Tja de politie he!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
Toch grappig: als er in Nederland weer eens een beroepsgroep staakt hoor je over het algemeen nauwelijks commentaar. Nu een werkonderbreking ten koste gaat van 2 voetbalwedstrijden staat iedereen opeens op de achterste benen.
er worden nu direct een hoop mensen gedupeerd. Als er bij b.v. het OV gestaakt wordt zie je dezelfde reacties.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
Toch grappig: als er in Nederland weer eens een beroepsgroep staakt hoor je over het algemeen nauwelijks commentaar. Nu een werkonderbreking ten koste gaat van 2 voetbalwedstrijden staat iedereen opeens op de achterste benen.
Ze hadden gerust ook iets anders groots kunnen pakken want dat is niet m;n grote bezwaar (hoewel ik het wel dom vind, deze methode van actie zal namelijk weinig sympathie kweken): Punt is: Ze gaan staken ten koste van veel mensen terwijl ze een loonsverhoging aangeboden krijgen waar 98% alleen maar van kan dromen dat de werkgever dat zomaar even op het bordje gooit, ongeacht je functioneren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
Maar effe serieus Sjimmie ... wat is een hongerloontje? Je hoeft hier niet je salarisstrookje neer te plempen, maa wat verdient een agent nu bruto gemiddeld per maand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
5,75% op een hongerloontje is alsnog niet veel
de eenmalige bonussen zijn er al grotendeels uitgehaald.
En het is jammer dat ADO niet meer in de eredivisie speelt, dan kon de politie daar ook staken
Dat laatste is echt onzin. Dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze hadden gerust ook iets anders groots kunnen pakken want dat is niet m;n grote bezwaar (hoewel ik het wel dom vind, deze methode van actie zal namelijk weinig sympathie kweken): Punt is: Ze gaan staken ten koste van veel mensen terwijl ze een loonsverhoging aangeboden krijgen waar 98% alleen maar van kan dromen dat de werkgever dat zomaar even op het bordje gooit, ongeacht je functioneren.
ik mag met alle toeslagen en weekenddiensten en nachtdiensten blij zijn als ik 1700 euro overhoud netto. Dan heb ik een goede maand gedraaid.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar effe serieus Sjimmie ... wat is een hongerloontje? Je hoeft hier niet je salarisstrookje neer te plempen, maa wat verdient een agent nu bruto gemiddeld per maand?
Wel als je de verzwaarde uren eraf haalt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik zou modaal dan geen hongerloontje gaan noemen
maar gezien de onregelmatigheden in het rooster moet ik zeggen dat ik het wel wat karig vind...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik zou modaal dan geen hongerloontje gaan noemen
Ik werk bijna alleen maar 's avonds/'s nachts/'s weekends. Krijg ik ook niets voor. Is een keuze. Begrijp me niet verkeerd, maar je hebt er toch zelf voor gekozen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Voor dat bedrag moet ik per maand minimaal 2 weekenden (2 nachtdiensten per weekend) 's-nachts draaien + 1 weekend normaal.
Plus nog een handvol doordeweekse nachten per maand.
Dat weet ik dat ik daar zelf voor gekozen heb, salaris is namelijk niet de belangrijkste drijfveer bij mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik werk bijna alleen maar 's avonds/'s nachts/'s weekends. Krijg ik ook niets voor. Is een keuze. Begrijp me niet verkeerd, maar je hebt er toch zelf voor gekozen?
Dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Voor dat bedrag moet ik per maand minimaal 2 weekenden (2 nachtdiensten per weekend) 's-nachts draaien + 1 weekend normaal.
Maar hoeveel uur draai je dan per week? Tegenover die weekends/nachten, staan natuurlijk ook vrije dagen overdag?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Horecawerk gaat ook niet altijd over rozenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat weet ik dat ik daar zelf voor gekozen heb, salaris is namelijk niet de belangrijkste drijfveer bij mij.
Ik heb ook nooit gestaakt dat ik te weinig verdien![]()
Maar jij loopt met je baantje waarschijnlijk een hoop minder risico of niet dan?
Wat voor werk doe je dan?
Ik verdien zeker wel slecht voor de gemiddelde Nederlander die werkt qua hetzelfde opleidingsniveau dat ik heb, maar dat is t punt niet en ook mijn probleem niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat hoort erbij.
Een ander staat 15 uur per week in eigen tijd in de file, een ander doet smerig werk. Maar je verdient voor de gemiddelde Nederlander van jouw leeftijd niet slecht hoor, zeker niet.
38 uur in de week.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur draai je dan per week? Tegenover die weekends/nachten, staan natuurlijk ook vrije dagen overdag?
Jouw bedrijfsrisico is anders dan mijn bedrijfsrisico, dat is zeker zo. Aan de andere kant ben jij minder afhankelijk van bedrijfsresultaten dan ik, schat ik zo in...quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat weet ik dat ik daar zelf voor gekozen heb, salaris is namelijk niet de belangrijkste drijfveer bij mij.
Ik heb ook nooit gestaakt dat ik te weinig verdien![]()
Maar jij loopt met je baantje waarschijnlijk een hoop minder risico of niet dan?
Wat voor werk doe je dan?
Wij hebben geen winstoogmerkquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jouw bedrijfsrisico is anders dan mijn bedrijfsrisico, dat is zeker zo. Aan de andere kant ben jij minder afhankelijk van bedrijfsresultaten dan ik, schat ik zo in...
Nee hoor, maar Sjimz zit dicht bij het vuurquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij lezen jullie allemaal over het zinnetje heen "Sjimz doet niet mee aan de protesten"![]()
Ik ben het wel gewend dat de politie over een kam wordt geschoren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij lezen jullie allemaal over het zinnetje heen "Sjimz doet niet mee aan de protesten"![]()
Maar dan mag ik toch nog wel vragen naar de arbeidsomstandigheden van een agentquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef pascalheister het volgende:
Jawel, maar het meerendeel denkt dat ik ook ga staken omdat ik te weinig verdien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel vragen naar de arbeidsomstandigheden van een agent
Posts zoals deze zijn toch onbegrijpelijk of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Silenus het volgende:
De enige schuldige is de politie. Meer geld willen ten koste van anderen.
Waarschijnlijk zouden ze in 1943 ook wel allemaal een Jood aangeven om die extra daalder te pakken.
je gaat er weer te diep op inquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel vragen naar de arbeidsomstandigheden van een agent
de jamesbond films ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef pascalheister het volgende:
trouwens 25 dvd's voor +/- 81 euro is niet gek dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |