gut o gut, nu dat weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft moeite met de scheidingslijn van Huub en speler Huub
Ze ziet hem ook als mensquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
en ook helemaal niet doorzichtig ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagen
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
dat is dus precies waar ik vaak aan moet denken als ik haar op deze manier bezig zie. Toen had ze niet zoveel moeite met Huub.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.
Tekenend voor de persoon Lieke hoe ze nu over hem praat.
Lieke heeft zich laten vergiftigen door Brian tijdens het uitstapje naar DOB.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef schatje het volgende:
Lieke maar op mute. Wat een slechte verliezer.
Wat dan precies? Bij mijn weten heeft hij altijd veel waardering naar hen uitgesproken. Fans die mailen naar stichting Aap enzo vindt ie niet tof. Dat zei hij van de week nog.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef diedirk het volgende:
Ben het helemaal met Lieke eens hoor.
Huub is gewoon heel vaak nep en scheinheilig.
Ook wat betreft zijn fans daar heeft hij dus minderwaardige dingen over gezegd
Daar lijkt het wel op zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke doet volgens mij een poging om Jaap over te halen ook niet meer met Huub te spelen.
ze ziet bijna letterlijk groen van jaloeziequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef Varen het volgende:
Huub komt ook binnen en vertelt dat hij zijn pa heeft gesproken, het was heel fijn.
Hij heeft post en Lieke wil geen post met hem lezen
Dat moet Nadia zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda: Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |