Daar pakken ze de directie óók mee. Nu pakken ze de overheid er niet mee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, maar ik ben eht er niet mee eens
dan zouden ze bij de NS alleen maar mogen staken op treinen waar de directie mee rijdt
En daarom spant de minister een kort geding aan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar pakken ze de directie óók mee. Nu pakken ze de overheid er niet mee...
Die is voetbalfanquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
En daarom spant de minister een kort geding aan?
alleen kan je deze wedstrijden inhalen en tref je 90.000 mensen en bij Koninginnendag tref je er meer dan een miljoen en is het niet in te halen. Maar van mij mogen ze!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah dit is natuurlijk veel bewuster gekozen. Soort van treinstakingen tijdens koninginnedag.
Ze is niet bepaald een voetbalfan hoorquote:
Als alle andere wegen dood zijn gelopen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben het ergens niet mee eens dus ik stop er lekker mee, lekker puh.
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een voetbalfan hooral kwam ze wel regelmatig bij NEC
Je treft niet alleen de mensen die in het stadion zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen kan je deze wedstrijden inhalen en tref je 90.000 mensen en bij Koninginnendag tref je er meer dan een miljoen en is het niet in te halen. Maar van mij mogen ze!
Insilence was nog leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat maakt Randy Katana toch kutmuziek
Alsof je rekening moet gaan houden met de mensen die thuis gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je treft niet alleen de mensen die in het stadion zitten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat maakt Randy Katana toch kutmuziek
Weet je hoe veel politiebescherming die nodig hebben!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je rekening moet gaan houden met de mensen die thuis gaan kijken
stel je voor dat de mods een keer gaan staken.......... ow wachtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat als Danny gaat staken voor een betere CAO?
Met al die internethooligans op Fok lijkt me dat geen overbodige luxequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet je hoe veel politiebescherming die nodig hebben!
ik trek die shit van die man echt en als hij draait is het helemaal een rampquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. One Solid Wave en de originele Fancy Fair waren zwaar okee
. Heb het intro van One Solid Wave nog gebruikt voor mijn Forca versie...
Dán wordt het pas leuk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stel je voor dat de mods een keer gaan staken.......... ow wacht
Kerstboom omgevallen?quote:
Ja, want die tref je ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je rekening moet gaan houden met de mensen die thuis gaan kijken
Ook zoiets raars ja...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, want die tref je ook.
Wat ik nog het meest misselijk vind van deze staking is dat als de wedstrijden niet doorgaan ze ook niet gaan staken...
Wat een onzin is dat dat je die treft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest misselijk vind van deze staking is dat als de wedstrijden niet doorgaan ze ook niet gaan staken...
buiten het stadion is altijd politie nodig!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon zonder uitfans laten spelen.
Probleem opgelost, alleen jammer voor de uitspelende ploeg.
Behalve in Zaltbommel hadden ze overal het bier en de chips al ingekocht, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat dat je die treft.
Maar ik snap deze actie van de politie niet helemaal. Waarom staken bij een voetbalwedstrijd? Je kweekt er geen goodwill mee en je treft er de regering ook niet echt hard mee. Waarom niet bijvoorbeeld een dag ofzo geen bonnen uitschrijven? Je kweekt er goodwill mee bij de mensen (en dat is voor de politie nou niet bepaald een overbodige luxe) en je treft er de regering harder mee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een voetbalfan hooral kwam want ze kwam regelmatig bij NEC
---> sjimz.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten het stadion is altijd politie nodig!
dat is dan wel achterlijk. Dan lijkt het meer op pesten dan op uit principe gaan staken!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
een dag geen bonnen schrijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar ik snap deze actie van de politie niet helemaal. Waarom staken bij een voetbalwedstrijd? Je kweekt er geen goodwill mee en je treft er de regering ook niet echt hard mee. Waarom niet bijvoorbeeld een dag ofzo geen bonnen uitschrijven? Je kweekt er goodwill mee bij de mensen (en dat is voor de politie nou niet bepaald een overbodige luxe) en je treft er de regering harder mee.
Kom je morgen met meer argumenten en cijfertjes?quote:
Tuurlijk niet, voetbal is niet alleen voor de mensen in het stadion.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat dat je die treft.
Ja inderdaad, het treft ook de mensen in Belgie die deze wedstrijd in samenvatting wilden zien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, voetbal is niet alleen voor de mensen in het stadion.
Er zitten ook mensen thuis te wachten op die wedstrijden, hetzij live of de herhaling.
Juiste manier om een discussie te voeren inderdaad, ik snap gelijk waarom je agent bent geworden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het treft ook de mensen in Belgie die deze wedstrijd in samenvatting wilden zien.
waar heb je hem op staan ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Radiohead in de remixdan is het een stuk beter te pruimen
Persoonlijk worden is altijd goed ja in een discussiequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Juiste manier om een discussie te voeren inderdaad, ik snap gelijk waarom je agent bent geworden.
Beetje dom als ze zitten wachten op wedstrijden die niet gespeeld gaan worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, voetbal is niet alleen voor de mensen in het stadion.
Er zitten ook mensen thuis te wachten op die wedstrijden, hetzij live of de herhaling.
het kan erger; hollandia bierquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:15 schreef borisz het volgende:
[..]
niet als het oranjeboom is![]()
oh wacht dat is geen bier
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje dom als ze zitten wachten op wedstrijden die niet gespeeld gaan worden.
Teringjopie, wat kan jij zaniken. Het is vrijdagavond, het gaat over zondag. Het kan ook noodweer worden of er kan een helikopter in het stadion neerstorten of de rubbereendjes marcheren op. What the fuck zeg, er gaat misschien een voetbalwedstrijd niet door. Alle hens aan dek want het hele weekend is naar de kloten en die pet pas ons allemaal!
Iddquote:
Jij bent wel ons huwelijks bedankje voor de gastenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu snap ik waarom Sjimz er een berg van gekocht heeft
Logisch gevolg van het belachelijk maken van andermans argumenten dmv idiote vergelijkingen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Persoonlijk worden is altijd goed ja in een discussie
quote:
quote:Politieacties leveren te groot risico o
vrijdag 14 december, door died2, rijswijk, 19:46u, nu.nl
AMSTERDAM - De werkonderbrekingen die politiebonden dit weekeinde willen houden tijdens twee voetbaltoppers brengen een onaanvaardbaar risico met zich mee.
Dat heeft de advocaat van de gemeenten Amsterdam en Rotterdam vrijdag betoogd voor de rechtbank in Amsterdam tijdens een kort geding waarmee de overheid de acties probeert te voorkomen.
"Iedereen mag actievoeren, maar de openbare orde en veiligheid kan niet langdurig tekort worden gedaan", aldus raadsman D. den Hertog namens de korpsbeheerders en het Korps landelijke politiediensten (KLPD).
Gevaar
Hij waarschuwde voor het gevaar dat dreigt als een deel van de agenten het werk onderbreekt tijdens de wedstrijden Ajax-PSV en Feyenoord-AZ. "Als een aantal agenten uitvalt, wordt de grip van de collega's op de zaak risicovol en kwestieus."
Afgelasting
Afgelasting van de twee wedstrijden in de eredivisie is volgens Den Hertog geen optie, omdat de kans bestaat dat supporters dan alsnog voor onrust zorgen. De politie is in dat geval nodig om supporters die hun frustraties afreageren in toom te houden. "Mijn conclusie is dat de politie niet gemist kan worden. Niet als de wedstrijden doorgaan, maar ook niet als ze worden afgelast."
De vakbonden ACP en ANPV weerspreken dat grote risico's dreigen door hun acties. Agenten die actievoeren zullen aantreden, zodra de korpsleiding meldt dat er gevaarlijke situaties ontstaan rond de stadions. "In dat geval beleven de vakbondsbestuurders een eenzame actiebijeenkomst", verzekerde hun advocaat A. Schellart. "Als zich problemen voordoen, zijn alle agenten beschikbaar."
Geen acties
Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.
Voor de twee wedstrijden is de inzet van 300 tot 400 agenten voorzien. De voorzieningenrechter in Amsterdam doet rond 19.00 uur uitspraak.
Dat is verre van logischquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Logisch gevolg van het belachelijk maken van andermans argumenten dmv idiote vergelijkingen.
[..]
dan verwacht ik wel minimaal een uitnodiging!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent wel ons huwelijks bedankje voor de gasten
Logisch voor jou misschien, maar logica in een debat is nog steeds niet universeel...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Logisch gevolg van het belachelijk maken van andermans argumenten dmv idiote vergelijkingen.
[..]
[..]
Heb jij nog hout liggen?quote:
Mag ik als dwerg mee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij nog hout liggen?
Ik kreeg net een visioen. Moet een ark bouwen.
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij nog hout liggen?
Ik kreeg net een visioen. Moet een ark bouwen.
Nee, meer als een corpulente dwergquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef sjimz het volgende:
en SCH, zie ik eruit als een echte agent?
jij houdt wel van dikkige dwergen?quote:
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Ik heb leuke nieuwe foto's in mijn fobo gezet, voor de liefhebbers.
Je hebt best veel gemist en tong is nog niet terug.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef golfer het volgende:
Hallo!
Heb ik nog iets gemist hier en is tong alweer terug van het bezoeken van alle hoeren van Zaltbommel, of denkt ie nog steeds dat daar de enige warme plekjes te vinden zijn?
Volgens SCH ben ik er zelf een, dus ja ik houd daar wel van!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij houdt wel van dikkige dwergen?
mensen zijn feestend de straten op gegaan, Tong heeft de afgelopen dagen denk ik al zn buurvrouwen bezwangerd en nu is het natuurlijk één grote orgie in Bommelerwaardquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef golfer het volgende:
Hallo!
Heb ik nog iets gemist hier en is tong alweer terug van het bezoeken van alle hoeren van Zaltbommel, of denkt ie nog steeds dat daar de enige warme plekjes te vinden zijn?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:57 schreef rubbereend het volgende:
mensen zijn feestend de straten op gegaan, Tong heeft de afgelopen dagen denk ik al zn buurvrouwen bezwangerd en nu is het natuurlijk één grote orgie in Bommelerwaard
dan heeft FOK! voor niks geinvesteerd in een software update en nieuwe hardwarequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij wel echte levende mensen ontmoet de laatste dagen en iets van een sociaal leven opgebouwd en heeft ie besloten om niet meer alleen voor de TV en de PC te zitten in het vervolg......nja...keep on dreaming.
Eilanden is veeeeeeeeeeeeeeeel te druk met zijn werkquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:00 schreef SCH het volgende:
Ik zat gisteravond te denken: waar is Eilanden toch?
* Eilanden gaat op SCH's schoot zittenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:38 schreef SCH het volgende:
Aha, ik dacht dat je al weg was. Nou en of dat ik van je ga genieten, kom eens even hier naast me zitten rakker
* Eilanden slaat ph neerquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:40 schreef pascalheister het volgende:
goeiemoggel
* SCH pakt ph bij zijn lurfjes en zet hem in de vaatwasserquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:40 schreef pascalheister het volgende:
goeiemoggel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |