Probleem opgelost, alleen jammer voor de uitspelende ploeg.
Behalve in Zaltbommel hadden ze overal het bier en de chips al ingekocht, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat dat je die treft.
Maar ik snap deze actie van de politie niet helemaal. Waarom staken bij een voetbalwedstrijd? Je kweekt er geen goodwill mee en je treft er de regering ook niet echt hard mee. Waarom niet bijvoorbeeld een dag ofzo geen bonnen uitschrijven? Je kweekt er goodwill mee bij de mensen (en dat is voor de politie nou niet bepaald een overbodige luxe) en je treft er de regering harder mee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een voetbalfan hooral kwam want ze kwam regelmatig bij NEC
---> sjimz.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten het stadion is altijd politie nodig!
dat is dan wel achterlijk. Dan lijkt het meer op pesten dan op uit principe gaan staken!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
een dag geen bonnen schrijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar ik snap deze actie van de politie niet helemaal. Waarom staken bij een voetbalwedstrijd? Je kweekt er geen goodwill mee en je treft er de regering ook niet echt hard mee. Waarom niet bijvoorbeeld een dag ofzo geen bonnen uitschrijven? Je kweekt er goodwill mee bij de mensen (en dat is voor de politie nou niet bepaald een overbodige luxe) en je treft er de regering harder mee.
Kom je morgen met meer argumenten en cijfertjes?quote:
Tuurlijk niet, voetbal is niet alleen voor de mensen in het stadion.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat dat je die treft.
Ja inderdaad, het treft ook de mensen in Belgie die deze wedstrijd in samenvatting wilden zien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, voetbal is niet alleen voor de mensen in het stadion.
Er zitten ook mensen thuis te wachten op die wedstrijden, hetzij live of de herhaling.
Juiste manier om een discussie te voeren inderdaad, ik snap gelijk waarom je agent bent geworden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het treft ook de mensen in Belgie die deze wedstrijd in samenvatting wilden zien.
waar heb je hem op staan ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Radiohead in de remixdan is het een stuk beter te pruimen
Persoonlijk worden is altijd goed ja in een discussiequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Juiste manier om een discussie te voeren inderdaad, ik snap gelijk waarom je agent bent geworden.
Beetje dom als ze zitten wachten op wedstrijden die niet gespeeld gaan worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, voetbal is niet alleen voor de mensen in het stadion.
Er zitten ook mensen thuis te wachten op die wedstrijden, hetzij live of de herhaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |